Navštivte také:

17.07 21:58Povaleči z kaváren do dolů a továren!
                                     

Uživatel: Nepřihlášen    Registrovat do fóra (zdarma)    Co získám registrací?

Nick:   Heslo:       

tyrion  |  Plzeň   #256499 | odpovědět | 5.2 12:03

A mně to osobně zajímavý přijde. Jen jsem si v reálu nebyl jistý, jestli to tak opravdu bylo, třeba to bylo jen tak mimochodem, ale taky se mi zdálo, že mi ji přistrčil cíleně (přehrávání mi v práci nefunguje…). Každopádně jsou to malé bezvýznamné body za sympatie. Neříkám, že se mu má udělit nějaká cena fair play a řešit to tu celý den, ale když to srovnám s chováním jiných „mistrů“ jako je třeba Ševc, Trávníček, Murín nebo Kýhos, tak proč tohle neocenit.

Mimochodem, zaregistroval někdo, že třeba Roman se včera dle slov rozhodčích přiznal k tomu, že soupeře (nechtěně) píchl holí?

tyrion  |  Plzeň   #256477 | odpovědět | 5.2 10:11

Petr_z_Chebu: (#256469) Nevím, jestli myslíš totéž, co já, ale to byla ta hůl na ledě? Mně osobně to z prvního dojmu přišlo, že mu jí dokonce Růžička postrčil blíž k němu, když ji sbíral. I na stadionu jsem si říkal, jestli mu jí opravdu jako protihráči „podával“, tak klobouk dolů. Ale samozřejmě jsem to moh vidět špatně, bylo to trochu mimo hru. Nebo taky mluvíš o něčem jiným, něco, co předcházelo, následovalo…

tyrion  |  Plzeň   #256463 | odpovědět | 5.2 07:38

Mára111: (#256462) Si děláš srandu, ne? Jeden pokřik za celej zápas, ještě umírněnější než většina, a oni to tam napíšou? Fakt neskutečný…

tyrion  |  Plzeň   #256371 | odpovědět | 4.2 15:30

Cartman45: (#256359) Mno, když jsem tohle říkal před a po Boleslavi, a to tady i lidem kolem kotli, byl jsem pro některé za idiota      , ale oceňuju a přidávám se k tvému apelu!!!!!      

tyrion  |  Plzeň   #256133 | odpovědět | 2.2 22:44

Obrovský respekt a díky všem fandům, kteří podpořili jiné kluby!!!! Vidět nápis na podporu Plzně a KOmety v Hradci Králové je něco neskutečného…

tyrion  |  Plzeň   #256028 | odpovědět | 2.2 16:18

Bolina, co si pamatuju, tak před jedním gólem tam byl faul, vysoká v obličeji… Jeden si nevybavuji, myslím ale, že se zkoumalo video a nenašel se puk za čárou, a jeden byl po upísknutí. Písknul dřív než měl, puk byl ve hře a myslím, že ten gól dával Andrašovský. Takže asi jen jeden neuznaný nesprávně, ale za tu hlavu se chytal hned, věděl, že to podělal…

tyrion  |  Plzeň   #256000 | odpovědět | 2.2 13:35

Klobouk dolů před Hradcem!!!!

tyrion  |  Plzeň   #255897 | odpovědět | 1.2 22:15

Rubricius: (#255892) Nevím, proč by do tebe někdo měl jít. Svatá pravda, naprosto přesné a výstižné. Mám to stejně a to už roky chodím do kotle.

tyrion  |  Plzeň   #255596 | odpovědět | 31.1 22:02

watt: (#255595) Sklenička odehrál v úterý naprosto neskutečné utkání a je opravdu škoda, že podobný výkon zapadne ve všech těch „aférách“. Na něj bylo radost koukat, lítal dopředu, dozadu jak utrženej ze řetězu a rozdával hit za hitem. Fakt super!

