Navštivte také:

09.07 20:51PROSBA PRO VŠECHNY: K PŘIPRAVOVANÉ VÝSTAVĚ O FANOUŠCÍCH - JSOU VÍTÁNY JAKÉKOLI ARTEFAKTY, VZTAHUJÍCÍ SE K FANDĚNÍ HOKEJI V PLZNI, KDO MŮŽE ZAPŮJČIT, NAPIŠTE MI NA MAIL – UVEDEN VLEVO POD ČÍSLEM ÚČTU.


11.06 23:35Veřejná pochvala našemu archiváři nějak způsobila nárůst jeho aktivity, takže se můžete pokochat dalším vypečeným úlovkem. Tentokrát z roku 1989. Zatracený máničky, zlovolně narušující budování vyspělé socialistické společnosti!!!
11.06 22:05

Hehe, legendární článek objeven. Nová vlna se starým obsahem? Díky našemu archiváři! A ještě jedna perla tady.

02.06 20:36Lze spojit vysokoškolské studium a hokej, podobně jako je tomu v USA? Ano! Bližší informace v tomto náborovém letáku .
                                     

Uživatel: Nepřihlášen    Registrovat do fóra (zdarma)    Co získám registrací?

Nick:   Heslo:       

« Novější 1 2 3 4 5 ... 12 Starší »
tyrion  |  Plzeň   #316936 | odpovědět | 12.7 11:24

Chuckie: (#316921) Zase aby to ode mě nevyznělo tak, jak jsem to nemyslel. Pro mě třeba Hübl je obrovská extraligová osobnost. Pro světovej hokej určitě ne, ale v lize znamenal to, co málokdo před ním. Všichni ti kluci z toho článku jsou po sportovní stránce borci a u většiny člověka mrzí, že končí, protože na ně koukal právě těch 20 a více let, byť u soupeřů. U některých je člověk rád, že zmizí (Čermák a po loňském extempore i ten Erat).

Protože zrovna nedávno, jak končil Sýkora, jsem si říkal fajn, tak to byl poslední hráč, kterýho si pamatuju, že by hrál ještě v té první sezóně, kdy jsem hokej začal sledovat. Pak když jsem se probral pamětí a vzal si to klub po klubu, tak jsem zjistil, že jsou ještě dva poslední mohykáni – Trávníček (ten by tedy v zájmu zdraví soupeřů skončit moh) a právě Hübl. Si tak trošku s nostalgií říkám, že až to tihle dva zabalí, tak se pro mě osobně skončí nějaká hokejová éra. Prostě už si budu muset přiznat, že jsem starej      

tyrion  |  Plzeň   #316920 | odpovědět | 12.7 10:07

Podle mě je naprosto přirozené, že hráči kolem čtyřiceti let končí, ne? A je jasné, že pokud hrají extraligu 20 let+, tak je lidi budou znát. Jenže na jejich místa se za 5 let dostanou další hráči. Myslím, že se tomu říká generační obměna. Všechny tyhle „legendy“ (se vší úctou k nim) byly před sedmi lety o sedm let mladší a vsadím se, že vycházel článek, kdo nahrají Pateru, Procházku, Reichla, Ujčíka, Šlégra a tuhle generaci. Dneska si novinář bere za ikonu Hubla, Adamskýho a Čermáka a v tehdejší době by lamentoval, že takoví hráči v lize nejsou a za pár let nebudou. Takže za 7 let se bude stejný pisatel ptát, kdo nahradí Gulaše, Mertla, Kováře, Jeřábka, Bulíře, Kvapila, Pecha, dalších 5 let a budou končit Filipi, Kovařčíci, Petr Straka a další.

Co je jediná otázka, jestli Bulíř bude stejná kategorie jako Erat a jestli je Erat pro ligu a český hokej totéž co Reichel a jaká bude úroveň ligy. Ale to je už úplně jiná otázka.

tyrion  |  Plzeň   #316427 | odpovědět | 27.6 15:35

Cartman45: (#316426) Dík, mažu      

tyrion  |  Plzeň   #316423 | odpovědět | 27.6 15:25

Cartman45: (#316421)

tyrion  |  Plzeň   #316420 | odpovědět | 27.6 15:13

sorry, nějak se mi to rozsypalo a zabralo strašně místa, to se omlouvám, nevím, jak se mi to povedlo      

tyrion  |  Plzeň   #316419 | odpovědět | 27.6 15:11

No, vzhledem k tomu, že jsem to včera pomáhal rozjet reakcí na nadávání na Kovárnu, tak si ještě jednou něco zapíšu. Budu se opakovat, ale to se opakujeme většina, tak to snad nevadí, stejně teď hokejově není jinak o čem.

  • na žádné schůzce jsem nebyl, jsem fanda solitér, ale do puntíku věřím tomu, co tady někteří píšou a že se ze strany pana M. jednalo o podraz a porušení dohody. Už jen proto, že druhá strana nikde nijak nereaguje a jen sype propagandistická hesla a články, ze kterých jde strach.
  • Honzo, většinou souhlasím, ale NIKDO by NIKDY nezavřel stadion za nadávky v průběhu play-off. Zvlášť ne za jednu nadávku!!!!! Ne potom, jak vypadaly některé jiné série (Vítkovice – Sparta!!!!!). Tohle by bylo neobhajitelný!
  • pohřbít plzeňskej hokej tím, že bych přestal chodit, zatím

    nedokážu, protože zatím nikdo nevíme, jak to v září bude vypadat. pokud

    se potvrdí nejhorší obavy, pak s tím můžu seknout, zatím nevím.

