Navštivte také:

17.07 21:58Povaleči z kaváren do dolů a továren!
                                     

Uživatel: Nepřihlášen    Registrovat do fóra (zdarma)    Co získám registrací?

Nick:   Heslo:       

Honza  |  Škodovka   #325618 | odpovědět | 19.11 13:22

tigi80: (#325609) jinak ještě k těm obráncům. Pokud v moderním pojetí chtějí po obráncích aby podporovali útok a naopak, pak mi vychází, že by měli mít i cca stejné časy. Ale to už je asi na rozbor povolanějším      .

Honza  |  Škodovka   #325611 | odpovědět | 19.11 13:12

tigi80: (#325609) porovnání nebyl cíl. Jen malé okénko si světa statistik      . A taky jsem psal, že to nemění nic na tom, že by měl mít tajm menší. Ale upřímně, že je tam jediný útočník jsem si nevšiml.

Honza  |  Škodovka   #325604 | odpovědět | 19.11 12:23

Ale jinak co se týče statistik, Guli na tom zase není tak strašně. V průměru je na nějakých cca 21 minut a je asi 12tý v pořadí. V celkovém čase je dokonce až ke dvacátému místu, ale to je zase zkreslený počtem zápasů.

Ale to nijak nemění nic na tom, že by měl mít tajm menší      .

Včetně těch dvou obránců. Ty bych z toho nijak nevyjímal.
Honza  |  Škodovka   #325603 | odpovědět | 19.11 12:16

tigi80: (#325599) Mluvím i o defenzivě. Furt chybí i Jank a Pulpán. Oslabení hrajou obránci, kteří by jinak byli na hraně sestavy. Hodně toho má našlapáno i Moravčík s Čerešňákem.

Jinak souhlas. Kdyby hrál třeba jen přesilovku, měl by zase tajm o nějaký 3 – 4 minuty nižší + ty zranění. Problém prostě je, že se nějak musí hrát „na jistotu“ – výsledky jsou těsný – a proto tam Čihák nedává víc mladý. Třeba v zápasech, kde se dařilo celému mančaftu, to bylo časově vyrovnaný. Guli míval tajm třeba i 18 minut – v pořádku. Problém je, že to teď táhne jen on a nikdo se není schopný přidat.

Honza  |  Škodovka   #325593 | odpovědět | 19.11 11:56

tigi80: (#325584) Tak ono těch přetěžovaných je víc. Je to problém, samozřejmě. Když to ale otočím, tak není ani tak problém, že jsou přetěžovaní, ale proč? Pořád máme cca 5 – 6 hráčů ze základu zraněných a někteří vůbec nehrajou to, co by od nich člověk čekal. A nějak extra se gólově nedaří ani Kodyho lajně…

Když budu konkrétní, já si od Roba moc nesliboval, respektive nepředpokládal jsem, že je to hráč tahoun – což i potvrdil. Bohužel nějak jsem věřil/doufal daleko víc Vlachovi… No jak říkáš, teď se ukáže. A třeba takový Vojta Němec, byť byl zraněný, čekal bych taky víc.

Honza  |  Škodovka   #325551 | odpovědět | 18.11 20:22

Frankenstein: (#325548) tojo, tudle jsem to tam chvíli pozoroval… Jenom tam daleko v zadu byla výjimka… Tam se pohybovali dva debilové vedle sebe…

Honza  |  Škodovka   #325547 | odpovědět | 18.11 19:12

duki: (#325543) No jestli vůbec nějaká dlouhodobá koncepce jde udělat. Okem lajka je tohle pro mě sektor s absolutně nejistou budoucností. Závislost na sponzorech… Když vidím, jak se v korporátu mění strategie každým rokem… A přesně jak píšeš, přijde jeden a jede si tu svou. Přijde druhej a taky… A v podstatě nikdo se nevyzná v problematice a schválně se berou noví „perspektivní“, studovaní MBA, kteří umí hovno, ale dělají co si představenstvo pískne. A podle toho to vypadá… No a teď si udělej nějakou strategii, když ti nikdo neslíbí nic než rok dva dopředu. Pokud si chce někdo udělat koncepci, chce to jít cestou alá HC Městský uřad. Ale to bych osobně blil…