tyrion  |  Plzeň   #255448 | odpovědět | 31.1 09:49

Já nevím, jestli je tak nepochopitelný to, o co Strakovi jde. Jakej je jeho postup k fandům a kotli je vidět mimojiné i na tom, že se zlevnilo vstupný do týhle části stadionu i na vyjádření třeba toho Straky (Petra), který tady bylo, Jakuba Kindla a koneckonců i Straky samotnýho. Že nechce sprostý fandění, když to jde i bez něj (BEZ TOHO, ABY TO NA ATMOSFÉRU MĚLO VLIV) je snad jasný. Myslím, že dost INTELIGENTNÍCH fandů mohlo pochopit, co klub potřebuje a co mu škodí, jen na základě toho, co mu svaz provádí. Myslím, že co chce klub už taky zaznělo několikrát. Že se tím někdo neřídí a prezentuje to jako svojí malou válku (nejprve proti svazu a nařídí a teď už i vůči klubu), je smutný.

tyrion  |  Plzeň   #255431 | odpovědět | 31.1 08:51

Honza: (#255427) Podepisuju. Zrovna včera jsem říkal, že svaz je banda neskutečnej čůráků a zmrdů, ale že konkrétně včera jsme se my jako kotel (a musím použít to my, protože kotel je fakt vnímanej jako celek a od hlavního proudu se moc oddělit nedá a nedá se s tím zevnitř moc provést) jejich postoji vyrovnali. Až se ten sektor zavře, tak ta vina je prostě 50 na 50. Mrzí mě, že to řeknu, ale můžem si za to sami.

tyrion  |  Plzeň   #255398 | odpovědět | 30.1 23:44

Mára111: (#255397) Já byl dneska z kotle taky otrávenej. Ticho, ok, jako forma protestu, já to beru, ale proti klubu? Z toho transparentu to vyznělo tak, že místo nasranosti na idiotský pravidla jsme uražený pár slovy v dopise. Víme, o co hrajem, a ti „čuráci“ se dají. No comment. Uražený gesta. Jinak atmosféra byla jako dobrá? To, že se jelo na rozhodčí, vyváží to, že i ve chvílích, kdy se „fandilo“, tam opravdu fandí snad 20 lidí? Pokud tohle byla dobrá atmosféra na našem starým dobrým zimáčku, a Hradec prý o ničem, tak to potom sorry, ale pátek byl prostě lepší. Jinak jo, bylo úterý, míň lidí a tak, ale i tak to stálo ze strany fandění za hovno. A opravdu nemluvím jen o tej pauze.

Jinak o hokeji, protože o tom by to tady asi mělo bejt především. Šli jsme do toho na půl plynu a Bolka naplno, to se projevilo a my už je nechytili. Pozitiva – neskutečnej Sklenička a taky to, že jsme se konečně nenechali řezat. Němeček fakt potřeboval dostat za to, co tady i v posledním zápase v Boleslavi předváděl. Jinak to rozdělení trestů za bitku s Hollwegem je asi v pořádku, protože 77 fauloval, ale pak nedal ani ránu a jen se krčil na zemi, zatímco 44 do něj šel bezhlevě a bez rukavic. Ne, nevadí mi, když to udělá v podstatě nedůležitým zápase, abysme si tady udělali pořádek a když bránil hlavní hvězdy, po kterých 77 šel v tomhle i předchozím zápase. Je to jeho práce.

tyrion  |  Plzeň   #255171 | odpovědět | 30.1 13:42

Frank: nápady jsou to super, jak motivem a provedením a myšlenkou. V podstatě s tebou se vším souhlasím. Otázka ale je, kolik těch lidí se ti tam sejde, bude té akci věřit, že něco změní, vezme si na to dovolenou atd. atd.

Trochu mi to připomíná stavění soch Strakovi a další a další hurá akce, který stejně skončí vždycky jen a pouze na fóru.

Cartman (255148) – návrh, co dělat. Jet si svou v tom, že si nenecháme kecat do toho, jakej „typ“ atmosféry tady bude. Žádný tesco. Povzbuzovat, dělat tlak na rozhodčí, na soupeře. za mě Hradec prostě dobrý, protože po té chybě sudího v první třetině se třás zimák jako v téhle sezóně nikdy, co ce chyby rozhodčího týká, a nepad tam ani jeden čůrák a nepadla ani pokuta. Já prostě nevidím rovnítko mezi atmosférou a těmi i Strakou uvedenými výroky, který jsou trestaný. To tam prostě není!