    Pohřbít to může buď razantní proměna v Tesco, ale taky přístup fandů,

    kteří hokej sami od sebe položí tím, že se na zimák vyfláknou(je to

    jejich právo), byť to třeba nemusí být tak horké.
  • Kovář tady mohl hrát z mnoha důvodů, nejen proto, že je patriot.

    Všechno, co zaznělo (svý jistý, rodina, sezóna už běžela) je pravda. Ale

    taky to moh v úplně stejným klidu dohrát ve Spartě. Já jsem rád , že

    tady byl, v prosinci nám pomoh ze solidních sraček.
  • Někdo říká, že 43 byl manipulován, což nevím, stejně jako obsah

    dohod klub versus (divný slovo) fanoušci. Jen říkám, že na svůj názor

    má právo, i kdyby mu nikdo jiný nic neřekl. Přestat fandit ve zlomovým

    zápase semifinále z jeho úhlu pohledu prostě divný je. Co je

    nepochopitelný, že mu to vadí, to nevím…

Cartman: máš nějakou rámcovou představu, jak se k tomu zatím staví lidi v kotli? Bude mít tohle tady proklamovaný „snižování stavů“ velkej dopad na atmosféru? Pokud nechceš psát tady (chápu), můžu hodit maila. Pokud nechceš říct, chápu.

tyrion  |  Plzeň   #316366 | odpovědět | 26.6 23:28

Frankenstein: (#316362) Tak Kratěnu nikdo nerozporuje, to je jasné.      

Hele, dospělej chlap je, ale tak když voláme po tom, že chceme v hokeji emoce, tak ti hráči je tam můžou mít taky. Byl prostě nasranej, tak to řek. Jestli ho někdo plácal po ramenou a jemu to dělalo dobře, to už já nevím. Víc bych to nepitval, to už tu jelo několikrát. Já jen když tady jeden člověk jede pořád dokola stejnou písničku, kde se v jedné větě už od mistrovství světa kromě předložek opakuje pořád jen Kovář a čurák, tak mi to prostě přijde přehnaný. To se člověk těžko drží, aby nereagoval. Tímto se všem omlouvám a půjdu svoji hlavu i se vším, co je na ní nasráno, složit do postele.      

tyrion  |  Plzeň   #316361 | odpovědět | 26.6 23:04

Frankenstein: (#316360) Hele, asi nemá cenu to rozebírat, nejspíš se neshodneme. To že padali druhej zápas doma, to určitě nebyl úmysl, a že nebyl náznak nevole vůči týmu, to mi přijde tak nějak normální, fanouškovsky to tak mám nastavený.

To co řekl do novin mi nepřijde tak podstatný, jako to, co tam zplodili někteří novináři (legendární článek ve sportu o záplavě vulgarit a fanouškovském bahnu), co předvedlo vedení klubu, a tak dále. Docela chápu, že ty informace neměl, řeší prioritně hokej, zvlášť po zápase. Můžeš říct, že to pak nemá komentovat a máš pravdu, ale to, že kotel přestane fandit, to na ten hokej taky tak trochu má vliv. Chápu, že pro hráče to může být nepochopitelný. Kdyby se jim zpozdily o týden výplaty, taky by většina hrála na 100%. Koukni na Chomutov, jak ke konci stahovali Vary. Klidně si můžou myslet, že to fandové mohli kousnout a v tomhle zápase jet dál, co já vím. Ale nechci za nikoho mluvit, jen tu jejich reakci tak nějak i chápu, nepřijde mi jako úlet.

Jako co udělal pro plzeňskej hokej… tak předně ho hrál       a to na takovéhle úrovni. Není to jeden hráč, co udělal titul, to není nikdy nikde nikdo, vyhrál to tým, ale on se o to zasloužil měrou vrchovatou. Na ledě to je buldok a vítěznej typ, jako hráče ho mám rád. Vrátil se do Plzně místo jiných žoldáků, kteří dál zlatokopou za hranicema nebo ve Spartě, Třinci a podobně. Klidně by si moh kluby vybírat a střídat je jako srdcař Kvapil. Místo toho, abysme se strachovali o předkolo nás dotáh na třetího fleka a suverénně do play off. Mně to nepřijde úplně málo, a ani ty sezóny před titulem mi nepřišly úplně marný.

Ale promiň, neřeš to, nemá to cenu… Já jen když tu jeden napíše, že je pro něj čůrák, tak mám takovou lehkou tendenci nesouhlasit, no. Nemám problém přijít příští sezónu na staďák v jeho dresu      

tyrion  |  Plzeň   #316359 | odpovědět | 26.6 22:37

Hodím ty vidle s Chukiem.

Fanoušci měli právo jít doprdele a bejt nasraný na vedení. Jejich akci podporuju, vestu jsem si taky přines. Tečka.

Hráč má zrovna tak právo na to bejt nasranej na fanoušky, když hrajou doslova o vše a o celou sezónu a najednou se přestane fandit. A má zrovna tak právo říct svůj názor, proto snad není čurák. Tečka.

