Navštivte také:

                                     

Uživatel: Nepřihlášen    Registrovat do fóra (zdarma)    Co získám registrací?

Nick:   Heslo:       

1
Rubricius  |     #289984 | odpovědět | 2.12 23:12

Honza: (#289971) … kdyby Milan dával góly, tak by to opravdu stačilo, ale musí mu taky někdo pomoct, hokej je hra kolektivní. A takových mistrů, jako jsem byl já zamlada, že jsem si sám se sebou narazil puk a věšel do víka, nebo před bránou tečoval golfáky, který jsem předtím od modrý vypálil, takových zeměkoule moc nenosí (při vší skromnosti).

Rubricius  |     #289965 | odpovědět | 2.12 22:55

Nebudu psát k dnešnímu zápasu, ale trochu obecně. Mám dojem, že naše nadstandardní, by přímo luxusní zboží, a tím je Gulaš, začíná bejt zlehka otrávený. Myslím si, že pokud se nepodaří sehnat ke Gulašovi někoho, s kým si to může strčit podobně jako s Mertlem, tak se z těch sraček nevyhrabeme. Jubilant Sýkora vždycky tvrdil, že úroveň týmu určuje kvalita centrů. Těch máme poměrně dost, ale tak od třetí pětky dál. Pořádnýho centra do prvních dvou pětek prostě nemáme. Stach, kterej by měl bejt lídr minimálně druhý pětky, ne-li první, se za tři sezóny nikam neposunul, naopak, mám dojem že už si ukličkoval i myšlenky a na to, že v jednoduchosti je krása už dávno zapomněl, pokud to vůbec někdy věděl. Chybí nám hráč, kterej by si s Gulašem vyhověl a dokázal buď realizovat jeho myšlenky nebo on bejt tou myslící hlavou a Gulašovi to strkal do šancí. Takhle to zatím navenek vypadá, že Gulaš se trápí a zbytek týmu mu neumí pomoct, páč se trápí ještě víc a navíc na to hokejově (ve srovnání s Gulašem) prostě nemá. Pokud sem nepřijde ten mladej, ten Kovář, tak jsme asi v pérdeli vašnosti.

Rubricius  |     #288360 | odpovědět | 18.11 20:25

Dnešní zápas se dá shrnout velmi lapidárně : Zlíni přijeli pro body a my jsme číhali – koneckonců co taky jinýho, když trenérem je Čihák …

Rubricius  |     #285920 | odpovědět | 30.10 21:35

Tak dnešní zápas proti Kokometě mne utvrdil ve třech věcech : 1/ Jsme zoufale hodnej, měkoučkej až heboučkej tým. Myslím, že pro soupeře je radost proti nám hrát, protože náš hokej nebolí. Z kličiček a přihrávčiček ještě žádnej soupeř nezmodral. 2/ Čím míň se nám daří, tím komplikovanější hokej hrajeme, a to jak v obraně, tak v útoku a vypadá to, že v kabině a v okolí jednoho kilometru kolem ní se nevyskytuje člověk, kterej by to našim voleborcům vysvětlil . Takže vole borci krávo vole, musíte je vole rozvěšet ty vole po vole mantinelech vole, jináč ste vole v prdeli vole. 3/ Je nejvyšší čas, aby se Šindler probral a zastavil to nesmyslný blbnutí kolem vhazování. Nechci příští sezónu platit permici na hokej a opět zjistit, že hlavními postavami toho spektáklu na ledě jsou lajnoví rozhodčí. Raději ať se soustředí na to, aby na ledě co nejmíň překáželi. A to se týká i hlavních pruhovanců. Ani po nich nechci aby pískali dobře, chci, aby pískali co nejmíň (a to bude vlastně dobře).

Howhg vole.