Já třeba mám jen problém s tím, že jsou „zakázaný“ a Straka se takhle vyjádřil snad i před pokutama skandování na jednotlivce. Já třeba osobně nemám rád nadávání na jakejkoliv tým, město nebo tak, prostě jsem takovej, ale nevím, proč bych měl skandovat jeden den, že největší prdel v republice jsou Vítkovice, a druhej den Pardubice a Budějky. Když mě ale nasere nějakej HRÁČ, pak opravdu není možnost, jak mu to dát sežrat, když se „nesmí“ ani „Švrček je vůl“. S tím já třeba problém mám, protože to jsou emoce vůči šmejdovi, který nejdou vyjádřit jinak, pískot není adresnej. Ale v těch několika málo případech, kdy se stane něco extrémního na ledě, bych pro tu extrémní reakci z publika byl, i za cenu toho, že dostaneme napomenutí a dvě až tři nižší pokuty za rok.

tyrion  |  Plzeň   #254980 | odpovědět | 29.1 16:08

watt: (#254973) Super, díky za informace!!!!!!!

tyrion  |  Plzeň   #254979 | odpovědět | 29.1 16:08

Jiřina: (#254976) no, to je taky ono. Jenže oni všechny ty zápasy byly ± stejný. Dvě byly za nic, jak říkáš, ale kdyby delegát chtěl, mohlo jich být víc. Mohlo jich být taky mnohem míň. Jenže tam není žádný jednotný metr. Já jen říkám, že v některých zápasech se dává svazu a delegátovi munice do rukou úplně zbytečně, to je celý. A už končím, je to vyčerpávající      

tyrion  |  Plzeň   #254977 | odpovědět | 29.1 16:05

Ribisel: (#254968) Hele, a to je ono. Máš ve všem pravdu a já s tebou souhlasím, fakt ve všem. Podobně jako Frank a další mám problém s principem, že mi nějakej hráč, který celou kariéru nějak vystupoval, káže o tom, jak by to na stadionech mělo vypadat.

„Pochopitelný emoce“ je další přesný výraz – u hráčů, trenérů i diváků. „Pochopitelný emoce“ bouchnou i ve mě a během zápasu v první chvíli, když se něco pískne nebo nepískne, tak ze mě těch prdelí vyletí taky dost. Jenže pak si to promítnu zpátky a vidím, že ten rozhodčí tam měl branku nebo jinýho hráče, že ten faul třeba fakt vidět nemoh. nebo, že když tam ta hokejka je a soupeř padne, že to pískne, protože v té rychlosti někdy nejde posoudit, jestli ta hokejka byla našeho nebo někoho jejich. Další klasika offside – to taky řvu „offside, do prdele“, ale nikdy se nedám k tomu chorálu, protože ten čárový to nevidí z výšky, mám tam další hráče. V životě bych to nedělal a nesved, tečka. Čarovejm odpustím snad všechno kromě manévrů na bully, tam za to můžou.

A poslední věc – pak jsou „nepochopitelný emoce“, když ten faul je jasnej, hráč to ví a jede bez divení, střídačka je v klidu, trenéři jsou nasraný, ale spíš na vlastního hráče a z hlediště jedou několikrát za zápas nadávky na rozhodčí a ještě v tej podobě, která mi vadí a dneska se navíc trestá.

Protože víš co, to jsou přesně ty věci, za který celá liga nesnáší Ševce a Lva a podobný. Po každým faulu teatrální gesta, neustálý stížnosti a brečení, máchání rukama, jak idioti… Takže za mě, ať je kotel a diváci jako Gulaš – ten je taky hodně emotivní a dá to najevo. Občas přiletí desítka. Ale, proboha, nebuďme úplně stejný jako Ševc nebo Lev (a mrzí mě, že si beru za příklad zrovna jeho, ale on byl vždycky takovej, teď se prostě hodí). Protože ty dva by tu desítku mohli mít klidně ob zápas.

tyrion  |  Plzeň   #254972 | odpovědět | 29.1 15:50

Artur Dent: (#254958) Hele. těch deset minut bych do toho netahal, to byl protest. když budem protestovat každej zápas, bude to takhle každej zápas, když ne, kotel bude, jednoduchý. Ty chorály jsou takhle stejný přece i v jiných zápasech a jiných sezónách, opět nevidím souvislost mezi nimi a pokutami. Sedí, nesedí, každýho věc, skladba chorálu a fandění se dá změnit, stačí to zkusit navrhnout lidem, co to rozjíždějí. Aspoň na pískotu se shodnem, vida, snad i s většinou.      