Pro plzeňskej hokej toho udělal tolik, co málokdo jinej, a pevně věřím, že ještě udělá, až v tom Švýcarsku skončí.

tyrion  |  Plzeň   #316240 | odpovědět | 24.6 13:34

miroslav: (#316217) Pokud mladej uvidí novinky a bude se chtít bavit v novém stylu, fajn. Pak ho ale nebaví ten hokej a nebudu ho brát na něco, co ho nebaví. Se mnou bude chodit na hokej a tečka. Na to aby chodil sám nebo s kámošema na cokoliv jinýho, na to je ještě malej. Takže tohle si zatím ohlídat dokážu.      

Mároš: s tou permanentkou máš svatou pravdu. Já taky nehodlám vzdát to, aby se z mýho klubu stala pobočka libereckýho Tesca. Nenechám se otrávit něčím, co není. Až to bude, to bude jiná. Osobně bych byl rád, aby to podobně mělo víc lidí místo poraženeckých řečí, ale co já vím, jak tady od někoho zaznělo, já na žádné schůzce s vedením nebyl.

tyrion  |  Plzeň   #316210 | odpovědět | 24.6 08:35

Honza: (#316207) Však já vím, že to je jeho byznys. Ale tenhle týpek dělá tenhle tok něco, druhý rok bude něco jinýho. Mě nezajímá, mě zajímá hokej. A pořád si naivně myslím, že o tom, jak to na zimáku vypadá, rozhoduje většina diváků. Takže pokud to opravdu tak je, že většina lidí na zimáku chce starou atmosféru, tak se ty změny prostě nechytnou. Pokud je to větší části jedno a neřeší to, pak změny budou a my si do toho můžeme fandit. Pokud to naopak přitáhne X set nových fandů, věřím tomu, že to protlačí horem dolem a mě z toho stadionu dostanou. Tak prostě nebudu chodit a budu hokej sledovat jen u televize a fandit hokejistům. Ti a ten sport jako takovej bude pořád můj, to si vzít nenechám.

tyrion  |  Plzeň   #316209 | odpovědět | 24.6 08:30

miroslav: (#316206) Tak nebudou mít možnost to zažít… to je otázka. Já třeba našeho malýho budu na hokej vodit. Loni byl třikrát, 2× na lize mistrů a jednou na lize (památný to zápas Plzeň – Třinec       ). Děsně ho to chytlo, má skříni má vlastnoručně nakreslený Gulaše, tohle měla být jeho první větší sezóna,a to mu upřít nechci. Budu mu vysvětlovat, co to je offside, zakázaný uvolnění a co je který faul, co se může a co nemůže, co rozhodčí zkazil, že se povzbuzuje celý zápas bez ohledu na stav, že hodit cokoliv na led je největší hloupost a řvát na soupeře nadávky je ubohost. Akce kolem mu ukazovat nebudu, půjdem radši na rozbruslení. Zkrátka si ho jako fandu „vychovám“ po svém, tak, jak to mám já sám. Nepotřebuju k tomu ostatní diváky ani manažéééry, aby to udělali za mě. Respektive potřebuju – ty diváky. Dokud kolem bude dost lidí, který budou fandit taky, je všechno v pohodě. To, že se občas chovají jak zvířata a přes čáru si mu vysvětlím sám. Pokud tam nebudou a zabalí to, pak padne v podstatě půlka toho, proč tam chodím a co malýho na tom hokeji bavilo taky, a to ta atmosféra.

tyrion  |  Plzeň   #316199 | odpovědět | 23.6 22:47

Jiřina: (#316198) Přesně… Tak ale pořád je to i o těch divácích. Já vždycky měl za to, že lidi chodí na hokej proto, že je baví HOKEJ. A ne, že budu „spokojený s nějakým standardem (to je co, to jsou ty sestřihy a "hudba“) bez ohledu na to, co se děje na ledě." Proboha, jak to může vypustit z huby…

tyrion  |  Plzeň   #316197 | odpovědět | 23.6 22:33

No už to tady bylo několikrát, ale… : „Infotainment je totiž důležitým druhem zábavy. Zaručí vysoký standard akce bez ohledu na to, co se zrovna děje na hřišti nebo na ledě.“

Jako že už jsem tak starej, že nerozumím tomu, co se nám tady snaží říct. Fakt nechápu, o čem ten „pán“ mluví.

tyrion  |  Plzeň   #316087 | odpovědět | 20.6 13:30

Chuckie: (#316086) Já se taky snažím to brát tak nějak smířlivě. Ten stadion je dost velkej na to, aby se tam ještě nějaký lidi kromě mě vešli, jen mám nějak postavenou osobní rovinu toho, co už nezkousnu. Spíš mám větší obavu ne z toho, co na nás klub ještě nacílí (byť ta propaganda co se výraziva týče je fakt slaďoučká a hustá zároveň, to ne že ne), ale z toho, jak to nakonec vezmou lidi. Mám totiž pocit, že dost lidí má tu hladinu jinde než já, a tím se to může zkazit ještě víc než to zkažený je. Samozřejmě nemůžu nikoho nutit, aby tam chodil se mnou, to je jasný      

ad hvězda – asi nebudeš konkrétní, že?      

