Navštivte také:

                                     

Uživatel: Nepřihlášen    Registrovat do fóra (zdarma)    Co získám registrací?

Nick:   Heslo:       

Honza  |  Škodovka   #344519 | odpovědět | 16.7 14:20

Chuckie: (#344518) A jak si představuješ situace, kdy tě povezou (ne že bych ti to přál) rychlou a rovnou na sál? Dlouhodobé léčení? Nemluvím o bolavým koleni, mluvím o závažných problémech, po operacích atd. Nákladné a dlouhodobé léčby. To je problém.

I kdybych si představil fungující soukromou nemocnici třeba v Sušici, kdo jim tam pro takové případy bude tlačit ty ceny dolů? Praktik někde na rohu? Nevím, podle mne to fungovat může jen teoreticky. To jest celé.

Honza  |  Škodovka   #344517 | odpovědět | 16.7 13:58

Chuckie: (#344515) já nemám problém si odmyslet stát. Zároveň ale taky vím, že špitál není autoservis. Že doktor to nedělá jen proto že ho to baví a má z toho radost, že vlastník toho špitálu chce vydělat. Za chtějí vydělat dodavatele vybavení… Z toho mi pak vychází, že buď by špitál měl nataženou ruku směr stát, nebo by to bral rovnou od lidí (třeba přes pojištění. Jako že to opravdové pojištění, které má -mělo by- ale taky své limity…)

Honza  |  Škodovka   #344512 | odpovědět | 16.7 13:31

B.: (#344504) a Chuckie: Tak s těmi ochrannými pomůckami je to průser, o tom žádná, tam asi shoda. Zvládnutí státu katastrofální. Nicméně nikde nemůžu vzít jistotu, že by soukromé nemocnice toto vyřešili lépe. Já to fakt nevím a nalhávat si, jen proto že mi stát s tímto nasral, že by to všechno bylo happy, si tedy nebudu.

Ale jinak já nechci zabředávat do nějaké nekonečné diskuze. Určitě se ve spoustě bodech shodneme. Když už, tak si kladu otázku, byla by někde v krajských městech vůbec nějaká nemocnice? Komu by se vyplatilo tam mít špitál? Nebo doslova za jakou cenu? Můžeme si vybrat jednu věc a na tom se točit, že tohle je špatně a soukromník by to měl dobře… Ale tady jde o celkovou – řekněme – péči, ne o jeden konkrétní bod, Jde o malá města, kde je problém i teď a dotuje se to ve velkém, o standardní oddělení chyro, interna atd. To vůbec není lukrativní medicína, ale je zásadní. Buď by soukromé nemocnice dojili stát (potažmo stát následně lidi přes daně) úplně stejně jako to teď dělají státní nemocnice, nebo by všechno stálo neskutečný prachy. A z mého pohledu raději skousnu nynější stav. Respektive to druhé je pro mne takové sci-fi      . To jest celé.

Honza  |  Škodovka   #344503 | odpovědět | 16.7 12:29

Chuckie: (#344495) Ty drahé injekce právě pojišťovna hradí. Tedy musel dotyčný před komisi… A že to trvalo, než ji dostal. Ale nakonec jo. Zaplať pán Bůh za to. Ale jako jinak taky souhlas, halda lidí prostě nějakou medikaci nedostane, protože nesplňuje jeden debilní parametr. Ale každej důchodce má zdarma očkování proti chřipce… za pár stovek na rok…

Já to beru z pohledu, že zdravotnický „trh“ není o tom, že to chceš, ale že to potřebuješ. Teď samozřejmě myslím vyloženě medicínu tedy zdravotní problémy. Nejhorší je obchod se zdravím. V podstatě se to děje samozřejmě i teď, točí se v tom obrovský prachy, jen to jakoby nevidíme, bere se to z obrovského daňového balíku. Ale nedokážu si představit jak by to fungovalo, kdyby špitály byly soukromé, kdyby nebylo zdravotní pojištění. Jak by špitály mezi sebou soupeřili třeba v Klatovech, kde je, pokud vím, jeden… Nedělám si iluze, že by to trh nějak ohlídal. Žijeme v ČR… Jak říkám, teoreticky je to krásné, ale ta praxe…

Ať jsou soukromí praktici, ať si dělají soukromě třeba plastiky koz a rypáků, to je mi fuk. Prostě zdravotní lsužby. OK, tam nějaký smysl vidím a ono to i nějak funguje… Ale celý špitál? Nebylo by to dobře.