Frank: Já to nedělám kvůli morálním autoritám typu Jecha, to fakt ne. Podobný věci jsem psal i v jiných sezónách, takže tu konzistentnost tam mám. Nesouhlas ano, žádný ovce, dát najevo ano, ale forma mi vadila i předtím. Pořádnej rachot, ať se třese stadion, pískot, i ty nadávky, ale jen tehdy, když to má důvod, ne pro nic za nic. Akorát jsme za idioty. A myslím, že nedávno jsi něco podobnýho psal i ty (tuším tam byly nějaký hesla typu IF, then…). A když už to rozhodčí poserou, tak snad můžem použít ten pískot, vždyť je to spontánější a mnohem razantnější.

Aleš40: nepodsouvej. Nikde jsem neřek, ať se na soupeře nic nekřičí. Ať se jim to dá sežrat, třeba tím pískotem, jak u toho zákroku na Mertla, na tom se snad shodnem. Ať se křičí a pořádně. Ale používat u toho hlavu a aby to taky mělo spojitost s hokejem, co se hraje na ledě. A když už má padnout nějaká pokuta, tomu se vyhnout nedá, ať to je v zápasech, který si to zaslouží a se soupeřem, který si o to řekl… U mě by to letos byla tak na 4–5 zápasech.

tyrion  |  Plzeň   #254953 | odpovědět | 29.1 15:14

Honza: absolutní souhlas. Nechci vytvářet dojem, že jsme dvě konta se stejnou identitou, ale shodnem se prakticky na všem. Nechci, aby nikdo ohejbal hřbet, jak se tady teatrálně píše, ale aby lidi přemejšleli, kdy ty vulgarity a nátlak použít. Hergot, vždyť do toho kotle chodím taky a vím, že spousta těch pruhovanejch čůráků se rozjíždí po jasných faulech a důvodem bylo jen to, že se písklo. A od lidí, co stojí zády k ploše a ten zákrok ani nevidí… Tohle je to, v čem je naše podpásovka na klub a co nejspíš Honza myslí tou naší vinou. To, že se to rozjede s Třincem po opravdu katastrofálně vedeným závěru zápasu nebo Liberci (protože Liberec a Ševc) je pochopitelný a počítám, že by Straka neřek ani popel, kdyby za nás místo 130 000 vysolil 20 000. A nějak jsem nepochopil, proč jsou všichni rozladěný z atmosféry na Hradci. Ono asi záleží na tom, kde člověk přesně stojí, ale za mě byla atmosféra úplně stejná jako celý zbytek sezóny, a když Mertla v oslabení faulovali a nepísklo se to, tak ten pískot z tribun bylo mnohem drsnější než jakýkoliv provolávání. Kromě téhle situace to rozhodčí odpískali výborně a Hradec byl v klidu a hrál hokej. Nebo vám všem opravdu tak strašně jde o to, dát si ty čůráky aspoň jednou za zápas, děj se co děj?

Za mě, není to přes čáru, když se strhne něco jako v těch zmiňovaných zápasech (+třeba ještě Sparta po tom, co tady předváděl Švrček a další labilové). To tam patří a ať se svaz a delegát posere. Je to ale přes čáru, když se to jede jen tak, pro srandu a bez důvodu.

tyrion  |  Plzeň   #254342 | odpovědět | 26.1 15:51

Ziri: (#254340) však jo, ale jde o to jak se neudržet. Nečekal bych, že se shodnu s franzem, protože při hodnocení týmu a hráčů snad nemůžeme být názorově dál od sebe, než jsme, ale v takovej situaci prostě pískat. Vždyť ten pískot je mnohem větší rachot a mnohem větší tlak na rozhodčí, než nějaký pseudochorály a „pískej, píčo pískej.“ To je prostě ubohý a stupidní.

Jak psal Frank, vždyť tyhle pokřiky jsou kolikrát směšný, úplně mimo dění na ledě. Tohle kdyby se nedělalo, tak se prudší povahy můžou v zápasech, kde to za to stojí, vyřádit podle libosti, a klub nemá skoro žádnou újmu. Ale to my ne, to určitá skupina lidí dělá ze sebe i ze všech ostatních v hledišti úplný idioty a ještě tím tomu klubu škodí…

tyrion  |  Plzeň   #254305 | odpovědět | 26.1 12:46

Já k tomu něco přidám, k tomu fandění, protože pravda je tak někde uprostřed. Předně – nasrat na svaz, psal jsem to už několikrát – nesmyslný vynucování nesmyslných pravidel na stadionu klubu, který by si měl sám rozhodnout, jaké lidi na zimáku chce, jakou tam chce atmosféru a jak si bude tato svá pravidla případně vynucovat a jak bude s lidmi pracovat. Celá ta celosezónní aféra je fraškou s překrucovanými pravidly a jednoznačně nestejným metrem pro různé kluby, tohle nikdo nemůže okecat!!!!!

Druhá věc ale je, že my jako diváci, klubu ale škodíme taky! Příklad právě poslední zápas s Třincem – víme, co je ve hře, že klub platí jako mouravetej a hrozí další sankce a už při nástupu jde „polskej svinec“ a rozhodčí zrovna tenhle zápas zvládli bez nějakého excesu a stejně se jelo o bandě čůráků (a fakt že hodně). Ono by nebylo od věci, kdyby se neskandovalo za každý vyloučení, i oprávněný, jak se to bohužel často děje. Pokud by dění v hledišti odpovídalo tomu, co si soupeř a rozhodčí zaslouží, tak těch pokut není zdaleka tolik (oba Liberce, druhá Sparta, první Třinec). Proboha, snad člověk, kterej takovou dobu chodí na hokej, pozná faul, i když se ho dopustí náš hráč. A přijde mi na ránu, že pokřik o „pruhované bandě čůráků“ rozjíždí někdo, kdo je většinu zápasu otočenej zády k hřišti a neví, proč to skanduje. Ono kdyby se nenadávalo jen pro nadávání, ale jen tehdy, když je k tomu důvod, tak máme varování a 4–5 pokut v rozsahu 2–5000 a nemluvíme tady o uzavření sektoru.

Jinak dneska si myslím, že to bude relativně v pohodě – Hradec není nijak kontroverzní tým, nehraje extra zákeřně, není na hraně play off, nemá zmetky typu Švrčka, Linharta a poloviny Liberce, takže by to mohl být klidnější zápas. A jestli to diváci neustojí (pokud k tomu nebudou mít důvod), tak jsme prostě idioti i my, ne jen ti, co vymýšlejí píčoviny na svazu.

tyrion  |  Plzeň   #252502 | odpovědět | 11.1 14:18

A další souhlas duki – to dění v hledišti odpovídá dění na ledě. Ukázkovej příklad je zápas s Třincem. Tam 55 minut nepadnul jedinej pokřik na soupeře nebo rozhodčí , dobrý zápas, nasazení, bez zákeřností. Pak přišel Linhart, nepotrestáno, a je jasný, že takový zákeřný likvidační a nesportovní faul vyvolá reakci. A výsledek? Pokuta pro Plzeň, Linhart nic, komise rozhodčích nic (i když já bych to chápal, je to mimo hru, tohle bych jim nevyčítal tolik). DK a delegátovi ale určitě ano!!!!!!

A ještě ke včerejšku, jak píšeš, ta porada s kapitány. Oni si je pozvou, protože z toho oni udělali chlív, pak se začne hrát a okamžitě po bully pustí dva jasný fauly na OBOU stranách. Tak ty vole…

tyrion  |  Plzeň   #252501 | odpovědět | 11.1 14:13

Koukám, že než jsem to napsal, rozjelo se víc lidí:

Takže Jiřina svatá pravda – to, jak se pracuje s fandy, je věc klubu – on by si měl rozhodnout, koho a jak chce oslovit a co jemu konkrétně vadí.

Chukie – zdražení taky řešení. Říkal jsem si to taky, 5 korun na lístek se zdůvodněním na zvýšené náklady za dodržování pravidel vynucovaných (nařizovaných, jakékoliv podobné slovo) svazem.

Uzavření sektoru – mám do 112 permici. To mě jako nepustí na stadion. na zápas, na který jsem si zakoupil vstupné? To je něco jako kolektivní vina nebo jak by to jako chtěli řešit v praxi?

tyrion  |  Plzeň   #252499 | odpovědět | 11.1 14:09

Ach, zase jdu do tapety, ale nedá se svítit…

Já budu mít na tohle rozpolcený názor. Na jednu stranu, co má kdo komu přikazovat, jak se pracuje s vlastními diváky. Ať tam klub má takový věci, který jemu vyhovujou. Pokud někdo chce mít arénu ve stylu Liberce, ať si ty lidi vychová a má je tam. Pokud chodí, líbí se takováhle kultura, jejich věc. Pokud plzeňskýmu klubu vadí, jak to na stadionu vypadá, ať si to řeší. Ale pokud někdo chce mít diváky jako Plzeň nebo Vsetín? Proč normy na místa na stání, počty bufetů a já nevím, co ještě. Pokud je to rozpadlá kůlna, ale lidi tam chodí a chodí tam rádi, tak co jako? Jejich věc. Pokud to prostředí odpuzuje, tak chodit nebudou a klub to bude řešit, pokud to klub jako problém vidí. Co má tohle kdo regulovat, kurva? Stokrát radši staďáky jako Vsetín (atmosféra) nebo Litvínov (nesplňuje normy) nebo Jihlava (staré) než O2.

Druhá věc jsou vulgarity. Já vždycky byl spíš „slušný“ fanda, soupeře neurážím (jsou to úplně stejní hráči a Lvi jako hrajou za nás), rozhodčím jsem ochotnej leccos odpustit, protože to fakt není lehký posuzovat. Někdy je to za čárou (hráči i rozhodčí), to je pravda. Pak se ale musí dát sakra najevo, že takhle ne, takhle se k našim hráčům tady nikdo chovat nebude! A pak je to o tej formě a právě tej míře. Sorry, ale ať si některý lidi sáhnou do svědomí, když spustí nadávky opravdu při každým vyloučení (včera i při těch jasných podraženích nebo jasně šesti lidech, tak tomu klubu fakt škodí a ještě ze sebe dělají pitomce). A další věc – když už mi něco fakt nasere, tak (a to už jsem tu taky psal), si nezačnu zpívat něco o píčách a čurácích. prostě pískot – hromovej, dlouhej – to se třese stadión, a ne si zpívat šálalala, za což je navíc ještě pokuta. Tlak rozhodně, ale nějakým způsobem. Takže souhlasím s dukeforever – neříkám stáhnout uši a chovat se jak svatoušci, ale dát to najevo jiným způsobem, než rozvernýma sprosťárnama.

A k urážení jednotlivců – tady s Martinem asi nesouhlasím, protože když už mě něco nasere, je to jednotlivec – Vlach za zákeřnost a simulování, Pešán za to, že ho tam cíleně pošle, Švrček za to, že se chová jak magor, kdokoliv jinej za likvidační zákrok. ten konkrétní člověk by si měl vyslechnout to, co mu patří, ne nějaká „abstraktní“ Sparta.

Uf, sorry…

tyrion  |  Plzeň   #252455 | odpovědět | 11.1 09:58

Jo, a i to, že obstaral puk pro Rubnera mi přišlo jako fajn gesto…

tyrion  |  Plzeň   #252454 | odpovědět | 11.1 09:57

Chuckie: (#252453) Tak maj v případě, že to je pořád náš hráč (nějaká hostování), ale on už náš není      

Jinak zopakuju, co jsem psal včera – fakt nevím, co předved tak strašlivýho. Tohle byla jeho standardní důrazná hra, brankoviště, kecy na bully, divení se směrem k rozhodčím, co předváděl tady. To to nikdo těch X let neviděl? Prostě hrál tak, jak hrát umí. Zranění Půlpána nevím, čim bylo způsobený, byly vedle sebe a najednou šel Lukáš dolů, ale nepřišlo mi, že by tam byl nějakej střet nebo zákrok, ale je fakt, že jsem to měl částečně za obloukem brány. Něco tady odved a nesouhlasím s tím, že toho bylo málo (stačí si vzpomenout na loňský play off). Já mu zatleskám s chutí a rád a přeju mu, ať se nám daří. Můj tip byl, že dá gól a asistenci a bude mít 6 trestných minut a my přesilovky za jeho fauly využijem, skoro to vyšlo      

tyrion  |  Plzeň   #252438 | odpovědět | 10.1 23:36

Tin: (#252432) 4 na 4 a 3 na 3 normálně – hra v rovnovážným počtu. Pokud tým dá gól v oslabení, tak ti hráči mají taky +1, zatímco tragédi, co inkasovali, jsou do mínusu. Jen ty využité přesilovky a neubráněná oslabení v tom nejsou.