Honza: tak že to je zakázaný, to mi uniklo, ale dobře tak. To jsem nikdy nepochopil, proč se jako dělá – schovat divákům led a dění na něm v těch nejzajímavějších okamžicích

tyrion  |  Plzeň   #316084 | odpovědět | 20.6 13:08

Ambasador… Já si fakt říkám, hlavně se nenechat totálně votrávit. Snad na ten hokej ještě smím chodit a fandit, ne? Dokud nás tam v kotli bude ± tolik jako dosud, tak co s tím budou dělat? Pokuty od svazu jsou minulostí, discoakcema budou vše jen hrotit a strhávat na klub (nechtěnou) mediální pozornost.

Za mě v hlediska kultury fandění existují dvě věci, přes který vlak nejede – reprodukovaná hudba a zhasínání po gólu (od toho snad upustili skoro všude, kde to bylo, pár let zpátky se zhasínalo skoro na každým zimáku, to bylo strašný). Nějaký agitky kolem mi až tolik nevadí – akce pro děti, indián, aktivita na sociálních sítítch – nejsem cílovka, proč ne. Pořád na tom zimáku snad můžou koexistovat všechny sorty lidí vedle sebe, pokud fandí Plzni a hokej je baví. Zničit ale kotel a znemožnit mu fandit (třeba tou hudbou) by ale byla věc, ze který by se Plzeň fanouškovsky nevyhrabala. Už jsem to psal několikrát, v září uvidím, jak moc horký to, co se uvařilo, bude.

Ad ambasador – naopak si říkám, proč se nepřihlásit? Kotelník není fanda? Nebo je necháme vyprofilovat mediální obraz Plzně jako Tesco klubu? Já myslím, že bych dokázal položit dost závaží na misky vah pro to, že jsem po tolika sezónách „správný“ fanoušek klubu.

tyrion  |  Plzeň   #315872 | odpovědět | 17.6 11:10

Tak hlavně Vsetín byla úplně jiná kapitola. Tam opět idioti ze svazu uzavřeli extraligu, ale opřel se jim do toho Antimonopolní úřad nebo něco podobného a v podstatě přikázal přijmout vítěze první ligy. Vše se dořešilo až během ročníku, kdy byla baráž zrušená a Vsetín v uzavřené soutěži dohrával s rozprodaným kádrem. A najednou byli v situaci, že mají pro další ročník ligu s lichým počtem týmů – s 15-i účastníky. Takže se najednou ty dluhy objevily a Vsetín byl právě v tonhle roce, kdy se to talk moc hodilo, vyřazen pro neplnění licenčních podmínek. Už nedám dohromady konkrétní jména, ale kromě hráčů typu Bacul (což mohlo být tak rok až dva zpátky) se tam objevila i jména jako Patera a Procházka, který tam byli naposledy v roce 2000. A najednou je kvůli tomu v roce 2007 vyřadí. Tam vůbec nešlo o to, že by někdo něco neplnil, ale prostě to bylo tak nějak v zájmu vyššího dobra.       (poprvé v dějinách používám tohohle smajlíka)

tyrion  |  Plzeň   #315733 | odpovědět | 12.6 14:12

A ještě jedna věc – každý člověk to má nastavený jinak, co od hokeje očekává a co snese. Já se třeba netajím tím, že mi určitý věci v kotli vadí taky. K tomu, co psal Cartman, tak pravdu má, ale na rozhodčího se dál jede „Ty seš píča,“ a to před pěti roka, stejně jako předloni, kdy za to padaly pokuty. A často zbytečně. V běžným škodováckým chorálu je pořád „Jude Slavie“. Jsou to jednotlivci, rozhodně ne kotel jako celek a nakolik to je slyšet ven, to nevím, ale mě osobně to sere dost. Když někdo vedle mě dá „Měls ho zabít“, nekompromisně ho pošlu do prdele.

Ale jasná věc je, že mám možnost volby – nemusím tam chodit, nikdo mě nenutí mezi pilshovada lézt. Přesto lezu, celý ty roky. Vadí mi to, ale vím, že s tím nic jako jedinec nenadělám. Vybral jsem si a jsem tam každej zápas. Tohle jsem skousnul. Pokud to ale ztescovatí, mám tu možnost volby taky a už tam nebudu. Obojí je svým způsobem extrém, ale tenhle už tolerovat nehodlám.

tyrion  |  Plzeň   #315731 | odpovědět | 12.6 13:44

Koukám, že to tady je zase… Nebudu sem lézt, dává mě to do deprese. Fakt se bojím, co tam v srpnu na přípravě (to asi ještě nic) a hlavně v září najdu.       Permici ještě nemám, ale mít budu, osobně bych to viděl tak, že budu patřit do té kategorie, jak psal erik77, „ohne hřbet“, ale jen po určitou úroveň. Jakmile to opravdu půjde směrem Liberec, Sparta, reprák… bude to konečná, nebudu už chodit ani na sezení. Kotel buď bude kotel nebo tam nebudu. Jenže jak to bude vypadat doopravdy, to v létě nepoznám.