Rubricius  |     #265617 | odpovědět | 8.4 20:15

Pro dnešní výkon čutálistů a rozpoložení týmu lze použít skutečnou filosofickou perlu z úst pana Moravce (Ten co ho pořád bolí záda), kterou vyřkl v jednom ze svých nedávných televizních komentářů : Tam je buď něco špatně, nebo tam něco není dobře.

Rubricius  |     #264709 | odpovědět | 5.4 20:51

erik77: (#264704) S tím simulováním samozřejmě souhlas, to je věc, kterou by měli potírat naprosto nemilosrdně.

Rubricius  |     #264708 | odpovědět | 5.4 20:49

erik77: (#264704) Já netvrdím, že to má lehký, ale nemá pískat to, co nevidí. A když toho Nečase náš netrefil (a za to dám krk), tak to sudí prostě vidět nemohl. Čili píská něco, co se domnívá, že nastalo. Což je nejlepší způsob, jak z toho zápasu udělat bramboračku.

Rubricius  |     #264706 | odpovědět | 5.4 20:45

Tin: (#264703) Sorry, ale jsem tak nasranej, že jsem si uvozovek nevšiml.

Rubricius  |     #264702 | odpovědět | 5.4 20:43

luky.kt: (#264701) Jo, to máš pravdu s tím Šírem – a vidíš, nikdo z ostatních sudích mu neřekne " sudruhu majore, na to němatě pravo.

Rubricius  |     #264700 | odpovědět | 5.4 20:37

Tin: (#264696) Tak to se sakramentsky pleteš, já oplývám doma možností si to přehrát znovu a z jednoho záběru je úplně jasný, že náš trefil Nečase do ramene a hokejka šla nějakých 30 čísel od jeho hlavy. Takže Nečas ucejtil průvan a dělal praštěnýho.

Rubricius  |     #264699 | odpovědět | 5.4 20:34

Tak dneska opravdu urputnej výkon od našich a konečně se s nima nemazlili. Skvělý ! Nečas, toho je mi v podstatě líto, takovej mladej a už takovej xindl. Chtělo by ho v Plzni pořádně vybučet. Voni mu to v NHL rychle vytlučou z hlavy takovýhle móresy. Hribík zase ukázal, jaká je to svině svinská svinsky svinutá. Když si představím, že tohle je mezinárodní rozhodčí, tj. v podstatě by to mělo být to nejlepší, co tu máme, tak je mi z toho na nic. Jakej je rozdíl mezi ním a např. Lacinou nebo Mrkvou? Vůbec žádnej. Mrkva vidí faul kolenem, kterej nebyl, Hribík vidí vysokou hůl, která nebyla – pokud si není na 100% jistej, tak to nemá pískat. Jdu si vodflusnout, z týhle žumpy je mi fakt zle.

Rubricius  |     #264289 | odpovědět | 4.4 21:35

Dá se to shrnout do dvou bodů : 1/ zoufalá nekoncentrovanost na konce třetin (a to už bylo koneckonců i v základní části – poslední minuta, náš nejhorší čas) 2/ naprosto fatální kiksy v obraně, to prostě v p/o nemůže bejt, syrečkáři to neuměli potrestat, Brno to umí Mmch. Vondráček nám dal ve dvou zápasech dva góly jako přes kopírák.

Chápu, že Stračena a Vlasák, jakožto bývalí útočníci, spoléhají na ofenzivu, ale ta nám v p/o funguje hodně bídně, protože v p/o prostě všichni brání jako o život (na rozdíl od nás, my bráníme tak nějak na náhodu, neorganizovaně ba co dím, občas dokonce dost zmatečně). Jinak souhlasím s názorem, že to hrajeme naivně. Opravdu jako snaživí dorostenci proti chlapům. Snažíme se, jezdíme, ale lektorem tohoto školení je prostě Brno. A chybí nám kila a tím i hrubá síla v soubojích u mantinelů a před oběma brankami. A chybí nám taková ta nasraná zarputilost. Hrajeme to jako slušně vychovaní hoši z internátní školy pro žáky z bohatých rodin. Howgh!

