Navštivte také:

                                     

Uživatel: Nepřihlášen    Registrovat do fóra (zdarma)    Co získám registrací?

Nick:   Heslo:       

Honza  |  Škodovka   #324058 | odpovědět | 29.10 09:15

Možná se mi to jen zdá, ale to vás ten hokej tak překvapuje? Vždyť to jde dolů už roky… Už několik let není extraliga vůbec konkurence schopná, negeneruje hokejisty.

Honza  |  Škodovka   #324022 | odpovědět | 27.10 22:06

Sturma: (#324012) byl znechucený akorát tak rozhodováním rozhodčích…

Honza  |  Škodovka   #323858 | odpovědět | 26.10 16:02

B.: (#323848) no já ti nevím. Proti minulému zápasu celkem dost změn…

Honza  |  Škodovka   #323836 | odpovědět | 26.10 12:26

PMHEEEJA: (#323835) já myslím, že kluby ani pořádně neví vocogou.      

Honza  |  Škodovka   #323834 | odpovědět | 26.10 12:11

PMHEEEJA: (#323829) Hlavně by si hokej měl vzít inspiraci v transparentnosti. Minimálně na první pohled je jasný rozdíl v rozhodčích a s tím související respekt od hráčů (což je asi dáno už jen tím, že to je ragby). Nicméně veškerá komunikace rozhodčích (nejen mezi sebou) jde do přímého přenosu, komentují záběry videorozhodčích a záběry přímo k videu… Oproti hokeji neskutečný rozdíl.

Honza  |  Škodovka   #323674 | odpovědět | 23.10 14:46

Tak jsem zvědav, jak jim to tam bude fungovat…

https://hokej.cz/…cuje/5043217

Honza  |  Škodovka   #323668 | odpovědět | 23.10 10:22

Jiricek: (#323667) a není to trenérem?

Honza  |  Škodovka   #323634 | odpovědět | 22.10 15:02

erik77: (#323631) Tak já jsem upřímně zvědavý, jak dlouho to Vrbatovi vydrží. Jeho rozhovory mají hlavu a patu, pojmenovává problémy a nebojí se (zatím) kritiky svazu… jen houšť takových.

Honza  |  Škodovka   #323470 | odpovědět | 21.10 08:53

Žid šťoural: (#323469) tak spousta lidí Prazdroj ráda…      

Honza  |  Škodovka   #323465 | odpovědět | 21.10 08:48

Žid šťoural: (#323460) No to by bylo parádní jméno… Vyloženě charakter      .

Jojo, on je Litvínovák, Brňák, Chomuťák, Boleslavák a vlastně i Plzeňák… odkud že ho ještě vyhodili?      

Honza  |  Škodovka   #323457 | odpovědět | 21.10 08:38

Vyhodíme sparťanský jelito a pak? Je přece jasný, že s jiným trenérem to bude o 100% lepší, shodli jsme se na tom s chlapama v hospodě…

Honza  |  Škodovka   #323265 | odpovědět | 18.10 12:08

Hostovačka na měsíc… No moc to nemusím, ale lepší než drátem do voka a momentálně je každý bek potřeba…

Honza  |  Škodovka   #323264 | odpovědět | 18.10 12:06

Petr_z_Chebu: (#323261) ale škoda, že jste 5:0 prohráli…

Honza  |  Škodovka   #322978 | odpovědět | 14.10 09:42

Hulkins: (#322976) a prokouknul ho trenér nebo Jaryn?       . Dědek třeba taky prokouinul tehdy Kovárnu a donutil ho makat.

Jarynovi toho moc nezbývá. Otázka je, kdy ho přestane bavit, přemlouvat každého druhého, aby milostivě trénoval.

Honza  |  Škodovka   #322949 | odpovědět | 13.10 22:39

watt: (#322944) nevím jak na dámských, ale na pánských chybí po první třetině utěrky už několik let. Jestli se tedy dá vůbec říct, že by někdy nechyběli      .