V podstatě je mi dost blízký to, co psal Chuckie, plzeňskýmu hokeji rozhodně nic zlýho nepřeju, ani pokles diváků, ani finanční problémy, ani sportovní pokles, ale ten „trend“ prostě zlo je, nicméně zlo, který si klub vybral sám. Jestli se mnou, beze mě, nebo kdo tam vlastně popluje s nima, to už se uvidí. Každopádně pro mě to bude konec nějaký éry, kurva chodím tam od 98, i operaci jsem si dával na prosinec těsně před Vánoce, protože tam byla repre pauza       Fakt si nedovedu představit, že bych toho měl nechat, ale je to na mě. Ale v ruce to maj i ti tam nahoře…

tyrion  |  Plzeň   #315063 | odpovědět | 28.5 17:43

B.: (#315061) Na mým místě jasno – tu permici dám, malýho na pár z těch zápasů vezmu a budu doufat, že to nebude až takový skok směrem dolů      

Ohledně toho zprostředkovanýho, nemyslel jsem tu diskotéku, tu jsem měl taky z první ruky. Plno pro mě důvěryhodných lidí tady psalo, jak to vypadalo v zákulisí, takže taky nějakou představu mám. Jen třeba nedokážu odhadnout, jak moc zásadní tohle pro vedení je. Možná to nepíšu úplně jasně a srozumitelně, ale pořád si myslím, že v tuhle chvíli se mnohem víc řeší posily, sestava, příprava, sponzoři, sportovní stránka… Magora neřeším, ten tam za půl roku být nemusí. A už X-krát jsem i tady na fóru sledoval „aféry“ o tom, jak jde všechno do prdele (třeba před sezónou letošní zpřísnění pravidel, pozdní dohrávání, pod"á"žení…) a všimnul si někdo rozdílu? Možná jsem naivní pitomec, ale já pořád tak nějak v té svojí naivitě doufám, že to bude ± stejný.

tyrion  |  Plzeň   #315059 | odpovědět | 28.5 15:28

kafka: (#315056) že to část kotle zabalila, je jistý. Že to zabalilo velká část lidí, jistý není, ale taky se toho bojím. Ale doufám, že kotel snad fungovat bude, už se ustálo leccos… Když tady ale člověk čte během MS výkřiky do tmy na Kováře, že je píča, tak doufat je asi tak jediný, co člověk, kterýmu na plzeňským hokeji záleží, může dělat. A modlit se, aby nakonec měly rozum obě strany. Pokud se kterákoliv šprajcne, jednostranně vymezí (klub) nebo urazí (fandové), bude tahle permice opravdu možná poslední.

tyrion  |  Plzeň   #315048 | odpovědět | 28.5 14:18

B.: (#315038) Já si za sebe nedokážu představit, že bych na ten hokej nechodil, že bych po tolika letech permici neměl. Zvlášť když se mnou loni začal chodit náš malej a strašně ho to v kotli chytlo. Prostě neházím flintu do žita – nemluvil jsem ani s Matějkou, ani s MS, vše mám jen zprostředkovaně, zkrátka si počkám, jaká bude v září realita, byť se bojím toho, jak to bude kolem vypadat. Jak už jsem psal v play off, nade mnou chyběl čtverec 10 krát 10 lidí, co tam byli zápas co zápas a najednou nikdo! V play off to zaplácli náhodní, ale ti na Olmouc v úterý nepřijdou a pak to teprve bude tristní.

Ale ten jeden rok prostě dám. Pokud se kotel vylidní (podle internetový diskuze se nikdy nedá poznat, kolik lidí cto bude a kolik to myslí vážně), fandění půjde dolů nebo tam někdo začne pouštět ty hnusy nebo třeba zhasínat po gólu a podobně, bude to nejspíš i pro mě konečná. Ale za sebe musím říct, já bych byl rád, kdyby to kotel nezabalil a v září tam byl v plné síle a po svým. Pak se uvidí, co jsou jen řeči – z obou stran – a jestli vůbec bude nějaký boj za nového diváka.

Ad zdražení – vzhledem k souvislostem není ideální, protože o diváka (jakýhokoliv) se očividně bojovat bude. Že to jde nejvíc za kotlem může být

  1. významný náznak toho, že je opravdu nepohodlný a nikdo(někdo) ty lidi na stadionu nechce.
  2. „náhoda“ a dorovnání předchozího držení cen – nemám žádné tabulky, ale permice premium do kotle stojí plno let ± stejně a jednou snad šla i dolů, takže za to jako „kotelník“ můžu být rád, byť nyní to je skok.
  3. kompenzace toho, že jsou s ním spojené vyšší náklady. Rýpnu do vosího hnízda, ale třeba rok zpátky bych ten krok absolutně chápal, protože byly nějaké (ne nestranné, od svazu zcestně nastavené, prokazatelně nespravedlivě odělované) pokuty, které byly výsledkem jednání kotle. Kotel věděl, o co jde, a přesto někdy zbytečně tlačil na pilu, byly to pokřiky právě že ne vždy související s děním na ledě, zbytečné a podobně. Před rokem bych to chápal a neřekl ani slovo. Letos… 1+1=2.

Sorry za tapetu.

tyrion  |  Plzeň   #314632 | odpovědět | 23.5 22:53

První zápas z MS, co jsem viděl, jinak repre moc nesleduju, ale je vážně super vidět, kolik Plzeňáků tam je. Navíc Kubalík gól, Kovář hned dva… Nejsou tam do počtu. Paráda! Repre úspěchy ani neúspěchy jsem nikdy moc neprožíval, ale tohle vážně potěší…

tyrion  |  Plzeň   #312430 | odpovědět | 1.5 09:55

Chuckie: (#312429) Přesně tak, vidím to podobně.

tyrion  |  Plzeň   #312427 | odpovědět | 1.5 09:47

Jinak ještě Stach do Sparty – typově to vůbec není hráč, kterýho potřebujou. Potřebujou lídra, osobnost, ať už hokejovou nebo v kabině, a to on není.

