Navštivte také:

                                     

Uživatel: Nepřihlášen    Registrovat do fóra (zdarma)    Co získám registrací?

Nick:   Heslo:       

franzi1978  |     #283688 | odpovědět | 13.10 06:03

Borec: (#283685) Olomouc zahrála play-off hokej, kterej my hrát neumíme a s tímhle složením týmu ani nemůžeme. Ale to tady ví až na pár vyjímek každej. A buď si jistej, že nemít ty dvě serie Hollwega ze kterýho se totálně sesrali, tak jsme pravděpodobně dvakrát vyletěli my…

franzi1978  |     #283663 | odpovědět | 12.10 20:49

skunk.skunk: (#283660) Straku a Vlasáka       . Fakt nevím, ale někoho snad Dědek přivede, určitě to s Vlasym vidí, že tohle není první lajna. Máme nejlepšího hráče ligy a vůbec nejsme schopný využít jeho potenciál. A to udělal už 14 bodů, tak kolik by měl se super centrem?…

franzi1978  |     #283657 | odpovědět | 12.10 20:34

To byl hnus. Gulaš už totálně otrávenej z Nedorosta a celý rádoby první lajny. Hraje už stejný hovno jako oni. Jedinou čtvrtou lajnu, která dodnes fungovala roztrhli a pak nechali sedět. Bez prvního centra se nikam nepohneme, tvrdím to od třetího kola a je to furt markantnější. Jestli doufají v Kováře, tak jsou na hlavu. Musí někoho sehnat a to okamžitě a hlavně už dát do prdele Nedorosta od Gulaše. A bohužel Kantner (a to mu fandím) musí z první lajny taky ven!!!       Jinak Olomouc to na nás zahrála přesně tak, jak to bude v play-off – velký silný beci, dohrávání a jistej golman. Jak na nás někdo nastoupí takhle fyzicky, tak nemáme s našima trpajslíkama kam přepnout, pořád stejná písnička…

franzi1978  |     #283637 | odpovědět | 12.10 19:10

Frodlík no. Absolutně nejistej od první minuty. Co třeba vystřídat, když se nedaří…

franzi1978  |     #283632 | odpovědět | 12.10 18:41

Co to tam zase píská za zmrdy? Za píčovinu nás dají bez mrknutí do tří. Když je faul na nás, tak pro jistotu vyloučí i našeho za minioplácení. Ty vole, tak snad už si vybrali… Jinak Frodlík to nějak blbě vyráží, dnes už několikrát.      

franzi1978  |     #282628 | odpovědět | 5.10 19:28

Artur Dent: (#282626) Je na levasu, Kráca centr.

franzi1978  |     #282627 | odpovědět | 5.10 19:27

Nedorost je levaso, Čiháku!!! To muselo bejt facek, abys to pochopil…      

franzi1978  |     #282624 | odpovědět | 5.10 19:21

Už tam Čihák dal Kracíka na centra. Po třetím kole, kdy tam hrál poprvý, jsem říkal, že Nedorost není centr. Zabíjel ho tam plno kol zbytečně a trápil tím i Guláška. Potřebujeme centra do první lajny, Dědku sáhni do portmonky a ať je tu!      

franzi1978  |     #282606 | odpovědět | 5.10 18:08

Za stavu 0–1 Nedorost dvakrát sám na brankáře jako vždy… Vzápětí 2–1. Tohle je největší omyl! Už na toho dřeváka mám neskutečnou alergii…       Čiháku ty kokote, ty to nevidíš!!!      

franzi1978  |     #282064 | odpovědět | 30.9 20:04

Jiřina: (#282059) Rozhodčí samozřejmě mizerný a že hraje Nedorost, jakožto centr první lajny neviditelně, není kritika, ale konstatování. Jestli to nevidíš, tak je mi tě líto…

franzi1978  |     #282054 | odpovědět | 30.9 19:45

Jak tu bylo napsáno – lajnu dělá centr. První lajna příšerná. Nedorost není centr do první lajny. Kde sehnat centra? Je to blbý a nevím, jestli by to mohlo fungovat, ale jedinej volnej centr je Jaroslav Hlinka. Bohužel 42 let na hrbu, ale proč to nezkusit? Gulášek k sobě někoho potřebuje.