Honza  |  Škodovka   #322943 | odpovědět | 13.10 22:19

watt: (#322935) nebudu dělat chytrého, já to taky samozřejmě netušil a nevěděl že to tam je. Jen jsem si včera, když to sem dával Cartmen vzpomněl, že nějaký články o změnách byly. A hele v jednom to bylo… Co dodat…

Honza  |  Škodovka   #322931 | odpovědět | 13.10 21:52

smutnej: (#322930) myslíš, že je chci obhajovat?

Honza  |  Škodovka   #322928 | odpovědět | 13.10 21:46

Tak oni o tom přesunu, respektive nekonání, s Libercem v článku na webu psali, ale jaksi se to zapomnělo změnit i v rozpisu.

https://www.hcskoda.cz/clanek.asp?…

Honza  |  Škodovka   #322918 | odpovědět | 13.10 21:23

observer: (#322914) to já jen tak pro ilustraci. Těžko čekat, že když se změní všechno okolo, že hokej zůstane tak jak byl.

Honza  |  Škodovka   #322911 | odpovědět | 13.10 21:08

Artur Dent: (#322906) ale ono se změnilo spoustu věcí, nejen vztah klubu k fanouškům. Koukni třeba do škol, kde je učitel v tom lepším případě až ten druhý…

Honza  |  Škodovka   #322884 | odpovědět | 13.10 19:02

V suchým triku a s prstem v nose…

Honza  |  Škodovka   #322685 | odpovědět | 11.10 21:25

No já jen že v podstatě každej manažer, až na pár výjimek, kteří mají potřebný bakšiš a když někdo v zahraničí vypadne, tak ho nalákají na slušnou odměnu, si ztežují, že hráči prostě nejsou. Tohle z mojí hlavy není.

Honza  |  Škodovka   #322675 | odpovědět | 11.10 21:09

Jenom tak otázka do placu. Když posily vyhodíme, nebo doplníme úzký kádr, myslíte si, že ti doplňující hráči budou konkurence schopní?

Honza  |  Škodovka   #322534 | odpovědět | 11.10 15:01

kafka: (#322532) jojo, souhlas, taky tyhle moderní pseudovýpočty moc nemusím.

Honza  |  Škodovka   #322531 | odpovědět | 11.10 14:45

Hovno Gulaš, ale Kaňák…

https://hokej.cz/…rane/5042829

Honza  |  Škodovka   #322518 | odpovědět | 11.10 12:06

Jinak k tématu Jawa doporučuju http://www.jawa-50.cz/

Honza  |  Škodovka   #322516 | odpovědět | 11.10 12:02

kafka: (#322507) 05 byl dalo by se říct předchůdce 20. 05ka měla ale trochu jiný morotor, možná shodný s pařezem, samozřejmě taky objem 50 ccm, takový trochu do kulata. Jinak dělanou spojku a trochu jiný karbec a pravděpodobně i další věci v motoru. Možná i trochu jiné uchycení motoru. A hlavně úzký řídítka a plechy, což z toho dělalo úžasně ovladatelný stroj      . A na řidítkách ještě nebyla vymoženost – rychlopal      . Dvacítka měla řídítka už sportovnější a myslím že už s tím rychlopalem. Ale tvořivost byla velká a tak se pak dělali různé úpravy takže vypadat to mohlo ve finále stejně      . Dokonce jsem se jednou setkal s úpravou řazení, kdy to bylo řešeno obráceně. Respektive pionýr to měl obráceně standartně a ta úprava to vlastně „normalizovala“.

Honza  |  Škodovka   #322422 | odpovědět | 10.10 23:47

Tak jste se, pánové, krásně chytli jednoho slovíčka, užijte si to… já ho ale první nenapsal…

Honza  |  Škodovka   #322410 | odpovědět | 10.10 23:30

VelkyHrom: (#322409) co jsem kde popřel?