Rubricius  |     #255892 | odpovědět | 1.2 22:09

Tak to tady pročítám a jsem z toho trošku smutnej, protože mám dojem, že celá ta radikalizace vzniká z naprostýho nepochopení situace. Předesílám, že moje sympatie ke Královi, Řezníčkovi nebo Holýmu nesmyslu jsou na bodu mrazu a když vidím Jecha procházet u ledu při zápase s Blijbercem, mám husí kůži ještě dvě hodiny. Je zcela jasné, že to co na svazu vymysleli vychází z toho, že mají hovno co na práci a nudí se. Nudící se člověk vymejšlí hovadiny – to je obecně známá pravda. A nudící se, a navíc dobře placenej úředník, potažmo manažer, trpí úzkostí z toho, až někdo přijde na to, že vlastně dělá úplný kulový a že tam tedy vůbec nemusí bejt. Takže se snaží, aby za ním „něco bylo vidět“. Prakticky cokoliv. Prostě aby každýmu bylo jasný, že není úplnej darmožrout a darmošlap. A začne udivovat veřejnost fantaskními, na první dojem někdy i bohulibými, nápady, které však nemají za účel něco zlepšit, ale v podstatě pouze vykázat nějakou činnost. Toto přesně odpovídá nápadu „zlepšit prostředí na stadionech“ v prostředí, které zde už někdo popsal níže, kdy prezident je vulgární, parlament je vulgární, počítačové hry pro děti jsou vulgární, trenéři jsou vulgární, hráči jsou vulgární atd. atd. Jde tedy o zvrácený pokus ohřát vodu v rendlíku, který je umístěn v mrazícím boxu. Tyto tendence lze úspěšně vystopovat i v Evropském parlamentu. Ale k tématu : jsem toho názoru, že je dobré poslouchat nebo číst argumentaci protistrany. Sázkař jasně říká, že jim nejde o vulgární vykřikování jedinců v hledišti, ale o skandované popěvky (pruhovaná parta čundráků, Venera je fíča a podobně). Trenéři, pokud se jim nelíbí rozhodnutí arbitrů, také nerozpumpují celou střídačku, aby řvala něco o pruhované bandě, ale individuálně to rozhodčímu nasypou s plnou parádou. A tady je ten zakopanej pes a ten se jmenuje „hromadně skandovaný vulgární popěvky“. Zeptám se – pokud rozhodčí něco poserou, a to nastane v každém zápasu s pravděpodobností hraničící s jistotou, není lepší pískat ? Hodně pískat. Pískat tak, až z toho bude všem zaléhat v uších, tj. i rozhodčím. Pískat klidně dvě minuty nespravedlivý přesilovky a pokud dostaneme při ní gól, tak pískat ještě víc. Takhle třikrát-čtyřikrát kotel zapěje známou pravdu o rozhodčích a pak se klidně věnuje jiným popěvkům. Jsem opravdu letitej fanouš, na hokej chodím od roku 1969 a za sebe řeknu jediné : k vulgárním popěvkům se nikdy nepřidám, k pískotu okamžitě. A teď do mě! Howgh.

Rubricius  |     #254802 | odpovědět | 28.1 18:50

Ještě se vrátím k té včerejší taškařici (nevím, jestli to tu už někdo nevyvěsil), ale na fóru Viktorky někdo přepsal poselství slávistického fanouška obyvatelům české kotliny : „Národ, který dal světu něco tak odporného, jako je Sparta Praha, si lepšího prezidenta, než je Miloš Zeman, nezaslouží“. Myslím, že i ortodoxní prezidentovi zastánci zde na fóru musí alespoň s polovinou tohoto poselství souhlasit. Howgh.

Rubricius  |     #230806 | odpovědět | 7.4 22:15

Frankenstein: (#230773) : co tu Ton bude dělat ? Votírat zpocený ?