Když zafantazíruju… pokud bych měl shánět peníze… Já bych to dělat nechtěl ani za mák. V devadesáti procentech jsi za debila… A kdo ti něco dá, tak v dnešní době čeká, protože si to přece platí, že se kvůli jeho „plivnutí“ vyndáš a připravíš mu pozlacenou VIPku      . A nikoho nesere, že neposlal prachy… Ale pak přijde a zase mu musíš podstrojit…

A další kapitolou jsou i samotní zaměstnanci. Kdo dneska v práci používá hlavu… A kdo je tam dneska schopnej udělat něco navíc? Nebo nedej bože něco vyřešit, vymyslet… bez dohledu… Ale jo jsou výjimky (třeba já       ). Ale je jich málo.

Honza  |  Škodovka   #325528 | odpovědět | 18.11 15:39

kafka: (#325526) taky nikde netvrdím, že je to pravda, ale že to tam tak řekl. Tedy ještě jednou říkám, že ruku do ohně za to nedám. Tehdy mi zarazilo, že před lety chtěli jít právě směrem hodně sponzorů… Pokud se pletu, klidně mi oprav.

Honza  |  Škodovka   #325525 | odpovědět | 18.11 15:22

kafka: (#325520) nemůžu soudit.

Já mluvím o tom co zaznělo tehdy na setkání…

Honza  |  Škodovka   #325517 | odpovědět | 18.11 15:02

tigi80: (#325516) Právě to čtu a říkám si: „tady bude veselo“      

Honza  |  Škodovka   #325515 | odpovědět | 18.11 14:56

Mára111: (#325514) Tedy ne, že bych za to dal ruku do ohně, ale on to říkal ve smysl právě že jich mají hodně a dostávají od nich „moc drobných“. Tedy že je to spíše na škodu…

Honza  |  Škodovka   #325510 | odpovědět | 18.11 14:21

B.: (#325501) Ač bych byl rád, kdyby se kladl všemožný odpor vůči svazu, tak se upřímně nedivím, že se tomu tak neděje. Samozřejmě, je to i o našem klubu, o našem vedení. Protože pokud se kluby navzájem defakto podkopávají (např. odpočty, juniorská liga, nechají si nadiktovat přímý sestup…), nějaká APK, kde by kluby měli držet při sobě… mají ještě na něco vliv? Nicméně co by si tím neustálým bojem pomohl? Nepomohl. Silnější pes mrdá… A klub to není. A fanoušci už vůbec ne. Pokud je klub sám, nemá to smysl. A proto je tady Matějka. To je boj, který vyhrát může…

Honza  |  Škodovka   #325396 | odpovědět | 17.11 20:12

Jedna plachta – ta třetí – vypadá že už je předělaná. Byly tam zabělená místa, na LM tam, pokud jsem koukal dobře, už nebyly.. Ale jestli opravili všechny chyby netuším, ale myslím že zrovna to Dědkovo MS z roku 93 tam pořád bylo.

Honza  |  Škodovka   #325288 | odpovědět | 15.11 22:26

duki: (#325286) No vidíš, pak že to Čihák nechce      

Honza  |  Škodovka   #325271 | odpovědět | 15.11 20:00

V suchým triku s prstem v nose… Pohoda…

Honza  |  Škodovka   #325169 | odpovědět | 14.11 21:38

Mároš: (#325157) Hele, Márošku… Pokud sis nevšiml, já dukimu dával v podstatě za pravdu. Plácáš nemysl…

Honza  |  Škodovka   #325141 | odpovědět | 14.11 15:28

duki: (#325131) Tak s tím jde v podstatě jen souhlasit. A v podstatě tam říkáš co jsem myslel. Problém je, snad neřeknu blbě, systémový. Proto mi zarazilo, že jsi to otočil směr Čihák. Možná jsem to vztáhnul moc „osobně“ směrem k němu. Jak píšeš, ty základy by měli být dány už daleko dřív a ti hráči to nemaj. A přijde sem nebo kamkoliv jinam, 25ti letý hráč a má se to učit. Samozřejmě pokud to ten trenér vůbec chce. Osobně ale nějak nevěřím, že ho v tu chvíli už někdo změní. Spíše ve výjimkách.

