Navštivte také:

                                     

Uživatel: Nepřihlášen    Registrovat do fóra (zdarma)    Co získám registrací?

Nick:   Heslo:       

« Novější 1 2 3 4 5 ... 73 Starší »
Honza  |  Škodovka   #365769 | odpovědět | 4.3 13:53

Frankenstein: (#365765) asi tak, no.

Honza  |  Škodovka   #365763 | odpovědět | 4.3 13:35

Vošouch: (#365757)

tohle je hrozná utopie… Ano jde to samozřejmě, ale za jakou cenu. A myšleno jak cena ekonomická, tak cena lidská. Po stránce ekonomické je snaha o elektrickou soběstačnost a její návratnost rovna nekonečnu. Samozřejmě nějaký nadšenec si někde něco může zbastlit „za pár kaček“… to je všude. Standartní to ale není. Druhá věc ta lidská… Příčí se mi uvažování „tak ženo, teď můžeš žehlit, teď už nemůžeš…“. Ale proti gustu žádný dišputát a kdo by přeci jen měl zájem, budu vlastně rád, když se na mne obrátíte      .
Honza  |  Škodovka   #359885 | odpovědět | 2.8 21:48

Chuckie: (#359884) už tedy pomalu zabředáváme trochu jinam… O smyslnosti opatření bychom se mohli bavit dlouho. Na něčem se shodneme na něčem asi ne. Druhá věc je ta, že vláda nepropásla snad jedinou příležitost ze sebe udělat větší a větší kašpary… Pak se právě začalo zpochybňovat i to, co dávalo smysl… To o čem mluví je sice krásná představa, ale je to asi tak v takové rovině, jako že odešel Čihák a už nikdy blbě nevystřídají. Tím samozřejmě neobhajuju to co vymyslela a jak praktikovala naše vláda.

Honza  |  Škodovka   #359883 | odpovědět | 2.8 20:52

kafka: (#359876) A není to ve finále snad jedno? Nikdo přece ty „své“ nezpochbňuje.

Honza  |  Škodovka   #359879 | odpovědět | 2.8 20:44

Chuckie: (#359874) Jo to je asi ono. Ale vždyť to tam je. Třeba „V domnění, že nás chtějí zachránit a že my to chceme. Já nechci potkávat člověka s rouškou, s respirátorem. Mně nevadí, že mě nakazí. A oni si myslí, že mi to vadí. Stát tady nařizuje plošná opatření o kterých já tvrdím, že v konečném důsledku přispěla k vyšším úmrtím.“ Já vím dalo by se říct vytrženo z kontextu, ale že to takhle má Pollert, neznamená, že to tak mám já. Já bohužel v rodině řešil a stále ještě řeším jinou závažnou nemoc. Prostě netoužím to domů přinést i když člověk ví, že tam už moc šancí není      .

A tady „Ale jak jsem říkal před chvílí, pokud je špatná imunita, tak když nezemřete na covid, najde si vás něco jiného. Tzn. že budu sice naočkovaný proti covidu, ale zemřu na chřipku apod. Navíc já jsem přirozeně proočkován jako nikdo jiný.“ Ale jo, má pravdu, každej tam jednou půjde. Problém je, že pravděpodobnost že tu chřipku (myšleno tu pravou chřipku, ne rýmu a kašel) dostanu, je násobně menší, než covid…

S tímhle se taky nemůžu moc ztotožnit: „V každém z nás má imunita své meze. Když je stará jak to staré auto, tak zkrátka nezvládne banální chřipku. Je jedno, jestli je to covid. Pro mě, nebo pro moje děti, je to banální chřipka. Pro někoho staršího, nemocného je to prostě katastrofa. Umře na to. Na chřipku by ale taky umřel. “

V principu samozřejmě pravda, ale jak jsem říkal, problém je ten přenos. On se taky pořád ohání s tím, že vláda zakázala návštěvy starých příbuzných. nikdo mi to nezakázal, ale když mi manželka chodila každou chvíli z práce s tím, že tam měla covidového pacienta, tak bych byl blázen lézt k 85-lété babi a nebo jak jsem říkal k někomu jinému, kdo je jinak nemocný. Prostě to převrací na druhou stranu. Bylo na každém aby si to zvážil podle sebe. Jestli se rodina vybodla na důchodce a věšela jim tašky na dveře… to bych se styděl. Tam bych hledal problém jinde.