franzi1978  |     #281847 | odpovědět | 28.9 21:15

skunk.skunk: (#281832) Nedorost 5 zápasů – 0 bodů ! V první lajně, včetně přesilovek..

franzi1978  |     #281817 | odpovědět | 28.9 18:20

Body a góly super. Chomutov je asi bez prachů, protože tohle nemělo s extraligou nic společnýho. Nicméně i v takovým zápase bylo jasně vidět, jak je první lajna nejslabší, hlavně Nedorost je úplně neviditelnej. Je nutnost sehnat centra do první lajny, než nám to zkurví Guláška, kterej je momentálně průměrnej!!!

franzi1978  |     #280315 | odpovědět | 17.9 06:43

dukeforever: (#280299) Naprostej souhlas!

franzi1978  |     #280314 | odpovědět | 17.9 06:43

Artur Dent: (#280287) Naprostej souhlas!

franzi1978  |     #280042 | odpovědět | 15.9 06:51

IndianVelkyHrom: (#280036) Já teda musím říct, že jsem naprostým omylem odešel taky, protože jsem to vůbec neslyšel a sere mi to hodně. Mohli to taky oznámit ve větším klidu a když se lidi soustředí. myslím, že stejně jako já odešla většina nevědomky. Tohle je velká škoda a ať jdou do píči, když to neumí říct srozumitelně a něco tam huhlají při největších ovacích Ryanovi, když jsou lidi dojatý!!!       Jinak oproti zvyklostem se tady já budu zastávat hráčů, konkrétně Novotnýho, kterej se tu nelíbil. To je mega důležitej hráč, na každou buly a na každou akci absolutně soustředěnej, obrovsky silnej a neskutečnej srdcař. Pro úspěch v play-off zásadní.

franzi1978  |     #277593 | odpovědět | 22.8 21:17

Chuckie: (#277587) Co ti napoví centimetry? Nedorost je velkej jako Čermák, Kantner je velkej jako Kohler, Čerešňák je velkej jako Linhart, Kindl je o 10 cm větší než Gulaši…

franzi1978  |     #277584 | odpovědět | 22.8 20:43

Nejtvrdší hráči našeho týmu jsou Pulpán(173cm) – ze všech obránců. A z útočníkú Gulaš(178cm) a Indrák(175cm). To je ten problém. Tihle ale musí vymejšlet a starat se o góly. V Brně mají stejný hráče do ofenzivy jako my, ale mydlí se za ně Čermákové, Malcové, Gulaši, Barinka, Mallet, nově Kohler, atd. To se to pak tvoří Eratům, Zaťovičům, Holíkům… Chápu, že finančně jim konkurovat nemůžeme, ale typologicky sem prostě nebereme hráče pro play-off!       A to se ještě bojím, že nemáme ani pořádnou jedničku, ale dvě dvojky. Snad ne. Ale fyzicky slabej tým máme zcela určitě a bez Hollwega tuplem!

franzi1978  |     #276834 | odpovědět | 14.8 21:13

Dneska jednoznačně nejlepší bek – Vráblík. Tradičně fyzicky nestačili Kvasnička a Kaňák. Ještě menší Pulpán tradičně fyzicky stačil. Stále nechápu v čem tkví ta několikrát předhazovaná kvalita těch dvou mladejch. Snažím se tam už dva roky něco najít a pořád mi to nejde. Na mládí už bych se taky přestal ohlížet. A pokud s jejich postavama nebudou mít super bruslení nebo rozehrávku či snad střelu, tak to nemají jak fyzicky dohnat. A já tam prostě ty klady marně hledám…

franzi1978  |     #276762 | odpovědět | 14.8 06:39

Myslím, že s týmem, kterej letos Dědek (opět stejně) sestavil bude nejlepší, kdyby bodyčeky a celkově tvrdou hru zakázali úplně, protože pak jsme na titul…      

franzi1978  |     #276497 | odpovědět | 9.8 20:52

Ten Král, to je asi vtip, ne? My tu máme dva nový golmany, co potřebujeme zkoušet a ochytat, Čiháku! Tebe sem snad poslali až z Prahy, abys to tu úplně domrdal, jinak to není možný… A je mi jedno, kdo to vymyslel, ty jsi hlavní trenér (bohužel). Jestli to tu Gulášek táhnul loni, tak letos, aby se rozkrájel. Je úplně někde jinde (o parník dál) než celej zbytek mužstva a považuju za zázrak, že ho Dědek udržel.

franzi1978  |     #272216 | odpovědět | 7.6 05:44

Ziri: (#272215) Píčoviny, co tu řešíš ty, nepotřebuju ventilovat na plzeňským hokejovám fóru. Tak si je tu piš dál a na mně se vyser. Já tyhle nesmysly taky nečtu a zajímám se tady jen o pilshokej!      

franzi1978  |     #272177 | odpovědět | 6.6 18:23

Honza: (#272168) Ty vole, kde píšu, že je Pulpán hodnej? U toho píšu jen centimetry, stejně jako u Kaňáka a Kvasničky. Hodný jsou ti zbylí tři velký! Já už fakt přestávám věřit tomu, že se chceš jen dohadovat, ty jsi prostě na hlavu!      

franzi1978  |     #272165 | odpovědět | 6.6 05:46

Honza: (#272147) Žádnou půlku nevynechávám, píšu tam jasně, že zbylí tři jsou dobráci. Půlku si vždycky přečteš jenom ty! Začínáš už mi pěkně srát! Mně nevadí, že se mnou nesouhlasíš, ale komentuj, co skutečně píšu a ne, že si z toho vybereš jenom, co se tě hodí. Tady má každej nějakej názor, někdo nadává, někdo jen chválí, ale ty se vždycky jenom přisereš, kam se ti to akorát hodí…       Ty podlě mně nejsi žádnej pilsfanda, co chodí na hokej, ty jsi jen teoretik-amatér od počítače, kterýmu je u prdele, jak budeme hrát, bylo by mu u prdele i kdyby se spadlo, ale hlavně, že by sis mol zadiskutovat, co?

franzi1978  |     #272138 | odpovědět | 5.6 20:38

pivánek: (#272066) Naprostej souhlas. S obranou Pulpán – 173cm, Kaňák – 174cm, Kvasnička 178cm a zbylýma třema dobrákama jsou z nás už teď všichni posraný       Dědek to oproti loňsku skutečně postavil na fyzicky a silově náročnej play-off hokej…

franzi1978  |     #271827 | odpovědět | 30.5 05:43

Je krásný, že kluci dostali šanci a jdou to zkusit… Ale na to jim z vysoka seru! Já fandím Plzni a je mi úplně u prdele kdo kam jde. Zajímá mně, kdo bude hrát tady a zatím vidím, jak je rozmrdaná celá defenziva a za ní neprověřenej mrňavej golman z druhý ligy!      

franzi1978  |     #271640 | odpovědět | 28.5 14:44

Když jsem to tady psal před měsícem, že půjdou oba do prdele, tak jsem byl hysterka… Takže čtyři obránci ze základu v piči, no klobouk dolů. K tomu jasná jednička golman, adekvátně taky nenahrazenej. Zatím jsme teda pořádně oslabili, jsem nasranej!      

franzi1978  |     #271535 | odpovědět | 26.5 07:00

Petr_z_Chebu: (#271449) To malý brankoviště je jen o důvod víc přivést velkýho golmana… Tak tohle ale snad Martin vidí, jaký golmani v NHL chytají!

franzi1978  |     #271160 | odpovědět | 21.5 19:53

Tak kde jsou ty velký, silný hráči bez kterejch se nedá v play-off uspět? A hlavně velkýho golmana… Martin je maniak na malý hráče, já jen nechci, ať nás zase Brno, Liberec a spol. v play-off zmydlí! Jen připomínám v titulovej sezoně – velkej golman – nejprve Rask, pak Mazi. V obraně tvrdil muziku Frolo, byl tam Mozík 190cm, Slovák, St. Pierre. V útoku Ryan v plnej síle, Dvořka, Balej, Kašpařík, Lev, otravnej Johnson, Pletka, Sýkora Tomáš. A géniové – Dědek, Vlasy, Kovy, Krtek, Gulášek v sezoně. No kurva, tohle už asi dohromady nedáme…       Soupiska ještě asi není ukončená, ale volnejch míst tam zase tolik není a zatím je to zase hodnej, mrňavej tým! A těch pár velkejch hraje bezkontaktní hokej. Tohle je zase tým složenej na základní část a to si myslím, že jsme zdaleka nenahradili Svobodu.

franzi1978  |     #270580 | odpovědět | 17.5 16:55

Tak kvůli tomuhle přijdeme v Plzni o klíčové beky… Nebo tomu Kafka a spol. pořád nevěří?…      

franzi1978  |     #270164 | odpovědět | 14.5 17:10

kafka: (#270151) Přečti si to pořádně, píšu: jestli odejdou…! A o Špágrovi to bylo samozřejmě myšleno jako vtip, což tady kromě tebe každej pochopil… Nevím, kde mu tam nadávám.

franzi1978  |     #270123 | odpovědět | 14.5 06:31

watt: (#270110) Jestli po odchodu Kadlece a Kindla přijdeme i o Sklendu a Moravu, což je pravděpodobný, tak je „celkem“ průser…       Do prdele už s celou reprezentací, olympiáda nás stála Guliho s Mertlem a následně titul a mistrovství nám domrdá celou obranu na příští sezonu! Špágr tam dělá pro Plzeň kus práce       .

franzi1978  |     #268343 | odpovědět | 1.5 15:15

Tin: (#268337) Jasně, ale těch volnejch míst tam tolik nezbejvá a jeden velkej to nevytrhne. To mužstvo musí bejt celkově vyšší a těžší. A hlavně podstatně tvrdší. Typově nějakýho Kudroče, Valacha, Ševce, Gulašiho, Švrčka, Skleničku(Zbyňka), Němečka, Kotvana, Škůrka, Ference. Z útočníků – Čermáka, Vincoura, Jelínka, Vlacha, Humla, Marcinka, Formana, Urbana, Buriana, Treille a to jsou jen hráči, co mi napadají z extraligy. Je fajn, že máme šikuly a základní část by mohla bejt zase dobrá, pokud přivedeme jedničku golmana (nejlépe vysokýho) a udržíme obranu(hlavně tedy Moravčíka a Sklendu), ale sezona je úspěšná hlavně podle play-off. Letos obrovský štěstí, že jsme ve čtvrtfinále chytli Olomouc, která na nás prostě hokejově nestačila a ani nás nebyla schopná zmydlit (naštěstí)!

franzi1978  |     #268334 | odpovědět | 1.5 14:40

Tak jsme zase přivedli sice šikovný, ale bohužel opět a opět trpaslíky. A to včetně brankáře – 180 cm je v dnešním hokeji na golmana prostě málo! Snad je sem brán jako dvojka a udělají toho Maziho. Ale když vidím, jak se k nám všichni „hrnou a chtějí zde zůstávat“, tak pochybuju. Ten Martin má snad něco proti vysokým a silným hráčům, už mi s tím fakt sere, prostě nepoučitelnej…       Hradec – Linharta a Rákose, Brno to ještě přitvrdí – Kohlera a Bakoše. A my zase tohle!!!       Už tady chci číst jenom posily nad 190cm a okolo metráku!

franzi1978  |     #267550 | odpovědět | 25.4 19:44

Už pěknejch pár let tady nechápu, kdo je vlastně hlavní trenér… Dědek nebo Čihák nebo Hanzlík předtím Michal nebo Špágr s vysílačkou       . Tohle by se už konečně mělo jasně říct a jestli teda bude hlavní trenér Čihák, což já nechápu, tak ať se mu do toho Dědek nesere vůbec a né zase, jak říká, že se bude okolo toho taky motat. Tohle prostě nikam nevede a pak to v play-off podle toho vypadá. To, že jsme postoupili přes Olomouc rozhodně nebylo vykoučovaný! Hlavní trenér musí bejt prostě jasně danej a mít rozhodující slovo. Což si v případě Čiháka s Martinem za prdelí neumím představit. A je jedno, jak to beru já, ale bojím se, že stejně to berou i hráči. Koho bude Gulášek respektovat – Dědka nebo Čiháka? Jediná osobnost, která by mohla takhle vedle Dědka fungovat a udělat si to po svým je Špágr!

franzi1978  |     #265346 | odpovědět | 7.4 23:24

Michal10: (#265339) To jsme říkali už o Tomášovi Jelínkovi, o Radku Dudovi, o Vencovi Pletkovi, atd. A pak to tady byli největší oblíbenci, když se rvali za náš tým. Za mně radši Ševce, kterej se bude rvát a hádat za Plzeň, než někdo(dnes nebudu jmenovat, ale každej si to může domyslet), kdo má všechno na háku!

Říkal bys to i o Ryanovi, kdyby hrál jinde.
franzi1978  |     #265336 | odpovědět | 7.4 23:13

skunk.skunk: (#265333) Jojo, to jsem si taky hned řekl       .

franzi1978  |     #265334 | odpovědět | 7.4 23:11

Michal10: (#265328) Myslím to naprosto vážně! Aby bylo play-off úspěšný, tak prostě musíš mít tyhle bludy v týmu. V titulový jsme taky měli bluda Ryana, provokatéry Pletku, Koviho, tvrďáky Dvořku, Baleje. Mimochodem v sezoně zrovna Ševce. A sralo vás to někoho na konci? Otevřete oči, to je hokej!!! S padesátikilovýma dobrákama nic nevyhraješ. Teda základní část jo, ale na tu seru       …

franzi1978  |     #265312 | odpovědět | 7.4 22:51

Dědek píše, že nám chyběla hrubá síla. Ale vždyť si ten tým takhle pořád sestavuje! A nic proti Kaňákovi, Kvasničkovi a Kodýtkovi, ale s nima hrubou sílu určitě nezvedneme. To spíš kvituju Vráblíka, Kantnera, Poura, Rubnera, kteří aspoň mají postavu a nelítají vzduchem. Určitě potřebujeme jednoho beka do přesilovky a teď řeknu, koho bych si představoval a to mi sežerete, ale fakt bych ho strašně chtěl místo Kadlece – Ševc! Tvrdej, zkušenej, umí vystřelit, nechce prohrávat, s Dědkem kamarád a končí mu smlouva v Liberci…       A hlavně už žádný trpaslíky, dojíždíme na ně každý play-off a máme jich tu požehnaně! My potřebujeme hráče typu Čermák, Jelínek, Adamský, Lev, Jarůšek, Gulaši, Švrček, Němeček, apod.

franzi1978  |     #264714 | odpovědět | 5.4 20:58

Kometa Brno = Sovětský svaz. Silný zmrdi, co neumějí prohrávat a když to tak je, tak ztrácejí nervy, hrajou zákeřně, simulujou, brečí u rozhodčích. Jsem šťastnej, že jsme ty kryply porazili, ať jim to v těch tupejch makovicích hlodá…       Že je Čermák zmrd nejvyššího kalibru vím odjakživa, ale to co předvádí Erat, kterej v NHL i nároďáku byl vždycky největší panenka, to mi hlava nebere. Ta brněnská blbost je fakt nakažlivá…


 
Používáním tohoto webu souhlasíte s vyžitím cookies pro provoz webu. Další informace