Navštivte také:

                                     

Uživatel: Nepřihlášen    Registrovat do fóra (zdarma)    Co získám registrací?

Nick:   Heslo:       

tyrion  |  Plzeň   #328398 | odpovědět | 21.12 12:32

Tak zatím je to naprosto neověřené a oficiálně nepotvrzené tvrzení někoho z bulvárního plátku (tím neříkám, že to nemůže být pravda), ale pokud by to pravda byla, tak na tohle už chybí jakákoliv slova. Ano, na svazu sedí banda nekompetentních č*ráků a APK je další banda alibistickejch prospěchářských šmejdů, kterým je očividně jakejkoliv sportovní rozměr u prdele už jen z toho důvodu, že o uzavření můžou třeba jen uvažovat a to třeba o další sezóny, ale navzdory tomu si člověk říká, že i tohle všechno musí mít nějakej strop. Pokud se tenhle scénář potvrdí, je to definitivní konec extraligy!!!! Hlavně že nám tyhle klubu budou garantovat (vlastně nám ne, stačí, když to budou garantovat svazu) to, že zachovají úroveň extraligy (bez motivace, bez hrozby, bez tlaku na výsledky… Tomu snad nemůže věřit ani dement…

jak tam říkali ty komentátoři – v našich podmínkách něco naprosto nereálného. Viz baráž Vary – Litvínov, viz poslední kolo 99/00 Havířov – Kladno, viz postoj klubů v odpočtové sezóně, viz Vsetín v uzavřené soutěži 07/08 (± rok), viz Kladno, Litvínov a Zlín dohrávající podobně rozhodnutou soutěž s juniory se Vsetínem na dně o rok předtím…
tyrion  |  Plzeň   #328351 | odpovědět | 20.12 22:17

Ribisel: (#328349) Jo, docela zajímavě se neshodli, ale i když byl v menšině, tak jak říkáš, mluvil z duše. A to včetně toho, jak to uzavřel tím, že od Malleta to na Irgla byl větší faul než tohle, což je přesně to, co jsem si říkal, když jsem odpoledne oba zákroky viděl.

Jinak když už se tu rozběhla diskuze na téma hráči, mladší generace a kvalita ligy, tak myslím, že dost výmluvný bylo dneska to, že dopředu nejnebezpečnější hráč Litvínova má na krku čtyřicítku, celou kariéru strávil v průměrným klubu a nebyl výš než ve třetí lajně (Trávníček).

A ten Budík, to je ten samej hráč, který tu byl od prvního kola? Protože jak jsem ho nemoh ani vystát, tak poslední zápasy mi docela solidně zavírá hubu. Tak snad mu to vydrží

tyrion  |  Plzeň   #328243 | odpovědět | 19.12 23:25

Bob Saint-Clare: (#328238) Tak zrovna Pardubice bych jako příklad manažerskýho umu neuváděl. Tam jde každej, kdo je zdravej a udrží hokejku (a ani zdravej být nemusí, viz když loni vzali Porselanda, který ani nenastoupil, protože ho vyměnili a on byl dlouhodobě zraněnej). A letos? Vlach (víme), přijde Knotek, pár zápasů a jde zase pryč… Když si člověk říká, že je špatně, tak se stačí podívat na východ a řekne si, že může být mnohem hůř.

tyrion  |  Plzeň   #327044 | odpovědět | 6.12 21:42

Super výhra, ale Brno bylo dost vyčichlý – vidět byl jen Holík v přesilovkách, jinak slabota. Plekanec naopak neviditelnej. Holt bez Svobodů, Kováčika a Čermáka to není ta Kometa, jedině dobře…

Kdo mě naprosto zklamal, to je Lev. Averzi jsem na něj kromě jeho neustálýho brečení u rozhodčích (i v plzeňským dresu) neměl, zranění Kadlece byla asi fakt smůla, ale co tam předved dneska… frustrát bez mozku. Motivace se ukázat je hezká věc, ale když to jde jen prasárnama…

tyrion  |  Plzeň   #326300 | odpovědět | 26.11 12:09

Tohle už je vážně nemožný. Může mi někdo vysvětlit, jak chtějí kluby GARANTOVAT zachování kvality soutěže v případě uzavření? Jak chce něco garantovat Litvínov, který před X lety v době jisté záchrany a nemožnosti play off půjčil celý tým konkurenci a jezdil si pro debakly s juniorkou (a nebyl sám – Vsetín, Kladno a ještě jeden klub to předvedli taky) a který se 2 roky zpátky zachránil dohodnutým zápasem s K.Vary? Jak chtějí kvalitní soutěž GARANTOVAT Pardubice po tom, co poslední 3 sezóny předvádějí (zoufalé výkony, chaotické přestupy, nekoncepčnost, aféry, životospráva hráčů i realizačního kádru, nově i rvačky v týmu)? jak chce vůbec něco GARANTOVAT český hokej jako takový po tom, co předvedli loni s juniorskou soutěží a co dneska LIT a PCE a kdoví kdo ještě kopou za další nehoráznou změnu v probíhající soutěži jen proto, že se jim to hodí? Jak můžou vůbec vypustit z huby něco o ROZŠIŘOVÁNÍ extraligy, když se kvalita hráčů snižuje, jejich počet taky a i těch 14 klubů znamená, že nám tady hraje klub jako současné Pardubice? Tohle tady chceme za každou cenu držet a k nim milostivě připustit jednou za čas Budějovice nebo Vsetín (a kde tyhle kluby seženou hráče kvalitativně odpovídající aktuální (i to je smutný) extralize? Ty vole, tohle musí být vtip, to se na APK někdo pořádně ožral, když tohle vypustil z tlamy. Anebo je to horší a je to myšlený vážně a kluby zkouší, co všechno jim ještě projde a kam až můžou zatlačit mantinelu sportu, ze kterýho přestávají dělat sport. A jestli to svaz umožní, je to jen (DALŠÍ) důkaz jeho absolutní nekompetence. Mimochodem nehájí teď náhodou přesný opak toho, za co se bijou i proti soudům v případě juniorů?

tyrion  |  Plzeň   #325495 | odpovědět | 18.11 12:23

kafka: (#325492) Já měl Kubku taky moc rád v těch sezónách, kdy tu byl. Tenkrát odnesl špatný start sezóny, protože někdo odejít musel. Na druhou stranu jsem ho sledoval i v těch varech a ice-time tam neměl nijak závratný, kolem deseti minut, takže takový sedmý obránce, nějakou dobu na Slovensku, těžko říct, jak na tom je. Osobně bych nechal Voráčka do konce sezony, typologicky se do té obrany hodí.

tyrion  |  Plzeň   #324066 | odpovědět | 29.10 09:55

kafka: (#324057) a ještě k brankovišti… Sparta to fakt čistila ukázkově, takhle by to vlastně mělo vypadat, a pak je otázka, co ti bezpohlavní rozhodčí umožní. V neděli to umožnili a tak si to bránili takhle. Výkon rozhodčích byl jeden ze suverénně nejhorších. Voráčkovo vyloučení na 2+2 bylo jen jednou z mnoha minel – jako v tu chvíli to vyprovokoval on, to bylo vidět, asi to i byla snaha tým nějak nakopnout, ale naprosto identický situace byly oproti téhle naší jediné vlaštovce několikrát řešený bez vyloučení (a to s našima flákli jak ve wrestlingu). Ty férovky 2 na 1 byly fakt k pláči, to máš pravdu

tyrion  |  Plzeň   #324065 | odpovědět | 29.10 09:51

kafka: (#324057) Vnímání atmosféry je asi dost daný tím, kde člověk je. Já byl v kotli a úroveň fandění kolem byla možná nejlepší v sezóně, nebylo ani příliš „neobvyklé náplavy“ a i ty „emoce“ v tom byly.