Honza  |  Škodovka   #344460 | odpovědět | 15.7 15:39

Chuckie: (#344458) Tedy ne, že bych chtěl bezhlavě obhajovat zdejší systémy a netuším jak je to přesně v USA, tak ale privatizace nemocnic je nesmysl. Představa fungování je teoreticky krásná, ale pochybuji, že by v praxi to bylo nějak fungující. Nemocniční oddělení nejsou nijak výdělečné a tedy by je nikdo provozoval. Nebo by jsi platil těžký prachy za obyčejného slepáka. Jednoduše řečeno, tak nikdo by nic prodělečného neprovozoval jako charitu. Včetně pojišťoven u kterých by sis musel platit případné pojištění. A jak to chodí s proplácením u pojišťoven všichni víme… To, že jsi ještě nepotřeboval lékařskou péči v takovém rozsahu, že by jsi na to neměl, tak neznamená, že ji nikdy potřebovat nebudeš. Jsou věci, třeba jedna endprotéza klidně za 50, vymění jedeš dál, ale když jsi pro normální život závislý na injekci za cca 15000 měsíčně, je to taky o něčem jiném. Tohle třeba bereš několik let…

Je samozřejmě fajn a dobře, že jsou tu i ty soukromé nemocnice, řadu věcí si člověk zaplatí bez problémů. A zároveň to nutí zvedat i úroveň „státních“ nemocnic. A naopak to bude také platit.

Mimochodem, manželka chodí na injekce do kolene jednou za půl roku. Soukromý doktor 3500,– v nemocnici 1200,– Cena injekce je shodná. Tedy deset minut u soukromého doktora 1300? A to nemluvím o tom, že u toho soukromníka zaplatila dalších 1000 za vyšetření. Myslíš, že by si soukromník pak účtoval méně? Vždyť tohle je taky svým způsobem trh… A nesnaží se zrovna tlačit cenu dolů. Dělá to tak aby vydělal… A o tom by to celé bylo.

Buďme na jednu stranu fakt rádi, jak to tu chodí, byť i mne taky samozřejmě sere, jaký je důl na prachy a mám i informace, řekněme z první ruky, kolik co stálo a jak je to k hovnu…

Honza  |  Škodovka   #336271 | odpovědět | 10.3 17:38

Tin: (#336269) já klidně napíšu, že to mělo přijít už minimálně před týdnem. Tedy obecně velká opatření v Evropě nejen tady. Mám na to asi jiný názor než většina. A to tedy doma nakřečkováno nemám a k písničce se podávat nechci.

Honza  |  Škodovka   #336270 | odpovědět | 10.3 17:35

Borec: (#336263) nějaký lidi má prý svaz jste třeba kvůli statistikám + obsluha kostky (pokud má vůbec smysl) a třebas lidi potřeba k zajištění videa a podobně. Všechno to třeba bude v kusech, třeba 10 lidí. Problém ale bude mít třeba Sparta kde v té haje jsou i lidi, které s klubem a hokejem nemají nic moc společného, jen zajišťují halu a těch může být vzhledem k velikosti víc (mimochodem třeba i Krtek).

Honza  |  Škodovka   #336259 | odpovědět | 10.3 15:57

Ono kdyby Král nevymýšlel krávoviny a nesnažil se zase něco po jeho vojebat, tak se všichni spokojili s tím, že se to hraje bez diváků a nikdo by neřešil jestli je tam 100 nebo 115 lidí (co tam být musí) + pár „nutných“ lidí do VIPek. Ale to holt zase musel vymyslet nějakou fičůru… Takl mu to hned vpálili zpátky.

Mimochodem, co by tam těch 100 lidí dělalo, respektive co by jako zachránilo, to netuším. A nedělejme si iluze, že by se tam dostali obyč lidi. Stejně by se jen zaplnila VIPka + pár míst sponzorů.

Honza  |  Škodovka   #336250 | odpovědět | 10.3 15:16

Nojo, já zapomněl… Vždyť já jsem s ním vlastně jedna ruka a musím mu nějak pomoct, aby to bylo jako všechno v pořádku. To já vždycky chtěl dělat… A určitě jsem mu tím rejpancem pomohl a on si v kanclíku udělal konečně kávičku a dal nohy na stůl.

Honza  |  Škodovka   #336242 | odpovědět | 10.3 14:39

Hmmm a teď řekli v rádiu, že se to zase může naopak všechno zrušit… ale jo hlavě nějaký rychlý vyjádření by to chtělo…

Honza  |  Škodovka   #336240 | odpovědět | 10.3 14:25

Vážení fanoušci, přinášíme vám aktuální informace k mimořádnému opatření Ministerstva zdravotnictví, které má vliv na plánované zápasy HC Škoda Plzeň. Na středu 11. 3. 2020 na 13:00 hod. byla svolána mimořádná schůzka klubů účastnících se play-off extraligy ledního hokeje (včetně předkola), na které bude projednán další postup ohledně organizace utkání hraných po tomto termínu. S výsledky tohoto jednání, které budou mít vliv na zápasy HC Škoda Plzeň, vás budeme informovat prostřednictvím oficiálních komunikačních kanálů klubu, zejména oficiálních internetových stránek.

Honza  |  Škodovka   #336223 | odpovědět | 10.3 13:48

observer: (#336218) Jako chápu, že jsi na ně nasranej – OK. Ale tohle je už trochu moc.

Honza  |  Škodovka   #336215 | odpovědět | 10.3 13:25

observer: (#336213) jako že měli napsat, že zastavují prodej vstupenek, který ještě nezačal? A druhou větou by mohli třeba říct, že nic víc neví…

No to by byl další důkaz neschopnosti vedení…

Honza  |  Škodovka   #332995 | odpovědět | 2.2 15:10

Ziri: (#332992) člověče, nevzpomínám si, že bych něco takového říkal…

Honza  |  Škodovka   #332956 | odpovědět | 1.2 23:47

Tak nevím, já do Billy, od té chvíle, co ji mají za sponzora Sparťani nechodím už vůbec a do takového Mountfieldu jsem taky dobrých sedm let nepáchnul… Ne vše musí mít nutně ten správný přesah…      

Honza  |  Škodovka   #332925 | odpovědět | 1.2 20:24

observer: (#332924) Meleš do sebe dvě různý debaty a vyvozuješ z toho píčoviny. Když tě to baví…

Honza  |  Škodovka   #332923 | odpovědět | 1.2 20:12

observer: (#332914) Co jako souvisí? Ty jsi vytrh nějakou hlášku z nějakýho kontextu a pasuješ to najednou do debaty ohledně vedení? Co to je za blbost. A ještě větší jsi z toho vyvodil…

Honza  |  Škodovka   #332911 | odpovědět | 1.2 19:52

Tin: (#332906) Jasnovidec…

Honza  |  Škodovka   #332909 | odpovědět | 1.2 19:49

observer: (#332903) Tak hlavně „je to jen sport“ se týká hry jako takové. Teď se tady se bavíme trochu o jiné části klubu… Je blbost to dávat do přímých souvislostí.

Honza  |  Škodovka   #332905 | odpovědět | 1.2 19:44

Tin: (#332901) Co to s tím má společnýho?

Honza  |  Škodovka   #332904 | odpovědět | 1.2 19:41

Artur Dent: (#332897) Kdo je Dvoukvítek?

Honza  |  Škodovka   #332902 | odpovědět | 1.2 19:37

observer: (#332899) hele když to vezmu horema dolem, klidně ať si dělá v klidu, je to jeho věc. Já se umím sám rozhodnout, jestli mu ty peníze dám nebo ne. Když to pošle do kytek, tak mi to, jako fanouška bude srát, ale je to furt jeho věc, jeho firma, jeho případná ostuda… Taky nekecám místnímu staviteli jak má dělat baráky (a že si o něm myslím ledascos).

A Straka mi taky do mojí práce nekecá i když v důsledku moje práce (firma) má na jeho biznis celkem dost velký vliv.

Honza  |  Škodovka   #332898 | odpovědět | 1.2 19:22

Tin: (#332879) budeš se divit, ale vadí mi toho celkem dost. Ale nějak se mi z toho svět nehroutí a tak tady asi nemám potřebu někoho vyhazovat a říkat mu, jak to dělá blbě. To je nějaká nová móda, že každej vidí do cizí prdele a rozumí všemu. Jestli klub nemá prachy na hráče, tak je nemá. Co s tím mám dělat? Chtít po nich aby zasekli nějakou mega sekeru a opravdu poslali klub do kytek? Když se mi to celý nebude líbit, tak si příští rok tu permici nekoupím. Jak jednoduché. Kecat umí každej… Hlavně do toho, co si nikdy nezkusil. Straka si musí vyhodnotit, jestli ten co je měl sehnat to dělá dobře nebo ne. Je to jeho biznis… Můžeš na 100% tvrdit, že máš pravdu? Vidíš pod pokličku? Víš důvody? Jako že opravdu víš, ne to co si tu každej odvzuje (třeba dobře, já to fakt nevím, nehádám se o tom). Já jen, že pravda bývá většinou trochu jinde než si ostatní, co dohromady hovno ví, myslí.

A teď mi jako řekni. OK, vyhodíme vedení a co dál? Konkrétně. Znáš někoho kdo by to mohl vzít a kdo by to dělal všechno lépe? Já ne. Ale jo, poslat někoho do prdele je holt jednoduchý…

Mimochodem, nevím, kde jsi vzal to, že mi nevadí ten Litvínov…

Honza  |  Škodovka   #332872 | odpovědět | 1.2 18:40

Ribisel: (#332856) Nebo o trochu delší štreka od Hornabachu. Většinou mají ty jejich závory vypnutý a i kdyby, tak je to asi dvě hoďky bez placení.

Honza  |  Škodovka   #332869 | odpovědět | 1.2 18:38

Mároš: (#332859) Tak mi vysvětli, co se tady rozběhlo za hysterii… Že se to rozjelo zrovna po těch „posilách“. Král už je připodepsanej asi třetí rok po sobě (já z něho radostí rozhodně nestříkám) a druhej, kterej může vadit je Poletín – probůh to furt řešíme tu jeho taškařici? Kvůli tomu, že ho podepíšou jako nouzovku budu vyhazovat vedení?

Já ti názor neberu, ale jen mi udivuje, že se to rozjíždí kvůli takovej píčovině. To mi hlava fakt nebere…

Honza  |  Škodovka   #332852 | odpovědět | 1.2 17:55

Koukám že tady už se vyhazuje vedení… A vlastně jen za to, že nepodepsalo hráče podle zdejších představ… Nebo co se vlastně stalo tak strašnýho?

Honza  |  Škodovka   #332815 | odpovědět | 1.2 15:46

observer: (#332812) to je úplně fuk. Já jen, že tu všichni ví „jak se to má dělat“.

Honza  |  Škodovka   #332809 | odpovědět | 1.2 15:22

Nojo, kdyby nebyl Straka blbej, tak by místo Matějky vzal někoho odtud a on by mu hned řekl co má udělat. „Sežeň prachy, vole“. „Kup hráče, vole“. Jak prosté a jednoduché.