Čímž samozřejmě neříkám že s něčím nejde nesouhlasit. Třeba tohle: „Typicky obézní kuřák. Kolikrát mu řeknete, že dělá špatně. Píšou to na krabičkách. A nic. Přijde covid a najednou se třesou hrůzou? Není to až komické?“ Ano i to mám v rodině. Když jsem byl v karanténě, tak dotyčný chodil kolem mého baráku na dvacet metrů a v respirátoru… Teď už mu zase narostl hřebínek a očkovat se rozhodně nenechá (ovšem tam je důvod trochu jiný – manželka a její rodina má jiný názor).

Honza  |  Škodovka   #359873 | odpovědět | 2.8 18:32

Borec: (#359872) to je právě ono. Jak říkám s rozumem. Nikdo tě momentálně nenutí nosit hadr přes hubu, když je 25 a nikdo kolem tebe. Všichni se ale vesměs shodnou na tom, že jsou místa, kde to smysl má. Jestli někdo umírá po půl hodině nákupu v sámošce, bude problém někde jinde… Ale ono je in nadávat, že to musím mít všude a furt… To samé očkování. Tvoje protilátky nejsou vůbec špatné, to nikdo netvrdí. Jen je nemáš na furt, takže až je nebudeš mít, tak doporučují očkování.

Oni se občas hledají problémy tam kde nejsou…

Honza  |  Škodovka   #359870 | odpovědět | 2.8 17:26

Chuckie: (#359868) Doslovné citace si už nepamatuju. Samozřejmě to asi neřekl takhle na přímo… Je fakt, že tohle je cca půl roku staré, ale nepředpokládám, že diametrálně změnil názor. A jeho twiter nesleduju(jako ostatně jakýkoliv jiný       ).

Vadí mi to jeho „jájínkovství“ – MNĚ covid nevadí, tak jsou omezení nesmysl. JÁ jsem zdravej a silnej, tak mi ta nemoc nevadí. Asi ho to hodně baví, je do toho ponořenej, ale nějak mu uniká ten svět okolo, že je trochu jinej, že lidi jsou v jiných situacích než je on.

Co jsem od něj četl, tak jsou to taková sice odborná sdělení o tom jak to funguje, ale vlastně nic co by mi přesvědčilo, že je třeba nesmysl nosit roušku. Pro rejpaly hned dodám, že nosit roušku ano – s rozumem, tam kde to má smysl. Nebo i to očkování. Nevím co je na tom v principu špatného. Že ON má doživotní protilátky mi nezajímá, já nedělám na tam kde on… A tak to má naprostá většina populace. I když to může mít význam jen pro mne, tak smysl má.

Honza  |  Škodovka   #359867 | odpovědět | 2.8 15:45

Chuckie: (#359857) Nechci znevažovat Pollerta, ale postoje „zemřel na covid, zemřel by stejně“ mi tedy vytáčí. Ano velká skupina má zdravotní problémy, dejme tomu nemá před sebou zrovna dobré vyhlídky a když k tomu dostane covid, tak je závažný problém. Naopak jsou lidi, kteří by normálně dál vedli normální život a „provinili“ se jen tím, že měli slabší imunitu. Ale to není to hlavní.

To co Pollert nějak opomíjí, nebo alespoň v tom co sem četl, je, že covid se narozdíl od té chřipky (ke které to přirovnává) šíří za „blbý pohled“. To je problém. Ne ta smrtnost, která je velmi častým argumentem, ano ono to v procentech tak strašně nevypadá, ale ten přenos. Počty nakažených chřipkou a covidem jsou rozdílné… Na to prostě nikdo nic jiného nevymyslel, než ty posraný roušky a eliminovat možnost přenosu. On to popisuje ze svého pohledu, jemu to možná nevadí, mne ano. A mne by třeba i nevadilo kdybych se nakazil, zase nejsem vyloženě ohrožená skupina, ale vadí mi že pak nakazím jinou část rodiny, pro kterou by nemusel být covid zrovna lehkou záležitostí. Je to doktor, asi se v tom „vyžívá“. Já dělám s elektrikou a když mi lidi říkají, že se toho bojí, tak se taky svým způsobem směju. Třeba taky neřeší právě ty situace, že si řekl, hele kdybych se já nakazil a roznesl to v rodině, tak máma by to nemusela přežít. A nepovažuju se za covidového fanatika, já taky říkám, že se s tím musíme naučit žít, roušky mi serou, omezení mi serou. Ale bude to prostě, minimálně po nějakou dobu, mít i nějaká omezení. Holt si to lidi musí nasadit do krámu, k doktoru a MHD. Doba asi nebude přát velkým fesťákům a hromadným akcím a když tam někdo půjde asi si holt bude muset nechat udělat test…