Honza  |  Škodovka   #325130 | odpovědět | 14.11 12:06

duki: (#325124) Rozmělňuju… Takhle to vidím… Dal jsem jen příklad. Ten bek hraje extraligu, protože právě tohle nedělá a zřejmě není schopen to vstřebat. I tu dálnici. Jinak by hrál jinde… Obviňovat v celém sytému jednoho… nevím… Je to problém kolektivní. Buď to opravdu nevyžadují trenéři, nebo to nejsou hráči schopni plnit, což je podle mě pravděpodobnější – obojí je smutné. Nebo kombinace obou? Samozřejmě proč to nejsou schopni plnit…

Před lety, když šel Děděk na lávku v jednom rozhovoru řekl, že prcá hráče za to, že tu dálnici nevidí a jak je to možný. A někdo mu říkal, že on ji vidí, ale ten hráč ne… A není to jen ze Strakovo hlavy. Plus mínus se na tom shodnou všichni. Z toho nějak vycházím.

A jasně, vezmem si do parády Čiháka, ale v zájmu korektnosti       bych vzal tedy i ten zbytek. Jeden za osmnáct, druhej bez dvou za dvacet…

Každopádně neber to tak že ti chci oponovat. Tak jak to říkáš, bylo by fajn, kdyby to fungovalo.

Honza  |  Škodovka   #325122 | odpovědět | 14.11 10:39

duki: (#325118) Já ti rozumím. Vidím to v podstatě stejně. Ale jak jsem řekl hned ze začátku, nechápu jen, že jsi to otočil (jen) na Čiháka. Ten je ale jeden minimálně ze 14 (vlastně v Hradci jsou dva hlavní takže 15). Je to problém českého hokeje. Tréninky, tréninky, tréninky… Ale je to globální problém. A ani ten Peltonen s Lózán toho nějak extra nepředvedl…      .

Na druhou stranu. I jak sám říkáš, ty limity hráčů.. Ono taky udělat co mu řekne trenér… To se lehko řekne. Von mu řekne, aby přejel modrou a cpal to na bránu… Nojo, von tam ale přijede, ale soupeř na to taky reaguje… A hráč najednou neví co s tím, to mu trenér neřekl      . Takže napřáhneme, povolíme a hodíme žabku na prvního bránícího…       To už ten hráč musí mít v sobě, umět reagovat na nastalou situaci. Proto Gulaš vyčnívá. Nojo, ale to by taky třeba mlaďasi museli hrát kvalitní soutěže atd.

Honza  |  Škodovka   #325106 | odpovědět | 13.11 23:17

duki: (#325102) celkem se zaujetím jsem to četl. Ale nějak nerozumím tomu, proč jsi to otočil směr Čihák. Teď to fakt není jako jeho obrana, ale řekni mi, kdo do sem přijede a začne předvádět hokej alá NHL. Včera bezkontaktní, ale vlastně z obou stran. Až přijede extraligový mančaft, bude to bramboračka – z obou stran.

To není problém Plzně, to je problém českého hokeje. Tady hrajou hráči, co se nedávno naučili bruslit a teprve se hokej učí. Někteří jsou už na svém vrcholu, ale je jim třeba „teprve“ 25. Kdo je na tom z mladých lépe mizí za louži, případně kdo si chce vydělat, jde si pro ruský dolary (už minimálně).

Nesledoval jsem to nějak detailně, ale kouknul jsem teď na repre. Naše s Rusákama jsem viděl většinu. Tam dejme tomu byly nějaké záblesky. Pak jsem viděl Finy se Švédy. