Navštivte také:

                                     

Uživatel: Nepřihlášen    Registrovat do fóra (zdarma)    Co získám registrací?

Nick:   Heslo:       

Honza  |  Škodovka   #265826 | odpovědět | 10.4 14:42

Frankenstein: (#265820) Ten Horizon… když to zmiňuješ… Funguje bez toho, aby mi k televizi dali internet?

Honza  |  Škodovka   #265823 | odpovědět | 10.4 14:35

A já tady trochu chápu kluby, že nechtějí moc vystupovat ze zažitých pořádků. Nějak to funguje, celkově vůbec ne špatně a nějaký extra důvody k tomu, aby se něco nutně muselo měnit, nevidím. Tohle bude pro více starostí s přesunem zápasů na jiné dny, na jiné časy, více zápasů za sebou doma… A podle mého úbyek diváků a peníze navíc t nespasí (třeba se pletu).

Děsí mi, že by z toho chtěl někdo dělat produkt (fuj to je hnusný slovo) ala NHL. Jenže si nějak nikdo (někdo) neuvědomuje, že NHL je nějakých 31 klubů v Americe + Kanadě. My tady máme 14 klubů v ČR. A NHL je možná nablýskaná, ale o AHL už se o moc říct nedá…

Tlučhubové za mikrofonem budou všude, když tam nebude Záruba, bude tam někdo jiný, stejně zaujatý jako Tomek. Bylo by pro mě překvapení kdyby ne. A stejně bude O2 kopat za BPA respektive svaz a bude úplně stejně obhajovat nesmysly jako o dělá ČT.

Honza  |  Škodovka   #265818 | odpovědět | 10.4 14:17

skunk.skunk: (#265815) matně si vybavuju, že má na starost repre.

Honza  |  Škodovka   #265816 | odpovědět | 10.4 14:16

Tahle změna může pomoct hodě lidem ale ne hokeji. O2 to dělá jen pro svůj zisk a podle toho to taky bude vypadat. Hokeji prospějou jenom lidi na zimáku a ne lidi na gauči po nedělní kachně.

Na druhou stranu, když jsem sledoval kvalitu přenosů, tak ta byla žalostná. Sledoval jsem to v HD, ale řekl bych že to byl těžký SD-. Ale že by mi to zase olik trápilo…

Honza  |  Škodovka   #265787 | odpovědět | 10.4 11:16

Chuckie: (#265786) bylo to v TV tak to musí být pravda. Bohužel se tím spousta lidí (třeba moje tchyně) pořád řídí.

Honza  |  Škodovka   #265782 | odpovědět | 10.4 10:56

Chuckie: (#265781) jojo

Honza  |  Škodovka   #265780 | odpovědět | 10.4 10:54

Kuba69: (#265777) jaký DK rohodnutí, že to přihrál? Vždyť se o tom bavíme… Posuzujou to jednou tak a po druhý jinak. I v rámci našeho mančaftu se evidentně shodnem, že jednomu měli dát víc, druhýmu míň, hráči z jiného mančaftu bych nedal ani jeden…

Já beru, že ho trefil do helmy, ale to jak to přihrál a chytil za nosánek, to bylo divadlo a bez toho by mu to nikdo nefouk. A tady v Plzni se skácel ještě jednou. Jen mu tím škodí. Příští rok se s ním nikdo mazlit nebude.

Honza  |  Škodovka   #265776 | odpovědět | 10.4 10:46

tyrion: (#265760) Přesně tak, přijde mi, že čím brutálnější faul, tím menší trest, nebo se vůbec neřeší. Hráč, který se k tomu okamžitě přizná a omluví dostane pět zápasů. Hollweg u kterého jen spekulujeme, jestli ho chtěl trefit, dostane tři. Kubalík (který byl předtím řádně osekán) u kterého šlo o blbost dostane jen jeden. Dva brněnský raději ani neřeší, podle téhle logiky měli dostat po jednom zápase jako Kubalík. Je mi z toho mdlo.

Honza  |  Škodovka   #265773 | odpovědět | 10.4 10:40

Kuba69: (#265761) ještě by jsi nám tu měl převyprávět tu pohádku o vycházející simulující hvězdě. Ach, jéé, sorry, musíme mu to prominout, hraje za kometu, já zapomněl…

Jestli má být tohle úmysl, pak úplně stejný úmysl předvedli i vaši chalani minimálně ve dvou případech. Ale o tom raději držíš hubu. A když už se díváš na tohle video, tak se podívej na tu prasárnu od Erata.

Honza  |  Škodovka   #265758 | odpovědět | 10.4 09:26

http://hokej.cz/…leka/5030185

Hmm… Tu stopku pro Hollyho komentovat nebudu, jen k tomu řeknu tedy to, že stejným způsobem mělo být potrestáno i kopnutí Němce? na Indráka a ve stejném zápase zásah tuším Krtkovi do gulí. Holt zase jsme si někdo rovnější.

A sráčský napadení Erata ani nemluvím, ten tam navíc evidentně přihrál ten pád po tom, co dostal po druhý pěstí (nebo se složil dobrovolně aby ho nechal bejt?)

Honza  |  Škodovka   #265716 | odpovědět | 9.4 13:19

observer: (#265715) Jojo, proti ZČ hráli jinak. Tam to bylo nahoru dolů. Mě by spíš zajímala hra v loňským PO. jestli jejich taktika byla taky taková. Nebo jsme je k tomu donutili naší hrou?

Honza  |  Škodovka   #265714 | odpovědět | 9.4 13:07

Artur Dent: (#265710) To už by člověk musel ten hokej nějak hrát na nějaké větší úrovni, aby věděl jak to chodí. Ale upřímně dost pochybuju, že všichni nějak v PO mění taktiku. Ani nevím a těžko můžu soudit, jestli na nás nějak Brno vyrukovalo s tím, že budou bránit, podle mě si docela zahrávali, blbej odraz jim tohle mohl všechno zvorat, podle mě docela risk na obranu. Ale pravda, nakonec jim to vyšlo, urvali to. Na zápasy třeba loni Liberce s Brnem jsem neměl odvahu se koukat, takže nevím s čím je přehráli. Jinak furt hraješ vlastně to samé a musíš k tomu něco přidat, podle mě. Těžko asi přepneš ze zažitých věcí na něco jiného, navíc v rozehrané sérii, navíc když ty šance máš si i říkáš, jo příště to už musí padnout, vyderžaj, až na psoeldní zápas to neblo o parník, 3:2, 1:4 (posledí do prázdný) 3:2 a pak poslední blbej 2:6. Na jiného soupeře by to stačilo. Asi dost smůla, že jsem dostali zrovna to Brno, s někým jiným bychom je třeba za tu samou hru vynášeli do nebes.

Jinak jestli měli zkusit… no teď víme, že měli. nebo spíše mohli. O moc horší by to nebylo. Ale kdyby to nevyšlo, tak by jsme je zase seřvali, proč tam dávali marnýho Pulpána a pod.      . Koukáme na to po bitvě, s odstupem…

A co, zatím žijem, že by se mi zhroutil z toho svět… jde vo hovno. Jsem se nějak rozhovořil…

Honza  |  Škodovka   #265708 | odpovědět | 9.4 11:54

Chuckie: (#265704) Hořáka ne, ten odejde odevšad uraženej jako Kejhák. Razýma ano.

Ale fakt si nejsem jist, že by měna trenérů byla přínosem, jen o tom to není.
Honza  |  Škodovka   #265703 | odpovědět | 9.4 11:18

Chuckie: (#265701) Nějak si ale nedokážu představit koho. Ve finále je nakonec všechno na hráčích a můžeš jim třeba říkat něco horem a dolem a stejně je to nakonec na nich. Nejsem si úplně jistý, že by změna by ku prospěchu, Koukni na Chomouty, mají jednoho z nejlepších trenérů (nekoukám na lidské vlastnosti) a kde jsou…

Honza  |  Škodovka   #265694 | odpovědět | 9.4 10:58

Jediný co nemůžu pochopit je, proč když jim chyběla tvrdost, proč ho nedali do tý první lajny. On by to tam rozčísnul, udělal bordel a místo pro Mertla s Gulašem… Tohle jediný nepochopim.

Honza  |  Škodovka   #265692 | odpovědět | 9.4 10:51

Frankenstein: (#265688) Ono to tak je.

Honza  |  Škodovka   #265687 | odpovědět | 9.4 10:41

Jen ještě jedna drobnost z mého pohledu. Pokud se podívám na sérii jako celek, tak jsme si jí prohráli v první třinácti minutách prvního zápasu. Brno sem jelo s tím, že jsou rádi, že začínají venku. Evidentně chtěli jeden urvat a pak už je výhoda u nich. Urvali hned ten první. My vystoupili z autobusu až za stavu 0:1 a od té doby Brno zalezlo a vyhovovalo jim že my útočíme a oni boří. Navíc v tom prvním zápase jim ve 3/III darovali přesilovku, stejně jako na začátku pátého zápasu. Věřím tomu, že vyhrát první zápas, tak Brno by muselo taky hrát jinak a bylo by to pro naše útočníky jednodušší.

Honza  |  Škodovka   #265686 | odpovědět | 9.4 10:32

miroslav: (#265684) Ano, bylo tam pár ložených. Těch šancí byla opravdu spousta, proto tak nějak nesouhlasím s tím, že bychom hráli nějak špatně a na druhou stranu znávám soupeře, který hrál ještě lépe. Ale oni nám nedali ten klid a pokud ano, tak střelci selhali. Dobře to bylo vidět ve čtvrtým, kdy jsme jezdili dva na jednoho. Většina střel šla mimo. pokud jsme jeli na gólmana sami, tak zakončení do betonů… Jsou postě někdy věci nebem a zemí…

Honza  |  Škodovka   #265678 | odpovědět | 9.4 08:45

miroslav: (#265675) Ono to není jen o brankáři, chytal dobře samozřejmě. Měl ale ze strany brněnských obránců obrovskou podporu. Tolik střel co zblokovali, nepustili střelce mezi kruhy, když už, nedali čas na přesnou střelu, naše střely mu lítaly do náruče. Když se koukneš na druhou stranu, tak jsme je tam nechali občas jezdit hala bala. Jejich nejlepší útočníci měli čas na zakončení a náš gólman se v tom plácal (nic mu nevyčítám), střely z kruhů k tyčce nebo do šibenice. Na to by musel mít několik tun štěstí aby to pochytal. Oni tomu šli víc naproti. To byl ten rozdíl.

Honza  |  Škodovka   #265666 | odpovědět | 9.4 06:24

IndianVelkyHrom: (#265664) z pohledu hráčů i nás fanoušků je to teď samozřejmě zklamání, ten mančaft měl na víc. Bohužel jsme narazili na někoho ještě lepšího… Ale když to člověk vezme z pohledu klubu, je třetí místo celkem a první po ZČ, úspěch, ne že ne.

myslím, že tohle se docení až za nějaký čas.
Honza  |  Škodovka   #265649 | odpovědět | 8.4 21:35

Jako obsazení finále děs a běs, tedy dovedu si přestavit ještě horší, ale furt si, za tu křivárnu v Budějicích, neumím představit, že bych to nějakým způsobem přál Hradci.

Honza  |  Škodovka   #265342 | odpovědět | 7.4 23:20

Petr_z_Chebu: (#265341) ne

Honza  |  Škodovka   #265332 | odpovědět | 7.4 23:09

dukeforever: (#265324) ty kluby, které zmiňuješ, to je i o rozpočtu. Oni nakoupili a hráli s nima, zároveň se jim to za ty prachy taky léta nepovedlo. my máme spoustu odchovanců a spoustu mladých, kteří by se měli ještě dál posouvat.

Honza  |  Škodovka   #265325 | odpovědět | 7.4 23:02

franzi1978: (#265312) budeš se divit, ale celkem souhlas. Jenže tihle hráči jsou nedostatkové zboží a sehnat je, jednoho a nedej bože dva, by byl kurva majstrštyk.

Honza  |  Škodovka   #265320 | odpovědět | 7.4 22:58

Artur Dent: (#265303) oni nám opravdu nedovolili se do nějakých extra šanci dostávat. Někdy se to povedlo a tu buď chytil gólman, nebo většinou ještě rychle přilít bek a nedal nám čas. Jak už tu někdo napsal. My jim na oplátku dali vadí dost a dneska nám ještě z gólmana navíc udělali bramboru. Protože měli čas a klid na zakončení. To by neměli. Paradoxně Brnu svědčilo to, že začali venku, urvali první zápas a neměli extra motivaci bezhlavě útočit. To co jsme dělali my…

Honza  |  Škodovka   #265299 | odpovědět | 7.4 22:38

Artur Dent: (#265261) možná se zdá promrdaný, když to teď člověk vidí, tak by to samozřejmě udělal jinak. další věc je hra soupeře, oni ve všech zápasech hráli v pěti kolem gólmana i dneska, když to člověk sledoval, tak oni byli zajetí ještě víc než Olomouc, v některých chvílích se ani nesnažili napadat. Nechci všechno obhajovat, ale myslím si, že z naší strany to čtyři zápasy nebylo špatné, druhý zápas tam byla smůla, a druhý tady taky. Ne všechno bylo tak, aby to bylo promrdaný.

Honza  |  Škodovka   #265243 | odpovědět | 7.4 21:40

Harry LS: (#265242) já myslím že se tím spíš nechtěla rušit už tak hořká chvilka.

Honza  |  Škodovka   #265241 | odpovědět | 7.4 21:35

Vím, že se mnou asi nebudete souhlasit, ale já myslím, že jsme odehráli solidní čtyři zápasy. Propadli jsme akorát dnes. Náš problém byla produktivita, oni bránili v pěti lidech, nedovolili nás dostat se do vyložených šancí a když, tak strašně rychle přistupovali. Z Čiliaka jsme udělali nemastnýma střelama hvězdu. Dnešek nevyšel většině týmu, na začátek jim pruhovanci darovali přesilovku a ten gól nás asi strašně srazil. Nicméně pak ještě makali, zkoušeli s tím něco dělat, za to jim patří dík. Jediný co mu mrzí je, že jsme nezkusili Hollyho do první lajny a na prřesilovku.

Sezona celkově dobrá, po základní části první, celkem bereme bronz. Kdo by to byl před začátkem tušil. Já říkám DÍKY!

Udržet mančaft bude těžký a ještě těžší bude sehnat někoho na doplnění, nějakého „hajzlika“ jako byl Venca Pletka, ten nám letos chyběl.

Honza  |  Škodovka   #265047 | odpovědět | 7.4 15:02

Frankenstein: (#265044) takhle se projevuje ptačí chřipka?

Honza  |  Škodovka   #265043 | odpovědět | 7.4 14:58

Kuba69: (#265039) vždycky když někdo někoho klepne do helmy, třeba i do plexi, musí se chytit za nos a cuknout hlavou… Tyhle pohádky si nech na někoho jiného. Přihrál to, jinak by si toho rozhodčí nevšiml.

Honza  |  Škodovka   #265035 | odpovědět | 7.4 14:49

Kuba69: (#265014) je třeba o kolo něho chodit po špičkách, vynášet ho do nebes, pouze chválit, může klidně i přihrávat fauly… Je to budoucí hvězda a navíc hraje za Kometu… Určitě, až se bude příští rok prát o NHL, tak na něj budou všichni taky takhle hodní.

Jinak je to dobrej hráč, je vidět že má na to být jeden z nejlepších, ale tohle fakt dělat nemusí.

Všimněte si radši vašeho prasete Čermáka.

Honza  |  Škodovka   #264988 | odpovědět | 7.4 09:28

pilsen88: (#264979) jestli škrtl o plexi, tak proč se chytal za rypák.

přihrál to a basta.
Honza  |  Škodovka   #264964 | odpovědět | 6.4 21:59

Mároš: (#264940) Neviděl jsem a už vůbec se k tomu ČT neměla to nějak ukázat. Tenhle obrarcizmrd překonává i slušný hochy ze Zlína. Ty alespoň ten hokej uměli.

Honza  |  Škodovka   #264963 | odpovědět | 6.4 21:56

antikometa: (#264958) To asi nebylo na mě.      

Nicméně ony i ty Dukly byly svinstvo. Sice to bylo užitečný pro hráče na vojně, ale jaksi si to přehazovali mezi sebou. Nejsem historik, ale snad nebudu plácat úplný kraviny, když řeknu že nejvíc z toho měla Jihlava, brala všechno dobrý. Co se jí nehodilo do krámu posílala dál. Nneí divu, že po konci socíku šla do háje. Ale to je jen můj názor.

Honza  |  Škodovka   #264932 | odpovědět | 6.4 19:20

B.: (#264910) jojo. Souhlas. Nějaký dva roky zpět měli i červený trenky…

Honza  |  Škodovka   #264908 | odpovědět | 6.4 17:04

Chuckie: (#264907) jenže oni to nechápou a halda z nich ani nechce pochopit. Člověk se pomalu stydí za ZVIL a oni se hrdě hlásí tvrdýmu bolševickýmu jádru.

Honza  |  Škodovka   #264856 | odpovědět | 6.4 09:08

Chuckie: (#264855) No oni ho tam poslali tuším oba      . Nezakřikni to.

Honza  |  Škodovka   #264850 | odpovědět | 6.4 08:26

kafka: (#264848) Karel si to musí v klidu rozfázovat na plazmě…

Honza  |  Škodovka   #264849 | odpovědět | 6.4 08:21

S tím Hollwegem na dresech to musím unatm že se Zárubovi povedlo. Já nad tím takhle nepřemýšlel, ale je to fakt Ryan.

Chtělo by to se toho nějak chytnout. Dát Ryana a ten znak vedle sebe a se sloganem třeba „Už i Záruba si všimnul, že Brno hraje s Hollwegwm na prsou“ je trochu poškádlit      

Honza  |  Škodovka   #264847 | odpovědět | 6.4 08:16

kafka: (#264846) ještě bych pochopil, že ho vyndal. Nečas to přihrál, hokejka byla taky vejš – OK, nikdo nejsme neomylní. Sice to brutálně nasere, ale OK. Ale vůbec nevím, proč nevynadal za zákrok pár minut předtím kdy tuším Stacha narvali krosčekem na manťák. Tam nemusel nikdo nic čarovat, to bylo nad slunce jasný – to bylo na 5+DKU. To byl zářez jak sviň.


 
Používáním tohoto webu souhlasíte s vyžitím cookies pro provoz webu. Další informace