Jo, a mimochodem, ještě když dostaneš gól, když zkoušíš power play, tak mají taky –1.

tyrion  |  Plzeň   #252429 | odpovědět | 10.1 23:11

Je to za celý zápas. +/- se hodnotí jen za hru 5 na 5, bez přesilovek.

tyrion  |  Plzeň   #252399 | odpovědět | 10.1 21:33

Neřek bych že nedával. On takhle hraje přece celou dobu – každý vykázání z buly komentuje u obou čárových, nikdy v kariéře nikoho nefauloval a diví se všemu. Nevadilo mi to X let, respektive vadilo, i když tady hrál, ale bral jsem ho takovýho jaký je. To, že úplně stejně hraje za Vítkovice, mi nevadí. Hrál přesně tak, jak se dalo čekat, a fakt ve Vítkách vyčníval.

Jinak dneska pěknej bruslivej hokej nahoru dolů, Vítkovice hráli otevřeně, bylo nasazení.

Rozhodčí tragédie na obě strany – nejkomičtější byla situace, kdy se jim to ve druhé totálně vymklo tím, že nepískly vůbec, ale vůbec nic, pak si zavolají kapitány, aby to uklidnili, a hned po buly pustí evidentní podražení na Indráka a následný oplácení Kindla dvakrát pěstí do hlavy, na obojí koukají z metru. Tak co potom po těch hráčích chtějí? Jako Hradil byl podle mě vždy spíš nadprůměrnej sudí, ale poslední dobou šel neskutečně dolů. Největší paseku tady v téhle sezóně dělal právě on.

A mladý super, celá ta lajna po Rubnerovo gólu šla hrozně nahoru, nabrala sebevědomí. Snad to potvrdí v dalším zápase.

tyrion  |  Plzeň   #252173 | odpovědět | 7.1 22:03

Borec: (#252167) Právě – při zápase jsem viděl rudě, jak tam furt jezdil, ale zase když ho člověk pořád vidí máchat těma rukama a jak mu chudákovi nikdo nerozumí… Nejlepší vtip celýho léta před sezónou bylo info, že si z tohohle udělali kapitána (snad aby nedostával tolik desítek, protože tomu je jedno, jestli to céčko má nebo ne). Ale jak tam byl i po zápase, opřenej o tu hokejku a mlel a mlel a mlel, tak už jsem se musel smát. Ono je to na ránu, ale zase je neškodnej (na rozdíl třeba od Čermáka) a je to vlastně sranda…

tyrion  |  Plzeň   #252144 | odpovědět | 7.1 20:25

Jo, body a výhra dobrý a s Libercem potěší ne dvojnásobně, ale stonásobně. Už jsou tam!!!!! Takže kluci, vydržet, vydržet, jedenáctej flek vám sluší. A co mi hnulo neskutečně žlučí, to je Vlach. Ohromnej tvrďák a bitkař, co si vytáhne do bitky Orsavu kvůli jeho přihranýmu faulu při podávání rukou, a pak mává na tribunu, jak je drsnej, a ve druhé třetině tady skočí takovou piruetu. Doufám, že to bude mít taky za 10%, sráč jeden. A ten pohled na paní Ševcovou, ten je prostě k nezaplacení. Já už fakt nevím, jestli se mám při pohledu na něj rozčilovat nebo spíš smát. On je prostě neskutečnej… Fuj, muselo to ven…

tyrion  |  Plzeň   #252029 | odpovědět | 7.1 09:42

Honza: (#252026) Stručně, jasně, srozumitelně (pro většinu) a na úrovni. Tleskám. Já bych se zase rozepsal, ale to nemá cenu.

tyrion  |  Plzeň   #251841 | odpovědět | 5.1 23:01

franzi1978: (#251834) Nechápu, jak můžeš hned přesně vědět, kdo jsem, kam chodím a co v kotli dělám. Ne, nejsem v žádným svým kotlíčku, jseš fakt těžce mimo. A sorry, osobně se ti představit nepůjdu, nemáme si, co říct.