Honza  |  Škodovka   #322402 | odpovědět | 10.10 23:09

Tin: (#322389) hele, nesmotal ty jsi náhodou něco dohromady? Ta zmíněná citace se týkala Růžičky. A dal jsem za to takový kulatý, žlutý kolečko…

Ale když už jsi to nakousnul. Čihák vyždímal bronz. Nikdo nezpochybňuje, že neměl ten mančaft navíc. Neříkám, že to je bronz, ze kterého se máme radovat. Neříkám nikde, že Čihák je někdo, kdo nás má spasit… Ale je to přece jen už hysterie proti němu.

Honza  |  Škodovka   #322366 | odpovědět | 10.10 16:01

kafka: (#322350) Myslíš, že kdyby hrál Conor, tak Frodo nepustí ty tři šmudly?

Můžeme se třebavit o tom Kantnerovi x Stachovi, to jsem také nepochopil, ale jako faktor prohranýho sedmýho zápasu bych opravdu nepostavení Conora neviděl.

Mimochodem, také jsem si myslel, že Orbiťák hokeji rozumí, ale že připraví dva mančafty na sestup… To mi docela překvapilo. Osobně si myslím, že mu trochu ujel vlak. Ale kdo ví, třeba ještě překvapí, trenér to byl dobrý, když měl parádní kádr      .

Honza  |  Škodovka   #322256 | odpovědět | 9.10 15:45

kafka: (#322253) Jo, asi jsem      .

Tak to bylo spíše na tvoji DRTIVOU většinu. Pravda, pak jsi už povolil a zbyla už jen většina      .

Honza  |  Škodovka   #322250 | odpovědět | 9.10 15:28

kafka: (#322247) Už v první rekaci jsem psal: „Uznávám, že je to ta menší část.“. Nikde netvrdím, že je to větší část. Tvrdím, že do práce lidi chodí i ve svátek a nejen tam a taky že se nemusí jednat nutně o pilsfandu, ale třeba o jeho manželku… což je přesně můj případ.

Ptal jsi se „proč konkrétně“. Tak jsem jsem ti napsal pár příkladů. Stejně se tak můžeme bavit o neděli, že většina lidí dělá v neděli odpoledne velký hovno a můžou jít na hokej. A další důvody můžou prostý – protože mají v pondělí volno tak si jdou hodit kopitem třeba na operu a mají už lupeny… Co já vím co si lidi všechno domluvili, s čím počítali právě i kvůli tomu, že mají volno… Třeba někdo se těšil jak půjde v pondělí ve svátek v šest ráno na kříště…

To není obhajoba toho času v 13:00, k tomu jsem se snad vyjádřil jasně. Já si jen netroufám mluvit za různé většiny a menšiny. Jen mi je jasné, že ať je tak nebo tak, vždycky se najde někdo, koho to bude srát. Akorát lidi, kterým to teď vyhovuje, nemají potřebu se k tomu vyjadřovat.

Honza  |  Škodovka   #322245 | odpovědět | 9.10 14:51

kafka: (#322244) jsi jasnovidec. Asi znáš všechny z většiny i menšiny osobně… nebo je to jen dojem?

Jinak s druhou polovinou souhlas. Tu jsem snad nikde nerozporoval…

Honza  |  Škodovka   #322243 | odpovědět | 9.10 14:42

PMHEEEJA: (#322238) Podsouvat jsem nechtěl…

OK, vidíš to tak. A kus pravdy taky máš. Je to každého svobodná vůle. Někoho může nasrat víc svaz, někoho víc Indrák nebo kdokoliv jiný. A samozřejmě i mě někteří hráči svojí reakci dostali. Ale každý máme svůj úhel pohledu včetně těch hráču a nehodlám říkat, že měli od M+M vyhučenou díru do hlavy. Mají svůj rozum a řekli co chtěli a mohli mít klidně i pravdu.

Honza  |  Škodovka   #322237 | odpovědět | 9.10 14:23

observer: (#322236) Tak moje reakce je v podstatě na Kafkovo kamaráda, kterej označil ten čas za „vymrdanej“. Takže tady se bavím opravdu o konkrétním čase.

Pak jsou samozřejmě vedlejší pohádky, ale tohle byla reakce na konkrétní čas.