Rubricius  |     #230760 | odpovědět | 7.4 20:04

Po shlédnutí toho zápasu mi na mysl vytanula jediná otázka : Platí ty rozhodčí svaz nebo Home Credit (potažmo Kelner) ? Odpověď je nasnadě – svaz to není.

Rubricius  |     #229038 | odpovědět | 22.3 20:49

Fuj, tlak jsem měl jak přetopenej kotel, radši jsem to sledoval jen zpovzdálí, ale dopadlo to až nečekaně dobře. Jen doufám, že se Čihák před pátkem asi už po patnáctý v týhle sezóně poučil a neposerou zase tu první třetinu. I když, co je vlastně Čihákovi platný, že se poučil, když se nepoučili hráči? Že se nepoučili o tom, že je třeba šlapat hned od začátku, a to jak zápasu tak i sezóny. Je třeba počítat s tím, že Líbači Jechovo prdele přijedou připravený.

Rubricius  |     #228892 | odpovědět | 22.3 18:47

Vypadá to, že někteří hráči už mají zaplacenou dovolenou, hlavně ten, co před posledním gólem tak hezky nahrával napříč kluzištěm po modré čáře. Toho bych posadil holou prdelí na mořskýho ježka. Takový neskutečný kiksy – takhle se pánové play off nehraje. To jste tam fakt akorát za kašpary.

Rubricius  |     #228671 | odpovědět | 20.3 23:04

Jiřina: (#228666) Údajům o hokejistech se obecně moc věřit nedá – někteří udávají výšku v bruslích a hmotnost v plné výstroji (neblahé paměti např. nynější direktor soutěže Pepa Fortuna Řezníček nebo z těch novějších třeba Půlpán)

Rubricius  |     #228670 | odpovědět | 20.3 23:00

watt: (#228668) Protože (tuším), že při té strkanici, ze které naše přesilovka vznikla, přejeli naši obránci pomyslnou spojnici kruhů, pročež byla hra vykázána do středního pásma.

Rubricius  |     #228665 | odpovědět | 20.3 22:42

Jiřina: (#228663) Jiřino jak vleže? To jako ležíš ty nebo Jánošík? Či snad dokonce oba?

Rubricius  |     #228662 | odpovědět | 20.3 22:32

Jiřina: (#228660) Jiřino, nech si vyšetřit zrak. 194 cm měl možná ten Jánošík, co skákal přes vatru, bohatým bral a všechno prožral. Tůten Jánošík má 194 cm akorát když stojí na židli. Podle mě nemá možná ani 180 čísel.

Rubricius  |     #227221 | odpovědět | 12.3 20:31

Ať už to dopadne jak chce, obracím se s návrhem na autora loga indiánů, zda by nevytvořil logo naší trenérské trojice (míním tím Straku, Vlasáka a Hanzlíka). Jako vzor poslouží logo kapely Tři sestry, akorát místo píči by tam byla rozsvícená žárovka. Co ty na to ty kluku šikovná ?

Rubricius  |     #226715 | odpovědět | 9.3 21:18

Dneska skvělý. Viděl jsem hrdost. Viděl jsem sílu. Viděl jsem tým, kterej se s nikým a s ničím nesere. Jen tak dál.

Rubricius  |     #226081 | odpovědět | 6.3 18:34

Do půlky druhé třetiny jsem nemohl pochopit, proč se do toho předkola tak cpali, když potom předvádějí takovou parodii na hokej s nasazením – paní Rubriciová mi vysvětlila, že proto, aby hráli už jednom tři zápasy, kdyby skončili jedenáctí, museli by jich hrát ještě šest. V té chvíli jsem se přestal rozčilovat a na třetí třetinu možná ani koukat nebudu.

Rubricius  |     #224740 | odpovědět | 24.2 20:29

B.: (#224719) Jenže voni se nebyli schopni soustředit ani na začátek sezóny a v podstatě ani na konec. Ve chvíli, kdy začalo jít do tuhýho, tak v podstatě posrali, co mohli. Mě to připadá, že do toho plejofu ani nechtějí.

Rubricius  |     #224718 | odpovědět | 24.2 19:56

Nejhorší na tom je, že tenhle (a nejenom tenhle)zápas projeli proto, že se opět bohorovně vysrali na první třetinu, což v rozhovorech pro média všichni uznají, ale vůbec jim to nezabrání v tom, vysrat se na ní příště zas. Navíc neumí střídat a víc jak tři minuty pět na tři nejsou schopni dát gól. No kampa to chce todleto ? Takhle se bojuje o play off ?

Rubricius  |     #224329 | odpovědět | 19.2 21:24

viděl jsem Razýma v čestnej lóži, očekávám Prťkacomeback

Rubricius  |     #223307 | odpovědět | 5.2 17:51

dukeforever: (#223302) tak nemají chlastat, když to nesnesou      

Rubricius  |     #223301 | odpovědět | 5.2 17:38

… no, hanebně odehraná 1.třetina. Nebruslí, všude o krok pozdě, žádnej tlak do brány, přihrávky jim neustále utíkají pod hokejkama, vyhodit puk z obrannýho pásma=nebetyčnej problém. Kdyby to bylo 3:0, nemohl by se nikdo divit. Pokud nepřidají, zejména v bruslení a v důrazu, tak jedem domů bez bodů.

Rubricius  |     #222449 | odpovědět | 29.1 17:38

naprosto jasnej faul kolenem na Krtka. Měli by jim všem rozbít Tršku

Rubricius  |     #221894 | odpovědět | 22.1 22:53

I pravil Ježíš (potažmo Stach) :„Musíme do toho jít na maximum hned od úvodního vhazování, bohužel to se neděje. My potřebujeme hrát tři třetiny, ne jen dvě …". Já bych vám řekl chlapcí, proč se to neděje, vono je to poměrně jednoduchý. Neděje se tak proto, že na to prostě serete miláčkové a 60 minut se vám jednoduše makat nechce. A co je pro mě naprosto nepochopitelný, že se to děje s GM a zároveň majitelem a tedy s vaším chlebodárcem v zádech. Když už ani tohle vás nepřinutí makat 60 minut na 100%, tak bych rád viděl autoritu, které by se podařilo vás k tomu dotlačit. Tyhle pindy pro tisk jsou úplně k hovnu, ty za vás na ledě nic nevodmakají.

Rubricius  |     #221869 | odpovědět | 22.1 17:44

Já myslím, že to byl naprosto geniální tah vod našich trenérů a troufnu si říct, že přímo pokyn pro hráče, páč trendové vědí, že ten gól stejně nedáme a akorát by se hráči zbytečně zakyselili. Tak jim to hned nahráli a je hotovo. Mají bod a ten se počítá a je to vrabec v hrsti. Ten případnej druhej bod je holub na střeše, sice vypasenej, ale moc vysoko, těžce nejistej a stál by naše klucí moc sil. Takhle se neutavili a ušetřili síly na domácí zápas s Komotau.

Rubricius  |     #220458 | odpovědět | 8.1 19:33

Artur Dent: (#220457) No vidíš a já si doteď myslel že držejí při sobě …

Rubricius  |     #220455 | odpovědět | 8.1 19:24

Dneska móc hezký chlapcí, teď ještě rozčtvrtit polokoně. Ten mladej, ten Němeček, ten mi dělá radost, zdá se mi,že hraje v lepší fazóně než aktuálně Sklenička. Akorát tak nějak pořád nechápu Žida, že se tak naváží do Lva. Když si při zapojení trošky fantazie představím, že jeho jméno by za první republiky úplně klidně mohlo znít Jákob Löw, tak mi připadá, že Žid šije do vlastních řad      


1

 
Používáním tohoto webu souhlasíte s vyžitím cookies pro provoz webu. Další informace