Takže až mi Pollert řekne jak se pokud možno nenakazit a nebýt nakažen a dál nešířit tak fajn. Je fajn, že se snaží ze všech sil uklidnit davové šílenství a ano i já souhlasím, že mediální masáž je mocná, ale nikde jsem od něj nečetl, jak tedy vyřešit tento základní problém – přenos. Třeba se mýlím, zase tolik ho nesleduju. A rád bych se celkově mýlil a dával mu za pravdu. Ale bohužel zima ukázala, že to je trochu jinak.

Honza  |  Škodovka   #359697 | odpovědět | 22.7 14:01

A já ti to snad nějak vymlouvám?

Honza  |  Škodovka   #359695 | odpovědět | 22.7 13:52

Když po lopatě, tak po lopatě… Pro Teplýho bylo asi poslední kapkou to, že se Motor po sportovní stránce na minulou sezonu vysral.

Honza  |  Škodovka   #359693 | odpovědět | 22.7 13:43

No dyť právě. Chtěl do toho kecat, chtěl aby s loňským posledním místem dělali něco jiného než jen Prospalovo výlevy do novin a dával jim na to dokonce prachy…

Honza  |  Škodovka   #359691 | odpovědět | 22.7 13:19

Motor holt dojíždí na politiku minulé sezony…

Honza  |  Škodovka   #359449 | odpovědět | 11.7 23:55

Cartman45: (#359444) já o Strakovi nic nepsal. Nicméně v podstatě souhlasím. Jen si nejsem jist, že jsou toho v klubu zrovna schopni. Nabídnout Frodlovi, Eberlemu, Strakovi, kdo tu ještě byl… Stříteský, Vráblík.. Sehnat posily… Gulaš byl nejistý…

Honza  |  Škodovka   #359448 | odpovědět | 11.7 23:36

tyrion: (#359442) myslím, že se debata odklonila od „původní myšlenky“. Tedy prachy… Prachy jsou lék na spoustu bolestí      . Ale vztaženo k tomuto konkrétnímu příkladu, třeba by tu fakt nepomohla ani tuplovaná nabídka…

Osobně jsem si přestal dělat iluze o klubismu a jako fans to asi vidíme jinýma očima. Hrají si na profíky a tohle je výsledek. Samozřejmě myšleno na obě strany – klub(y) i hráče. Debatu na toto téma bychom si mohli vést dlouho… Ale výsledku bychom se asi těžko dobrali      

Honza  |  Škodovka   #359438 | odpovědět | 9.7 15:16

kafka: (#359436) Hodnoty? ujistím Tě, že úplně normální.

Ale chce to nějak stejné vnímání pro jednu i druhou stranu. Chápou, že zrovna ti tři byli (a to i mne) vysoko na stupni oblíbenosti a pilsvedení zrovna v kurzu dvakrát není. To ale nemění nic na tom, že jde o smluvní vztah profesionálního hráče a profesionálního klubu. Hráč jde za prachama, pokud mu v jiném klubu naslibují více, jde tam. Čest výjimkám. Jak už jsem jednou řekl, doba klubismu je bohužel pryč.

Do osobní roviny těch odchodů nevidím. Ale nedělejme z nich – z hráčů – „neviňátka“.

Honza  |  Škodovka   #359435 | odpovědět | 9.7 14:40

kafka: (#359434) To slovo používají sami hráči…

Nicméně, nehodlám tu obhajovat Straku, Vlasáka a nebo plivat na Moravčíka… V principu prostě na tom nevidím nic špatného, On by stejně odešel, tak ho klub vyměnil dřív. Být v NHL, tak se sním nikdo nesere už tuplem – kolik hráčů tam slyšelo, sbal si kufry, za hodinu ti letí letadlo…

Ano nebylo moc profesionální mlžit… co na to říct… neohajuji, ale chápu. Takhle to chodí všude. Bohužel.

Honza  |  Škodovka   #359433 | odpovědět | 9.7 14:26

kafka: (#359432) On by tu další sezonu hrál?

Honza  |  Škodovka   #359431 | odpovědět | 9.7 14:15

Frankenstein: (#359429) Tak pokud mi paměť neklame, tak první, kdo podal žádost o rozvod, byl on sám      . Že tu hysterku manžílek odkop dřív než se stačila rozvést ona…

Jako fajn, nebylo to asi zrovna košér od klubu, OK. Ale jaksi se furt zapomíná, že jsou to profesionálové. Nevidím jediný rozumný důvod, proč by měl být profesionální hokejista nasrán, že je odejit. Tedy samozřejmě v rámci čistě obchodní věci.

Honza  |  Škodovka   #359430 | odpovědět | 9.7 14:07

Co bylo nebo nebylo… Já fakt nevím. Každopádně Morava by nebyl první ani poslední, kdo by se za tučný obnos usmířil a zakopal válečnou sekeru.

Honza  |  Škodovka   #359426 | odpovědět | 9.7 12:54

kafka: (#359418) ad Moravčík… Sparta mu nasypala prachy. Kdyby ty prachy dostal tady, tak zapomene na nasrání a bude hrát tady. Jsou to hráči profesionálové a tak hrají tam, kde jim dají víc prachů a třeba i naslibují titul, jak to Sparta ráda dělá. Není první ani poslední. Pak to vidím na Třinec, Brno, Vítkovice a vrátí se domů. A pokud je tedy profík, tak nechápu jeho nasrání nad odchodem. Takhle to chodí. Bohužel, doba klubismu je pryč a už nějak nevěřím na povídačky, že by za klub dýchal a podobně.

Honza  |  Škodovka   #358698 | odpovědět | 8.6 22:48

Frankenstein: (#358696) Hele, jestli tím narážíš na lidi, kteří tam pracují, jako že opravdu pracují, tak oni to jako „poslání“ opravdu berou. Věř mi, že kdyby ne, tak tam většina z nich není. Jediný, co se snad vládě za poslední roky alespoň trochu povedlo, bylo, že se k těm lidem dostali alespoň nějaké prachy – mluvím hlavně o sestrách. Když se říkalo, že i pokladní v Lídlu má víc, byla to pravda.

Honza  |  Škodovka   #358695 | odpovědět | 8.6 22:34

Derreck: (#358694) Jako že si tam si tam ty drží jen tak pro nic za nic… Hele to jsou trochu hospodský povídačky. Z JIPu to doktoři lifrujou hned jak můžou. Jeden den je plno, za dva dny obsazená jedna postel, večer plno… Tak to prostě chodí. OK, dá se říct, že je tam velká procentní zaplněnost… No aby ne, když je tam třeba 6 – 7 postelí… Protočí se tam ale obrovská spousta lidí. Data jsou krásná věc, ale není dato jako dato.

Honza  |  Škodovka   #358693 | odpovědět | 8.6 22:22

Frankenstein: (#358686) Neříkám, že jsou škodný. Prachů se tam samozřejmě protočí… A jestli si tam někdo hřeje svoji polívčičku… To je věc jiná. Každopádně špitál má zájem mít ty lidi jinde, kde vydělají víc, než na JIPu.

Honza  |  Škodovka   #358685 | odpovědět | 8.6 22:06

Frankenstein: (#358681) Tak zrovna léčení pacientů na JIP nikomu, kromě farmaceutických firem a případných příjemců provizí, moc neobohatí. Od toho jsou ve špitálu jiné postele.

Honza  |  Škodovka   #358631 | odpovědět | 8.6 10:19

kafka: (#358627) Tak to je naprosto v pořádku. Pokud nemusíš, proč taky. Já jsem třeba do loňska nemusel, teď musím…      . Není to jen o nemocích, pojedeš na kole, srazí tě nějakej imbecil a už to do tebe rvou.

A upřímně. Zjišťoval jsi si co je to za tetanovku? Jestli to není nová technologie? Nebo ses spokojil s tím, že je to tetanovka a tu přece píchají spoustu let…

Honza  |  Škodovka   #358629 | odpovědět | 8.6 10:10

kafka: (#358626) No dyť taky říkám že je to vlastně to samé      

Honza  |  Škodovka   #358625 | odpovědět | 8.6 09:55

kafka: (#358622) Tak do téhle doby nebylo nic takhle hromadně podáváno. To je nad míru jasné. Stále jen narážím na to, že nad jinými novými vakcínami nikdo takto nepřemýšlí. Dovolím si tvrdit, že většina lidí se vůbec u doktora nepozastaví nad tím co jim (respektive jejich dětem) ten doktor píchá, natož aby si zjišťovali, zda je to nové či léty prověřené. A to se nemusíme bavit jen o očkování… Myslím, že krásná kapitola by mohly být léky… Ale když je člověku blbě, je mu jedno co mu napíchají, hlavně aby to pomohlo      .