Honza  |  Škodovka   #322235 | odpovědět | 9.10 14:08

kafka: (#322233) Člověče věř tomu, že jsou i povolání kde se pracuje i ve svátcích a na směny. Uznávám, že je to ta menší část. Rozhodně třeba ve špitálu (myšleno na odděleních) nikoho moc nezajímá jestli je den, noc, nebo státní svátek, policajti, hasiči dokonce i energetika jede. Některé svátky mají otevřené obchody, nekteré krámy zavírat nemusí, jedou všechny možný zábavy, dokonce se na státní svátky dělají různé akce v muzeích apodbně. Jezdí MHD, fungujou benzinky. A hospody otevírají v deset ráno. Lidi co dělají na sebe, taky třeba jdou dělat, protože právě protože jsou jiní doma.

Já netuším jak velký jsou ty skupiny a v jakém chodí poměru na zimák a nehodlám za žádnou takovou skupinu prohlašovat, co je pro ně dobrý a co je zlý.

Za sebe můžu jen říct, že já bych tam na tenhle konkrétní jít nemohl ani v osm ani dokonce v pět, protože třeba právě manželka dělá v nemocnici a má ten den noční a mám doma dvě malý děti. Ani dyby se hrálo od osmi večer a manželka byla doma, asi bych tam nebyl. Přesto mi paradoxně 13:00 sere a byl bych raději, kdyby se hrálo normálně – prostě to není čas na hokej. A co se maximálně stane? Nebudu tam.

Honza  |  Škodovka   #322232 | odpovědět | 9.10 13:36

PMHEEEJA: (#322225) S tím prvním odstavcem souhlas. Jen bych to zas všechno neházel defakto jen na jednoho. Ryba smrdí od hlavy a ta zrovna řeší exekuci… Straka není zase tak hloupej, aby šel dobrovolně proti svým fanouškům. Jen tak se to všechno nezrodilo. Už jsem to říkal několikrát – nezapomínal bych proč to všechno začalo a že kořeny všech tutěch neshod byly na začátku sezony 2017/2018. Tedy v začátku, kdy se začal dle disciplinárního řádu trestat i křivý pohled fanouška a jezdil sem tehdy práskat delegát (tuším Rouspetr). Kdopak tehdy tyhle změny na svazu prosadil? Tuším že jsem se tehdy bavili hlavně o Břízovi a Jechovi… A postupem se z toho vyklubal spor mezi klubem a fanouškama, což se dalo čekat.

Honza  |  Škodovka   #322228 | odpovědět | 9.10 13:11

Jako mě by zajímalo, až dotyčný přijde na zimák, zaklekne na Matějku a přesvědčí ho, že zápas od 13:00 je píčovina, co se stane. Respektive co by se mělo stát. Přehodí se na stejně debilní osmou? Nebo se to bude hrát stejně debilně zároveň?

Takže se pravděpodobně najde někdo jiný, koho bude srát nový čas natolik, že půjde opět zakleknout na Matějku…

Hloupost z klubu, že to všechno schovají za debilní větu „vycházíme vstříc“. Možná jen chtělo napsat – teď si vymyslím – že na jiný čas rudá chátra (třeba z vychcanosti) nepřistoupila. Nebo že hráči raději budou hrát od 13:00. Nebo že sponzor chce… Nebo že od 20:00 tam hrajou svůj zápas akademici… Prostě tomu dát nějaký rozumný důvod. Protože v tomhle prostě nikomu vyjít vstříc nejde.

Každopádně, jak už zaznělo, tak jediný správný řešení – pokud mi to sere – je se na to taky vysrat. A to buď úplně, nebo na tenhle konkrétní zápas. Ale naprosto upřímně, pokud by mi nasralo takhle každé přehození čehokoliv i co se netýká hokeje, tak bych asi jen seděl doma na prdeli a čuměl do zdi.

Honza  |  Škodovka   #322187 | odpovědět | 8.10 17:50

Frankenstein: (#322186) No a proto jsem použil za tou první větou otazník…


 
Používáním tohoto webu souhlasíte s vyžitím cookies pro provoz webu. Další informace