A sebekriticky pro ostatní – omlouvám se všem, který tu dneska chtěli řešit hokej (a myslím hokej, ne osobní frustraci) a třeba dvacítky nebo cokoliv smysluplnýho, že jsem se svými příspěvky přispěl k tomu, kam to tady dneska směřovalo. Na něco a někoho je ale opravdu strašně těžký nereagovat…

tyrion  |  Plzeň   #251828 | odpovědět | 5.1 22:47

franzi1978: (#251826) ??? Nevím, co by ti měl o mně říkat, osobně mě nezná, chodím do jiný části kotle než je on a nebavím se s ním. Promiň, ale opravdu meleš nesmysly…

tyrion  |  Plzeň   #251822 | odpovědět | 5.1 22:39

franzi1978: (#251818) Zrovna Lososovo předposlední příspěvek měl hlavu a patu a do puntíku vystihoval tvoje frustrované chování tady. Jinak asi už před dvěma hodinami jsi poslal hokejky do píči, tak buď tak laskav a drž se toho a zkus je pustit z hlavy. Aspoň na dva dny nebo než se zase prohraje, abys to tady moh zase rozjet. Ale dneska už toho bylo dost. Celej zápas a po něm tady reješ do hokejek a pak i do těch, který tě zkusí trochu usměrnit, protože už je to vážně dost přes čáru. A než se zeptáš, ano mám permici (Premium), na hokej chodím, konkrétně do kotle, a od 98/99 jsem vynechal řádově kolem deseti zápasů, většinou ze zdravotních důvodů nebo proto, že jsem nebyl v republice. Ale vím, taky tomu nerozumím…

tyrion  |  Plzeň   #251775 | odpovědět | 5.1 21:31

franzi1978: (#251772) Zato tobě jo, viď. Čím sis vysloužil takovou důvěru, že teda zrovna tobě svěřil, to by mě zajímalo. To je materiál, tohle to… Seru na to, jdu koukat na hokej.

tyrion  |  Plzeň   #251773 | odpovědět | 5.1 21:29

jirmalik: (#251769) Jenže to je málo. Zeptej se místních trenérů – nemáme kouče, důraz, zájem, máme špatnej kolektiv, mladý nám nehrajou, beci jsou nedůrazný, rozhodčí nám ubližijou, komentátoři nám ubližujou. Prostě pár lidí je tady tak našlapaných frustrací, že to prostě musí ven, nedí se nic dělat. A že na to letos čekali fakt dlouho, tak si to musí užít…

tyrion  |  Plzeň   #251763 | odpovědět | 5.1 21:06

franzi1978: (#251760) Fajn, tak jim nevěř, zabal to a vrať se, až provedou nějaký trejdy a zase budou hrát podle tvých představ.

tyrion  |  Plzeň   #251723 | odpovědět | 5.1 20:42

Tady mladý a starý a dokonce si nahrajou mezi sebou. Škoda, že to ale nedali dřív, mohli jsme si ušetřit přes sto blicích příspěvků. Takže kluci díky, ubojovaný a vydřený. A vážně, některý „fandové“ (a nebudu jmenovat) – jděte do prdele a cestou se tou žlučí zalkněte.

tyrion  |  Plzeň   #251604 | odpovědět | 5.1 14:57

Chuckie: (#251601) Tak Plzeň tam není zrovna populární a zápasy mají náboj, klidně může dneska přijít další podnět. Fakt jsem zvědavej, kde ti šašci chtějí tenhle cirkus zastavit. Protože výhružky, který se ukazujou jako planý, jsou k ničemu.

tyrion  |  Plzeň   #251549 | odpovědět | 4.1 23:59

watt: (#251521) A na tom by tahle diskuze mohla skončit. Díky!!!!!!


 
Používáním tohoto webu souhlasíte s vyžitím cookies pro provoz webu. Další informace