Honza  |  Škodovka   #358624 | odpovědět | 8.6 09:45

Frankenstein: (#358621) Takhle, nejsem odborník, takže papouškuju jen co si přečtu, páč jsem si to taky nechal ďobnout a nehodlám si nechat píchat něco o čem nic nevím. Ale dovolil bych si nesouhlasit s tím, že je fungl nová. Řekněme mladá, to ano, bavíme se asi o používání v řádu let. Ale vývoj je v řádu desítek let. Kde se všude používá nevím, tuším že onkologie a samozřejmě další… To si fakt nepamatuju. Jak se uvádí, problém je skladovatelnost a proto není tolik využívaná, respektive dáv se přednost tradičním technologiím.

Honza  |  Škodovka   #358620 | odpovědět | 8.6 09:10

kafka: (#358617) Nevím, to máš pravdu, ale zkus otevřít maďarskej guláš od Hamé a psí konzervu. A najdi deset rozdílů. První je, že v té psí je maso. Druhý, že má vitamíny… ale deset jich teda nedáš      

Honza  |  Škodovka   #358619 | odpovědět | 8.6 09:04

kafka: (#358616) Já tě nehodlám přesvědčovat a plně respektuju, jen mi nějak nejde do hlavy ten argument… Protože vše bylo jednou nové, teď je to vakcína na Covid, pak to bude něco jiného. Jen s tím rozdílem, že o jedné věci se hojně diskutuje a vyjadřuje se k tomu kde kdo, druhá se začne normálně aplikovat tak jak spousta dalších předchozích. Krom toho ono se vyjadřovat o nové vakcíně je právě trochu zavádějící. Vývoj je rozhodně delší než rok, nevzniklo to za rok na zelené louce. Za ten rok se na ten základ nabalil jen Covid. Krom toho jiné vakcíny jsou zase tradičnější…

Ale jak říkám tvoje věc a plně respektuji.

Honza  |  Škodovka   #358615 | odpovědět | 8.6 08:20

Frankenstein: (#358612) no nevím jestli toto je správný příklad. Konzerva pro lidi a konzerva pro psy… Podle mě se to dělá na jedné lince, jen ta psí má ještě benefit v podobě hladké a hebké srsti…

Honza  |  Škodovka   #358613 | odpovědět | 8.6 08:18

kafka: (#358608) vše čím se hromadně očkuje, je tu spoustu let… A když se s tou vakcínou začalo, tak už to tu taky bylo spoustu let? Krom toho, ne všechno, je tu spoustu let. A co je to vlastně spoustu let?

Honza  |  Škodovka   #358599 | odpovědět | 7.6 21:08

Artur Dent: (#358594) ok, necítím se být v rizikové skupině. To je důvod. Což zase není důvod označit to za sračku. Ale tohle mi ještě nikdo z nich neřekl. Ale to je fuk, ve finále je mi to jedno.

Honza  |  Škodovka   #358593 | odpovědět | 7.6 19:56

kafka: (#358575) samozřejmě, je to jen tvoje věc, ale nějak jsem ještě od „notorických odmítačů“ neslyšel nějaký rozumný důvod, proč si to nepíchnout. Vždycky jen slyším je to „sračka“. Nic rozumného. Přitom mají malé děti, do kterých nechají první rok života píchat jak o závod. I dětem se dávají relativně nové vakcíny, které před lety nebyly, za lepší si musí připlatit a tak raději berou státem placenou levnější – samozřejmě bez těch horších nemocí… Když mají děti reakci na očkování – horečky, tak jsou naprosto v klidu, ale bolavé ruky a únavy (což má většina) se po očkování na covid bojí. A v neposlední řadě… Spousta lidí chce (alespoň ještě před dvěma rokama) cestovat do Thajska, Vietnamu, Indie… A než člověk jede tam, tak si do sebe nechá napíchat tolik věcí…

Ale jak říkáš, každého věc.