Úzký kádr -Je to vůbec poprvý, co někde hodím info ze zákulisí, který mám, nikdy jsem to třeba ohledně posil ani čehokoliv jinýho neudělal, ale není pravda, že Čihák je spokojený s úzkým kádrem. Už před sezónou chtěl dalšího obránce ze všech důvodů, který tady my probíráme, ale bylo mu řečeno, že na něj není, ať hraje s tím, co má. To že pak do novin plácá nesmysly, jaká je to výhoda, už je druhá věc a taky jeho blbost, nebo falešná loajalita nebo nevím…

FRank: naštěstí jsem fanda a ne divák, takže za nedělní výkon, výsledek i předvedenou hru jsem rád. Diváci ať jsou klidně nespokojení a příště pak můžou zůstat doma, třeba si pak vedení začne o to víc vážit fanoušků.

tyrion  |  Plzeň   #324039 | odpovědět | 28.10 14:04

Mára111: (#324035) Vzhledem k tomu, že 5 nebo 6 (pokud počítám i Poura, který už má něco za sebou) našich útočníků byli hráči na hraně juniorky a výpomoci z první ligy, tak ano, výkon to byl hodně dobrý. Byly tam emoce, ten zápas měl náboj. I kdyby včera padli (=Gulaš nevyrovnal), za výkon a bojovnost by si ten tým potlesk a uznání zasloužil, za celý víkend rozhodně. Pokud tohle ocenit nedokážeš, je mi to samozřejmě líto, ale to je asi tak všechno.

tyrion  |  Plzeň   #324029 | odpovědět | 27.10 23:12

Tak že to Gulaš táhne dlouhodobě je jasné. Já bych naopak řekl, že to z naší strany byl hodně bojovnej a dobrej výkon. Na to, v jaké sestavě jsme hráli (-3 útočníci, –3 beci) a 20 hodin od jinýho těžkýho zápasu to naopak překonalo moje očekávání. Druhý lajna na papíře děsila, ale Rob i Vlach si odehráli ty lepší zápasy v kontextu toho, jak se jim dosud dařilo (jen ta produktivita…) a 4. lajna taky ok. Vracovský se mi líbil moc na to, že sem jde odněkud ze Sokolova nebo odkud, dneska ještě o něco víc než včera. Ten jednoduchej přímočarej hokej 4. formace mu sednul víc než druhý lajna s Kracíkem a i v těch přesilovkách se dostal do dvou velmi dobrých gólovek. Šanci bych mu ještě dal. Za mě dneska nadprůměrnej zápas.

Jinak Sparta si to brankoviště čistila až neuvěřitelně. Jako u soupeře to samozřejmě vadí, to je jasný, ale takhle by to vlastně mělo vypadat a to je to, co nám chybí. Jeden Houdek tohle nezmění.

tyrion  |  Plzeň   #323952 | odpovědět | 27.10 09:59

miroslav: (#323951) A hlavně tam opravdu byli jen ve dvou proti plné sestavě. To odhodil napříč pásmem do rohu, Mertl mu to mrsknul zpátky po tom manťáku a on nevěděl co, tak to tam hodil (pohotově) z otočky po brankové čáře. Dvakrát to šlo úplně komplet napříč pásmem a ti 4 Třinečáci tam jezdili mezi nimi… Jasně že už na to kompletně srali a normálně by se to nestalo, ale fakt kuriozní moment.

tyrion  |  Plzeň   #323945 | odpovědět | 27.10 07:40

Tak ze včerejška byl nejzajímavější moment, kdy Gulaš s Mertlem naprosto ukázkově sehráli přečíslení 2 na 4. Tohle by měla rozebrat elektronická tužka.

tyrion  |  Plzeň   #323625 | odpovědět | 22.10 12:05

kafka: (#323607) Tak koukám na Vrbatu, popsal to naprosto přesně. Jako hráče jsem ho (typově) nikdy moc nemusel, ale to, co napsal, má hlavu a patu, nikoho neuráží, a impulsem k takovému článku je Jágrovo navezení se do JEHO fanoušků a následuje takováhle reakce… Klobouk dolů, dost u mě stoupnul, opravdu profi vystupování v médiích.

tyrion  |  Plzeň   #323203 | odpovědět | 16.10 12:44

Pokud někdy jindy mohly být pochybnosti o návštěvě, tak včera rozhodně. Sezení bylo poloprázdný, stání taky o něco méně zaplněný než ligy. 6000 ani omylem. A to se ještě lístky rozdávaly zadarmo po školách, takže možná započítaly i ty rovnou. I proto možná ty bloudící duše, jak psala watt

Pardubice bych chtěl dole hodně moc, ale trochu se nám, potvory, zvedají. Zlína by mi bylo taky líto, ten by padat neměl, ale vyhazovem Svobody si o to tak nějak řekl, no.

tyrion  |  Plzeň   #323121 | odpovědět | 15.10 12:33

Szturcze jsem měl vždycky zapsanýho jako nepříjemnýho útočníka, hrál dobře oslabení a produktivita na 2. a 3. lajnu tak akorát. Ve Zlíně sice nepřesvědčil, ale z dostupných hráčů na trhu, pokud chtějí něco dělat, mi to přijde jako relativně dostupná možnost. A vzhledem k tomu, že jedná s Porubou, by nemusel mít přehnaný požadavky. Podle mě ideální jméno pro zvýšení konkurence a důrazu, ale otázka je, jestli vůbec hledáme a jsou peníze a jestli není priorita nějaký bek.

tyrion  |  Plzeň   #323119 | odpovědět | 15.10 12:28

Sturma: (#323118) Přesně tak!!!

tyrion  |  Plzeň   #323093 | odpovědět | 15.10 09:11

kafka: (#323091) Vidíš, já Pulpána myslel taky, ale tohle třeba nevím. Mea Culpa. Stejně ale nevím, jestli je třeba se fandům úplně omlouvat za každý pronesený slovo. Tak, jak se říká, že by se hokejisti neměli z podobných věcí sypat, tak my to můžeme mít podobně, ne? (není už na tebe).

tyrion  |  Plzeň   #323087 | odpovědět | 15.10 08:59

duki: (#323068) Já to včera rozjel, tak to snad i zakončím. Řekl, co řekl, já za něj mluvit ani se omlouvat nebudu. I kdyby znal souvislosti, má právo říct, že ho tahle reakce lidí sere, třeba proto, že jemu i týmu na osudu toho zápasu extrémně záleželo (neberu kecy o tom, že to tady odklouzal a vypustil). Každý má právo ho vypískat nebo mu říct něco od plic, urazit se a podobně. Já jen říkám, že by mě podobná reakce fandů mrzela a považoval bych jí za velké fanouškovské dno (stejně tak jako považuji za klubové dno Scooter). Jak psal franzi (se kterým se většinou neshodnu), už jsme v plzeňském dresu mělo několik individuí pochybné lidské kvality a podobné reakce se nedočkali, tak by za mne byla škoda, kdyby to Kovář schytal (mimochodem někteří další jsou v pils dresu dál a jeden z nich se vyvolával v neděli na děkovačce, kde ani nemohl kvůli zranění být). To je vážně celý. A jo, možná mám kachní žaludek, jak psal frank, ale já bych vážně Kováře v našem dresu zase někdy rád viděl.

A ať to bude vypadat, jak chce,, začátek zápasu stejně nestíham, tak to asi ani neuvidím…

tyrion  |  Plzeň   #323052 | odpovědět | 14.10 21:27

Mára111: (#323050) Vidíš, já zase nevidím důvod mu dávat sežrat to, že řek svůj názor, kterej se mi nemusí líbit. A vyvolat by se moh třeba proto, že nás jeho výkony hlavně dovedly tam, kam nás loni dovedly. Jinak tahle debata tu byla už x-krát, ale vzhledem k zítřku mi přijde aktuální a jiní tady „Jeníka“ vytáhli jako první. Jestli jsem to napsal nějak drsněji a někoho se to dotklo, tak mě to mrzí, ale to se nedá nic dělat. Pořád se tady bavíme o výjimečném plzeňském publiku, tak já jen za mě, že by mě dost mrzelo, kdyby tohle výjimečné publikum pískalo nebo uráželo vlastního bývalého hráče. Nebo nevím, jak by to „dát mu to sežrat“ mělo vypadat. To je vlastně celý. Možná to ale nikdo nechystá a bude se jen mlčet, co já vím…