Honza  |  Škodovka   #332778 | odpovědět | 1.2 11:26

Co jste jako čekali? Že seženou Ovečkina? Vždyť do těch posledních klubů šel akorát jeden průměr za průměrem, tahali to vod nějakých Maďarů a bůh ví kolik jim ještě museli nasypat. To tady odehraje Vracovský taky.

Ne že bych tím chtěl obhajovat Matějku, to ani náhodou. Ale s nabitou šrajtoflí by to nedopadlo lépe.

Honza  |  Škodovka   #332762 | odpovědět | 1.2 10:09

„Tomáš Král se k našemu týmu připojí už od středy, jelikož stále nevíme, jak na tom bude Jarda Pavelka zdravotně. U ostatních hráčů záleží na jejich klubech, jak daleko ve své soutěži dojdou,“ uvedl Tomáš Vlasák, sportovní manažer plzeňského klubu.

Honza  |  Škodovka   #332760 | odpovědět | 1.2 10:07

Chuckie: (#332757) tak oni museli vybrat gólmany tak, aby alespoň někdo mohl nastoupit v PO.

Jako už po několikáté se mi otevírá kudla v kapse, ale se skřípěním zubů…

Honza  |  Škodovka   #332716 | odpovědět | 31.1 22:00

Tak Irgl nakonec nikam nejde…

Honza  |  Škodovka   #332702 | odpovědět | 31.1 20:36

Tin: (#332691) a na to je nějaký pravidlo?

Krom toho, nekoukatelnou bramboračku z toho udělali ti dva šašci.
Honza  |  Škodovka   #332690 | odpovědět | 31.1 19:59

Tin: (#332686) když je nechal hrát, tak to bylo v pohodě.

Honza  |  Škodovka   #332684 | odpovědět | 31.1 19:18

miroslav: (#332679) fungovalo to, první třetinu je jasně přehrávali.

Honza  |  Škodovka   #332678 | odpovědět | 31.1 19:03

Borec: (#332673) tak on teď exceloval hlavně Pešina. Micka tomu „jen“ přihlíží.

Honza  |  Škodovka   #332394 | odpovědět | 28.1 21:40

tyrion: (#332387) ale jo, to na to máme v podstatě stejný názor. Nevím kde se vzala myšlenka, jako že bych měl tvrdit opak.

Jak to říct jinak… myšlenka toho byla, v reakci „hledat na náhradu za Moravčíka“, že ten kádr je celkově slabší než minulé sezony ( nehrajeme moc dobrý hokej (Teda to většina mančaftů), je to většinou takový jalový… neočekávám od něj medaile, jsem v tom realista, nestavím jim vzdušné zámky, postup do semi by byl pro mne překvapení). A nemyslím, že by tahle výměna v tom hrála nějak zásadní roli. Ano oslabení určitě, hodně co se týče podpory ofensivy, to bez debat. Ale když to vezmu dnešní poraženeckou náladou, tak máme jiný a větší problémy. Možná stručněji, příčina neúspěchu v PO to nebude.

Když to vezmu pohledem z neděle večer, tak Morava nechyběl, naopak, ve vší úctě, by se na Řepíka maximálně ošklivě podíval.      

Honza  |  Škodovka   #332380 | odpovědět | 28.1 20:14

observer: (#332377) Zatím meleš furt to samý dokola, ale není to nic, co by mi mělo přesvědčit o opaku.

Honza  |  Škodovka   #332376 | odpovědět | 28.1 20:09

observer: (#332360) To sis vymyslel ty, že to nemá vliv. Nic takového jsem nenapsal. Je to slovíčkařený, ale kurva důležitý.

Honza  |  Škodovka   #332359 | odpovědět | 28.1 19:47

observer: (#332353) a ty myslíš, že by to dneska s Moravčíkem vyhráli?


 
Používáním tohoto webu souhlasíte s vyžitím cookies pro provoz webu. Další informace