Honza  |  Škodovka   #357528 | odpovědět | 4.5 22:14

kafka: (#357525) a co je to sporná situace? Je to furt jenom o posouzení jednoho joudy, který to dá nebo nedá k projednání… Tak jak jsem to četl, tak je to jen alibistický návrh, aby se mohlo říct „neschválili to, my jsme chtěli“. Ale neřeší to nic zásadního. Kromě toho, není problém, že kluby můžou bonzovat, ale problém je, že někteří si z toho udělali job. A druhý navazující problém je, že komise jedná takovým způsobem, že třeba stopne hráče v den zápasu a žádná možnost reakce. Takže problém je trochu jinde a o tom tam není žádná zmínka.

Honza  |  Škodovka   #356186 | odpovědět | 3.4 20:49

Cartman45: (#356170) Naprosto v obecné rovině: Samozřejmě – mistr je vítěz PO a ne základní části a to se počítá. nicméně výsledky po základní části bych nepodceňoval. PO je soutěž, mimo jiné i o souhře náhod. A proto se hraje, protože je to atraktivní a nepředvítalné.

A kometa jako příklad mi tedy taky moc nesedí. Kolikrát měli jen z prdele kliku a tlačenku od pruhovaných. nemyslím jen v zápasech s náma.

Honza  |  Škodovka   #356165 | odpovědět | 3.4 14:34

Tak jeden názor po dlouhé době… Ano, vypadnut s Olomoucí byl varovný signál, že je třeba nějaká změna. Nějaká změna také přišla. Kdo čekal, že Olomouc přejedem, byl bláhový. Samozřejmě, kdyby se vypadlo po výkonech, tak je to něco jiného. Ale je to je pořád o tom, že aby se hrál hokej, tak k tomu musí být dva… Tady v té sérii tedy asi nebyl ani jeden…      .

Ale když na to kouknu dlouhodobějš, tak mančaft bez extra hráčů, respektive ano, s parádní první lajnou, hrál v základní části většinou nadprůměr. V PO se pak projevila kvalita jiných. Nejsou peníze a pokud vypadne první lajna, není kdo by to vzal za ni. Třeba bych to čekal zrovna od níže jmenovaných Stráči s Eberlím (nekritizuji, mám je rád a palec nahoru za jejich hru v oslabení, pokud odejdou bude to ztráta). Nebo řeknu to jinak. Nevidím v mančaftu hráče, kteří mají takovou výkonost, aby strhli na sebe pozornost a uvolnili tak opět prostor pro první lajnu. Nejsem zrovna přesvědčen, že odchodem Čiháka se to vyřeší. Vidím to v rovině zbožných přání. V první řadě se mančaft musí dostat tam kde byl. To bude sakra těžký. Pak se teprve můžeme bavit o tom, jestli to bylo dobře, nebo ne. Muselo by se stát více věcí, spíše těch ne přímo souvisejících s hokejem (řekl bych momentálně až v rovině zázraků), aby byla viditelná změna.

Honza  |  Škodovka   #344530 | odpovědět | 16.7 15:17

Frankenstein: (#344528) to sem zas taháš úplně něco jiného a jsi naprosto vedle. Jedná věc jsou lidi co tam dělají. Druhá věc je, že to stojí mega prachy.

Nicméně garantují ti, že těm zdravotníkům tam u prdele nejsi.

Honza  |  Škodovka   #344525 | odpovědět | 16.7 15:00

Až budou prosperovat soukromé JIP ARO a následné soukromé péče…

Tohle už je právě to zabředáváni… Jak jsem řekl, v haldě věci se shodneme. Já jen říkám, že si nedokážu představit tu neodkladnou péči případně nějakou dlouhodobou. Ta je mimochodem v ČR celkem na vysoké úrovni. A většinou se snaha těch lidí nedá docenit…

Honza  |  Škodovka   #344520 | odpovědět | 16.7 14:30

Tedy fungovat to může i prakticky, ale buď to bude stát stát stejný prachy, neo to bude stát konkrétní lidi daleko víc.

nedělám si iluze, že to zlevní nějaké další věci. Protože se nebavíme o tom, že tam chceš, ale že tam musíš. Tak ti to nechají zaplatit tak jako tak. To prostě není autoservis, kde si zjistíš nejdřív ceny a máš garážníka v každé horní dolní.


« Novější 1 2 3 4 5 ... 73 Starší »

 
Používáním tohoto webu souhlasíte s vyžitím cookies pro provoz webu. Další informace