tyrion  |  Plzeň   #323043 | odpovědět | 14.10 20:49

Rejpnu do vosího hnízda ohledně Kováře – doufám, že ho kotel vyvolá tak, jak se patří, a že ti, co nejsou schopný překousnout pocit vlastní veledůležitosti a jako malý děti si hýčkající svý bolístky po půl roce kvůli jeho jednomu rozhovoru nezpůsobí, že se budu muset stydět za to, že jsem na ten zimák vlez. Já osobně se těším, že ho tam zase uvidím.

tyrion  |  Plzeň   #322992 | odpovědět | 14.10 10:50

Souhlasím s něčím jako je doba hájení, ale pesimistický názor vyjádřit můžu, u Budíka to není sem tam o minele, ale on tam konkrétně včera nedokázal řešit vůbec nic a většinou byl v roli diváka toho, co se v našem obranném pásmu děje. A to píšu z pozice člověka, který byl vždycky dost háklivý na pranýřování jednotlivců a hledání obětních beránků. Ale nemám problém nechat toho kluka hrát a ukázat, co v něm je, ale jeho prostor musí odpovídat předvedené hře. Druhý problém je to, že absence zraněných znamená, že hrát prostě musí.

tyrion  |  Plzeň   #322979 | odpovědět | 14.10 09:50

Tak pokud Rob udrží stávající tempo v bodech, dá nám za sezónu 15 gólů. Útočník ze 3./4. formace, bývalý prvoligista, kterej chodí na přesilovky a má takovou produktivitu, není úplně náš největší problém. Ve hře 5 na 5 je neviditelnej, ale v té přesilovce svojí úlohu má. Včera zamrdal první pas, ale pohotovostí to napravil a dal to Gulašovi na první gól, v druhé třetině měl krásnou střelu, který chyběly milimetry, a Mertlovi to dával v té samé přesilovce na hůl před prázdnou. Na kdyby se nehraje, ale včera to mohlo být klidně 1+2. Takže jemu se ta úloha snad našla.

Problém je, že druhá lajna, která by měla mít produktivitu i ve hře 5 na 5 a dělat si nějakej tlak, je poskládaná ze tří capartů, z nichž dva jsou mimo formu. A i třeba Indrák a Vlach na přesilovce, když jsou, tak si to, co Rob neodehrajou. Jak psal Chukie, já taky nejsem nějakej Robovo zastánce, ale zrovna on ještě něco hraje a plus mínus dělá to, co se od něj asi čeká (já tedy 30 gólů nečekal, takže nejsem zklamanej).

A souhlasím, Pour se mi taky líbí, má tlak na bránu a snaží se něco dělat.

tyrion  |  Plzeň   #322945 | odpovědět | 13.10 22:28

kafka: ad Vlach – přesně tak. On je schopnej dát plno gólů, ale musí mu to sednout. Nebo čekat 30 zápasů na gól. Měl to takhle všude, jak na horské dráze. Chce to gól a rychle, jinak půjde, podle mě to bude první adept na možnou výměnu, pokud to takhle půjde dál.

watt: tak to je možný. Já ale většinou běhám dost rychle bez ohledu na výsledek a většinou nevidím, neslyším, z toho nejdou dělat závěry       Myslím, že v těch místech už jsem byl vcelku v pohodě.

tyrion  |  Plzeň   #322938 | odpovědět | 13.10 22:09

watt: (#322932) prvotní reakce na dnešní herní bídu. Však ono to bude zase dobrý.       Vlach se jednou trefí a nepoznáme ho, Indrák zase vyroste vedle Kracíka… Jank udělá dvojici s Houdkem a soupeři se sem zase budou bát jezdit. Ale dnešek mě fakt otrávil, bylo to prostě špatný.

tyrion  |  Plzeň   #322934 | odpovědět | 13.10 22:06

Frankenstein: (#322933)       Máš mě, no… Papírově jsme v útoku oslabit neměli. Já třeba z loňskýho kádru nevidím nikoho, kdo by nám měl až tak chybět, a máme to pořád kus za kus (Mertl – Kovář, Stach – Rob). Samozřejmě je tam Kratěna, to je pravda, ale čas člověk nezastaví, kdoví, jak by vypadal on a jestli by to dokázal zvednout… Problém je ale ten, že ti co mají hrát, momentálně nehrajou. Na Strakovce neřeknu křivý slovo a odbruslí toho strašně moc, ale nepadají jim góly jako loni. Čtvrtá lajna tam na produktivitu není (to Preisingr loni taky nebyl) a druhá lajna… Indrák se trápí, Němec má záblesky, ale nikoho k sobě. Vlach se snaží, ale od jeho příchodu jsem si říkal, že tenhle kluk, jestli nedá rychle góla, bude v hajzlu. Snaží se, bruslí, ruce má šikovný, ale když si člověk vezme celou jeho kariéru, podle mě jeho největší problém hlava.

No a když se to všechno poskládá dohromady, je z toho dnešní bída (pátek jsem neviděl). Chybí mi tam chuť to zlomit, bojovat, dřít… Prostě jen čekají, co se s tím zápasem stane.

tyrion  |  Plzeň   #322929 | odpovědět | 13.10 21:49

kafka: (#322927) Tak jejich nejlepší v kontextu jejich posledních výkonů tady, dvakrát si odsud odvezli desítku.       Možná nebyli zázrační, ale byli lepší než my, o to je to smutnější, my jsme v podstatě jen dostávali puk ven a pak zvládli ještě tak vystřídat. Větší bezradnost jsem dlouho neviděl, výkon opravdu špatný. O tom posazení na koně bez debat, jak za stavu 2:0, tak i 3:2 se to mělo zklidnit, ale my je okamžitě házeli do sedla. A Budík… já si řek, že ho dnes budu vyloženě sledovat, bez předsudků, prostě si na něj dám pozor, a bylo to… no, vážně hodně špatný. Nejen to vyhození, co nás stálo branku.

tyrion  |  Plzeň   #322917 | odpovědět | 13.10 21:21

Tak já vždycky patřil mezi ty pozitivní, to asi víte. Jenže dneska to není ubojovaná nebo vydřená výhra, jak říkal diplomaticky Gulaš, ale výhra, kterou jsme vyloženě utrpěli. Část druhý třetiny a většinu třetí jsme se jen dívali, co s námi bruslící soupeř z posledního místa udělá. Vypadalo to spíš jako kdyby oni byli ze středu tabulky a navíc doma, zatímco my jsme mančaft v křeči. Jinak takhle dobře hrající (navzdory našemu bídnýmu výkonu) Pardubice jsem už dlouho neviděl, ne že by to nějak něco měnilo na tom, že jim přeju sestup za ty předchozí sezóny, ale minimálně trochu mě nahlodaly. Prohra k nim byla vyloženě krutá, dneska si zasloužily minimálně dva body.

Gulaš je pan hokejista, dneska kromě gólů a bodů dělal i hity a učil naše ostatní útočníky, jak by se mělo hrát do těla (marně). Druhá lajna byla doslova legrační, přísnější kritéria snesou jen Houdek a třetí lajna.

Ještě dva postřehy: Půlpán leží na ledě v krvi po zásahu do hlavy a na kostce se nějakej kosočtverec usmívá jak blázen a mává do kamery šťastná jak blecha. KURVA, to je jako co?!!!!!!!!