Já tu averzi, co tady na něj byla, úplně nesdílel, letos to byla bída, ale ten kluk byl hodně šikovnej na ruce i hlavu a tou svojí kličkou se dokázal dostat i jeden přes jednoho a nebezpečně střílet. Letos to prostě nešlo a pohřbil toho strašně moc, ale na druhou stranu nám sestřelil Vítkovice, na to se nezapomíná. Měl tu 3 sezóny, z toho dvě ho brzdilo zranění. Když byl zdravý a měl formu, bylo to OK. Chybět mi ale momentálně nebude. Jenže ve Spartě si nabije hubu jak on, tak Sparta. To bude zas slátanina průměrných hráčů náhodně vysbíraných po celé Evropě. Měl jít na Kladno, když je teď v extralize, tam by měl prostor, byl by doma, stavělo by se na něm.

tyrion  |  Plzeň   #312424 | odpovědět | 1.5 09:30

Tak z toho, jak se tým oslabil, špatný pocit nemám. Nejvíc jsem si přál, aby udrželi oba zámořské beky, za podobně kvalitní obránce by se náhrada hledala jen těžko. Jedna půlka dvojice je pryč, tak snad vyjde alespoň Jones. Jinak odchody mě nijak extra nebolí. Kovář byl jasný, Kratěna taky, Milčakov dobrý, ale z hlediska dvojky jsme si polepšili a je tam i větší perspektiva do budoucna. Kindl toho víc promarodil než odehrál. Preisingr měl mraky času se ukázat a jakkoliv ho mám rád, tak přínos pro tým je max. 4. lajna, kde to stejně odehraje někdo z mladých. Na cizince prostě málo. Stach měl špatnou sezónu. Opravdu nic proti nim, díky všem za to, co tady za poslední dvě suprový sezóny odehráli, ale podobné hráče si dovedu představit, že nahradíme (kromě Kováře, ale pokud by byl Mertl, je to opět obrovské pozitivní překvapení a adekvátní náhrada). Mrzí tak jen Kvasnička, který je pořád hodně mladý a má potenciál. Pokud někdo psal, že se neposouval, je třeba vidět, že extraligu začal hrát o nějaký 2–3 roky dřív, než je obvyklý. Tam ten potenciál růst pořád ještě je.

Posily – Pavelka super, brankář na rozhraní opravdu silně nadprůměrné dvojky nebo (zatím „jen“) kvalitní jedničky. A uvidíme, co s ním Pejchar dokáže..

Budík – trochu neznámá v té pardubické bídě, ale vypadají, že ho mají dobře odsledovanýho. Vlasák mě docela navnadil, budu se těšit, i když možná ještě ne v té nové sezóně.

Jank – já trochu tajně doufal už loni, když končil v Třinci, urostlý důrazný, tenhle typ tady prostě chybí.

Rob – už jednou ten přechod 1.liga – extraliga nezvládl, snad mu to vyjde, je o nějaký 2–3 roky starší a zkušenější. Nečekám 30 gólů, ale tak nějak věřím, že posilou bude.

Vlach – otazník. Šikovný hráč, ale dlouhodobě nezvládá začátky sezón. Vždycky ho strašně nakopne změna prostředí, kdy je okamžitě za lídra, ale dobré pasáže sezón nedokáže potvrdit. Těch výměn už bylo v jeho případě dost a o něčem to svědčí. Takový nedobrovolný světoběžník, v době, kdy se nedaří, je první na odstřel. Mě může jen pozitivně překvapit, upřímně, moc od něj dlouhodobě nečekám.

tyrion  |  Plzeň   #312229 | odpovědět | 29.4 11:15

Ještě ke včerejšímu finále. Nevím, jestli mi neutekl kus ceremoniálu, ale dost mě překvapilo, když si Adamský s Krajičkem jako kapitáni jeli pro pohár, tak že pak Adamský pohár popad a rovnou si s ním udělal čestné kolečko. Docela jsem koukal s otevřenou hubou, poprvý jsem viděl, že by s pohárem nejel za celým týmem. Možná to tak měli domluvený, další následovali, ale podivnější – takhle individualistické – převzetí poháru jsem ještě neviděl…

tyrion  |  Plzeň   #312130 | odpovědět | 28.4 20:44

Tak titul Třince je malý svátek, protože si fakt nedovedu představit, že by ho měl v prackách Liberec. Pohled na jejich hráče na konci byl taková malá výhra. Dokonce i jeho fandové si něco zaházeli na led, taky symbolické…

Že jsme byli blízko, to je svatá pravda, ale nedali jsme to, no. Svaz do prohry v sérii nemíchejme, to hlavní se dělo na ledě a nemám pocit, že by to, co se dělo mezi fandy a klubem, nějak kluky zasáhlo, snad kromě zápasu číslo 4. Že byl Třinec hratelnej a měli jsme jít dál, to je pravda, ale to bychom museli dotáhnout alespoň některý ze zápasů, když jsme 6× vedli a dali první gól. Jeho postup přes nás byl možná smutnej, ale byl ve finále zaslouženej. Nedali jsme je a nehledejme nějaký alibi a výmluvy. Prostě nás dal on a hotovo. Třinec není žádný tradiční klub, atmosféra je taky moderní a klub jako takový rád taky nemám, ale alespoň to už není stejnej Třinec jako před 5–6 lety, samej žoldák a na rok dva koupený hvězdy. Má tam vlastní hráče, nějakou páteř klubu a kromě 6, 65 a 27 mi ti jeho hráči nijak extra nevadí. Aťsi to užijou…

tyrion  |  Plzeň   #312001 | odpovědět | 26.4 21:34

Frankenstein: (#311999) Přesně tak, já to finále taky docela prožívám a při Werekově gólu jsem si i hezky zahulákal.      Tady je prostě o boj dobra se zlem. Kdo tvrdí, že ho finále nezajímá, tak před zlem zavírá oči

tyrion  |  Plzeň   #311768 | odpovědět | 23.4 12:47

Artur Dent: (#311758)

  1. protože to jsou klíčoví hráči a ve většině klubů to takhle jede. Jestli ti jejich ice-timy přijdou brutální, tak se stačí podívat na beky Liberce. To je podle mě extrém, ale ti hráči jsou trénovaní.
  2. Když si u Stacha odmyslíš určité averze (mně taky úplně neseděl celou sezónu), tak třeba proti Olmouci byl jeden z mála, kdo dokázal předvést světlé momenty směrem dopředu. Nebyl to úplně adept na posazení, byť míra prostoru je diskutabilní. Kantner ale měl hrát, nejspíš na úkor Preisengera.
  3. Preiseingera mám rád, je to bojovník, ale postupně je vidět, že nemá na víc, než na 4. lajnu a oslabení a to je u cizince a hráče jeho věku prostě málo.
  4. Tak hráč jeho kalibru a zkušeností může být často rozdílový. Bohužel, nerozehtranost byla znát, tady souhlasím, že mohl mít jinou úlohu a prostor.
  5. 23–88–17 podle mě měli prostor odpovídající jejich. Herně ok, ale bohužel u nich šla dolů produktivita.

Co tam máš dál      

tyrion  |  Plzeň   #311087 | odpovědět | 15.4 21:56

observer: (#311086) Může být. Nevím, jestli se někde objevilo, co mu bylo na konci ZČ, v play off se o tom nemluví.

tyrion  |  Plzeň   #311085 | odpovědět | 15.4 21:52

Chuckie: (#311081) Každopádně v play off nebyli tím, co jim všichni experti prorokovali, totiž tandemem, který převyšuje všechny v lize o parník. Nic jim nevyčítám, prostě to tak bylo, ten neuvěřitelný nadstandard ze ZČ nepotvrdili. Bez nich bysme se do play off třeba vůbec nedostali nebo šli na Liberec či Třinec z předkola a kdoví, jestli bysme byli v semi. Všichni víme, jak jsme na tom byli v tabulce, než přišel Kovář. Asi všichni i oni sami čekali, že s Olomoucí budou mnohem víc vidět a s Třincem mohli být tou lajnou, která přehraje soupeře, ale nestalo se.

tyrion  |  Plzeň   #311077 | odpovědět | 15.4 21:37

Jiřina: (#311061) Tak já patřím k těm neinformovaným optimistům. Respektive informovaný jsem, ale naživo jsem to nezažil, takže si pořád můžu namlouvat, že do září je dlouhá doba a leccos se ještě může nastavit tak, že to bude skousnutelný. Mám to podobně jako asi většina, ty nehokejový věci odsunuli hokej a semifinále (!) na druhou kolej, ale i tak dnešní vyřazení mrzí. V sérii jsme horší nebyli, ale pokud v šesti zápasech vedeš a jen tři dotáhneš, je to pak těžký.

Další sezóny se bojím. Do kotle chodím 23 sezon na stejné místo a sobota kolem dost napověděla – těch stálých, co tam řadu let chodilo zápas co zápas, televize netelevize, úterek nebo středa, chybělo neuvěřitelně… – starší páky u klandru ve středu, celá ta parta za Sallym. Na play off to tak poznat nebylo, ale na Olomouc v základní části… Když si odečtu ty, co přijdou pětkrát za sezónu, tak tam budu na třech schodech sám       I kdyby se fandilo ve starých kolejích, nebyla diskotéka a vše se to vyříkalo, mám obavu, že pro kotel a atmosféru celkově to bude rána a že už mě to prostě nebude bavit. I proto to mám bez nějakých radikálních rozhodnutí o tom, co příští rok. Já byl vždycky optimista a nechtěl bych být jedním z těch, který to ve finále potopí.

tyrion  |  Plzeň   #310727 | odpovědět | 14.4 22:37

Solivac: (#310725) Tak většina se nás tady shodne, že házet předměty na led je blbost. Tohle se zas až tak neliší. A těžko můžeš od někoho, po kom hážeš věci jen proto, že se „vyskytnul“, čekat, že pak o tobě bude psát oslavné ódy. To je vše, co jsem tím chtěl říct. O klobáse nepadlo ani slovo, občerstvení ať si zajistí každej sám, mně jí taky nikdo nedává.      

tyrion  |  Plzeň   #310724 | odpovědět | 14.4 22:15

watt: (#310718) Až tak dávno tomu není, před pár lety to párkrát bylo, ale ne příliš často a taky ne nijak nahlas, nedávalo to moc lidí. Porot možná dojem, že to už není, ale pokud má sedačku hned vedle kotle, něco se tam donést (na rozdíl od ledové plochy) mohlo. Pokud tedy dával bedlivý pozor, a to dával.

Jinak ten mediální obraz dává spousta věcí – nulová aktivita klubu, to je fakt, snaha novinářů na tom něco vytřískat, a částečně si za to můžeme sami. Já v posledních několika dnech rozeslal několik mailů na všechny novinářské strany včetně toho demagoga Kuchaře se snahou poukázat na to, že jinde se děje naprosto to samé – nikdo se zpátky neozval. Jediný, kdo odepsal, byl Záruba. Odepsal mi hned ve čtvrtek během vysílání, že se ozve po přenosu a v 20:15 jsem měl odpověď. Mimo jiné srovnává stadiony i z hlediska toho, jak se chovají fandové k novinářům a že nikde se mu nestalo, že by na něj fandové opakovaně házeli mince, zapalovače a jiné předměty během natáčení standupů mezi třetinami. Za mě taky za tou pomyslnou hranou… Aby to nebylo pochopeno špatně – ta šílená mediální masáž posledních dnů mě rozčílila naprosto stejně jako „diskotéka“, ale v některých případech tomu opravdu jdeme tak trochu naproti.

tyrion  |  Plzeň   #310542 | odpovědět | 13.4 21:50

Frankenstein: (#310540) Hele, nevím, já ho viděl přes celej zimák, takže xicht jsem nepoznal, ale podle oblečení to moh bejt on. Vedli ho na stanici, měl na sobě šálu a někdo z diváků vedle mě říkal, že to byl on. Na 100% to nevím, tak nechci šířit fámy. Na stadionu jsem viděl, že ho pořadatel vyved k tomu průlezu na chodbu a pak se vrátil na místo, ale za chvíli ten samý pořadatel odváděl nahoru policistu. Fakt by mě zajímalo, co je tohle za magora, že něco hodí v takovéhle situaci      

tyrion  |  Plzeň   #310539 | odpovědět | 13.4 21:43

Tak i v kotli chybělo plno lidí, který tam byli celou sezónu, smutný       Taky si říkám – teď to ještě jde, je play off, lidi přijdou, byť jich není tolik, kolik by mohlo být, ale v září… Nevím, nevím

Jinak hokej paráda, ubojovaný, žijeme a v pondělí to je 50 na 50. Je super, že jsme jeden z těch vyrovnaných zápasů dokázali konečně vyhrát. Teď ještě jeden!!!

Toho idiota, co hodil něco (nebylo poznat co) ze západu jsem pak viděl, jak si po zápase vedou policajti na stanici. A nevypadal nijak přešle – idiot!!!

tyrion  |  Plzeň   #309459 | odpovědět | 10.4 20:35

Nechci brát vítr z plachet, ale pamatuju, jak se nadšeně domlouvalo celkem dost všelijakých akcí, vypadalo to nadějně a nakonec efekt nebyl nijak extra velkej. Na papíře ty vesty vypadají dobře, ale pořád je to play off, bude dost lidí, který jdou jen na tyhle sváteční zápasy a je jim to šumák, plno lidí se o tom nedozví a nebude vědět, která bije, někomu se třeba nebude líbit forma protestu – nechat se nějak uniformovat a jak jsem pochopil, dost lidem, kterým vadí současný směr, vůbec nepřijde. Opravdu nechci působit jako přehnaný kritik, vestu si vezmu s sebou, ale aby to nakonec nevyznělo spíš směšně než působivě. Aby těch ovestovaných nebylo opravdu jen pár desítek a akorát jsme se neocejchovali jako těch pár sebestředných nepřizpůsobivých, který vlastně nemají podporu ostatních fandů, a protistranu ještě víc nepodpořili.

tyrion  |  Plzeň   #308598 | odpovědět | 9.4 14:45

Sally: (#308595) Držím palce, ať to zformulujete tak, aby to mělo nějaký dopad a aby si dotyčný snad i uvědomil, co včera provedl. Opravdu by stálo omlátit o hlavu to, že celý čtvrtfinále se právě díky kotli žádné zbytečné vulgarity neděly!!!!!! Vše bylo utlumeno a přefanděno. Neexistuje jiná série, kde by se tohle dalo říct. A teď udělají tohle. Docela mě teď mrzí, že nejsem v kontaktu s lidma, rád bych nějak přispěl, ale holt už jsem takový solitér. Ale vy už si poradíte… Mimochodem – stojím cca dvě metry od tebe      

tyrion  |  Plzeň   #308596 | odpovědět | 9.4 14:42

kafka: (#308593) Já myslel, že jsi dával odkaz na toho pisálka ze sportu, co napsal tohle (neklikat, už tu bylo asi třikrát, nezvyšovat sledovanost)

https://isport.blesk.cz/…-hracum.html

Na toho jsem chtěl reagovat, ale na isport.blesk kontakt najít nemůžu.


« Novější 1 2 3 4 5 ... 12 Starší »

 
Používáním tohoto webu souhlasíte s vyžitím cookies pro provoz webu. Další informace