Když se vracel z KHL Jeřábek, říkal jsem si, dobrý, jeden kvalitní rozhodčí zpátky, ale to co dneska ve dvojici předvedli, to byl nejhorší výkon sudích v roce. A to říkám při plným vědomí toho, že jsme to byli spíš my, kdo nestíhal a pomáhal si fauly. Pustili toho na obě strany neskutečně moc, chyb tam bylo jak nasráno.

tyrion  |  Plzeň   #322312 | odpovědět | 9.10 22:13

duki: (#322306) to je možný, zřejmě opravdu jinýho beka nemají nebo na něj nemají, to je jedno. Radši nechat hrát vlastního odchovance, než někoho odjinud, KDO BY NA TOM BYL NAPROSTO STEJNĚ. Ano, nikam se neposouvá, ale v opět – v kontextu celé ligy a českého hokeje to zase takový průšvih prostě není. Taky bych byl radši, kdyby na jeho místě hrál třeba Kvasnička, pokud jsi narážel na něj, ale ten je momentálně pryč.

tyrion  |  Plzeň   #322304 | odpovědět | 9.10 22:02

Ano, odráží kvalitu naší ligy a českých beků všeobecně a takovýho beka máš ± v každým týmu, to jsem chtěl říct. Někde i několik. Nesmíme si tu naší nejvyšší soutěž nějak idealizovat. A ano, střízliv jsem       Dokážu si představit, že kdyby zůstali zámořský obránci nebo přišly adekvátní náhrady nebo byl zdravej Jank, tak sedí, ale Jank je zraněnej a odchody jsme nenahradili, tak hraje a hrát bude.

tyrion  |  Plzeň   #322295 | odpovědět | 9.10 21:36

Ad posily – dva beci jsou zraněný, ti se moc neukázali. Zug jsem neviděl a nekoukám, ale vzhledem k tomu, že už jsme stejně dál, si nemyslím, že by obrázek hry zrovna tam měl být směrodatný. Spíš mě straší hra v lize, tam jeden zápas super, druhý to hoří. Vlach se snaží, ale jde mu to podle mě pořád hůř, z dlouhodobýho hlediska si nemyslím, že by nám měl pomoct.

Ad Kaňák a Vráblík – to jsou prostě klasičtí beci, který maj extraligovou kvalitu, ať se vám to líbí nebo ne. Máte někoho místo nich? Nejsou prachy, není materiál. Nikdo z nich nebude jak Sklenička nebo Jeřábek, ale takový hráče máte v každým týmu, to je prostě normál. A ano, chybí tam beci typu Jonese (hlavně) a Allena, oproti loňsku je obrana slabší. Když ale na odpovídající hráče není…

tyrion  |  Plzeň   #322255 | odpovědět | 9.10 15:44

Tak když už jsem vyzýván, abych se ozval, pro mě osobně čas od 13:00 problém nepředstavuje. Doma budu chybět tak jako tak, jen to budu mít posunutý. Naopak osmá večer je pro mě krušná, protože mám režim šoupnutej jak pracovně, tak i o víkendu kvůli dětem víc na ráno a v devět bych tam usínal a trápit se v jedenáct MHD taky žádnej šlágr. Z pozice Plzeňáka, který je na zimáku za cca 30 minut, to mám ale dost usnadněný. Plus tam je navíc ta zasraná sobota venku, což je na tom to nejhorší. Rozumím a respektuju, že to někomu nevyhovuje, rozhodně nehájím, že klub je poslední, kdo to zveřejnil a nehájím ani naše vedení. Jen tu někdo zmiňoval, že lidi, co jim to nevadí, nepíšou, tak se snažím nějakou tu pluralitu názorů zajistit.      

Jinak to rozmrdávání začátku je letos (a bylo už loni strašlivý), plus do toho ta hrací sobota. V tomhle kontextu mě sere, že při přenosu ČT, kdy většinou je čas a hlavně den daný, se furt nadává a jede „televize ven“, ale když se dostaneme do zkurvené O2 v sobotu v Třinci nebo v idiotskou středu, tak je ticho po pěšině.

tyrion  |  Plzeň   #321463 | odpovědět | 30.9 11:59

Zlín až tři měsíce bez Kašíka, no, ti se v tom asi budou plácat pěkně, navíc Fořt chybí od začátku sezóny, navíc zatím bez bodu. Ale tak když vyhodí trenéra, který jim s prvoligovým týmem dělá opakovaně těžce nadprůměrné výsledky a chtějí mermomocí Stavjaňu, tak si o podobný problémy vyloženě říkali…

tyrion  |  Plzeň   #320936 | odpovědět | 23.9 08:49

Petr_z_Chebu: (#320933) Psal jsem v sobotu na ČT s návrhem, zda by reportáže neodvysílali v Hokej den poté, bylo mi řečeno, že budou podrobnější souhrny, než je obvyklé, budou všechny gólové situace. Už loni jsem Darině Vymětalíkové psal, když byla podobná situace, a v podstatě to odsouhlasili, teď to byla spíše připomínka, kdyby zapomněli       Takže snad dneska.

tyrion  |  Plzeň   #320932 | odpovědět | 23.9 07:21

I začátek podržel, tam to mohlo být klidně 4:0. Měl tam dva zázračný zákroky a v úplným závěru taky. Dva góly ale byly laciný a je vidět, že to úplně ono není.

tyrion  |  Plzeň   #320922 | odpovědět | 22.9 21:59

No já si po půlminutě oslabení ve třech říkal, že by měl ty beky vystřídat, uběhlo dalších asi 45 vteřin a když je tam nechával dál, tak už jsem začal vzteky poskakovat, že se sna dzbláznili. Pak přišel ten time out. Takže ten byl na 100% kvůli Čerešňákovi s Vráblíkem. Byli tam celý dvě minuty ve třech – jako klobouk dolů před nimi. Nevím, proč tam nedal nikoho jinýho. Byl to obrovskej risk. Jako vím, že jsou dlouhý, maj dlouhý hokejky, pokrejou toho ve třech víc, než malý beci, který zbyli, ale stejně…

tyrion  |  Plzeň   #320906 | odpovědět | 22.9 21:05

Frankenstein: (#320905) Pak ale nornálně hrál a na trestné neseděl

tyrion  |  Plzeň   #320904 | odpovědět | 22.9 20:54

Freibergs předtím dostal pukem někam od obličeje a hned se začal rozčilovat. Jsem si v první chvíli myslel, že dostal nějaký osobák za protesty, ale to ne. Taky je možný, že buď Lacina nebo Freibergs neumí anglicky a ukazoval mu, že to byl puk, ale pak nevím, proč to ukazoval asi desetkrát…

tyrion  |  Plzeň   #320901 | odpovědět | 22.9 20:44

Se zeptám, co tam signalizoval Lacina Freibergsovi ve třetí třetina, jak šel potom do kabin. To vypadalo, že mu ukazuje z prstů kosočtverec, a to dost intenzivně. Takový gesto jsem snad neviděl, co chodím na hokej. Pak se vrátil a normálně dohrál.

tyrion  |  Plzeň   #320721 | odpovědět | 20.9 23:01

Frankenstein: (#320720) Úzkej kádr samozřejmě, to je problém. Do útoku se přived alespoň Heřman, je tam Kolda, někdo zaskočit může, obrana je ale strašidelně malá. Taky pro ni Čihák hráče ještě chtěl, ale nebylo na ně. Tak se hraje s tím, co je.

tyrion  |  Plzeň   #320716 | odpovědět | 20.9 22:43

Frankenstein: (#320712) Nedorost většinu roku promarodil, co si myslím o Kratěnovi víš, ale čas prostě nezastavíš, bylo jasný, že pokračovat nebude. Stach ztráta není, Kindl, Preising taky ne. Jak je Kracík o rok starší, jsou i Pour a Kantner. Jako jo, může se stát, že se v tom 2. a 3. lajna utopí – až bude desátý kolo, můžem říct, že to bude stát jen na první lajně (a může se to stát), ale loni to bylo v podstatě podobný. Jsem zvědavej na Vlacha, od něj nečekám moc, může jen překvapit.

Souhlasím s tebou, že loňskej tým byl mnohem silnější, tomu letošnímu oproti chybí dva top beci.

franzi: použiju frankovu větu: jak můžeš napsat takovou blbost.     


 
Používáním tohoto webu souhlasíte s vyžitím cookies pro provoz webu. Další informace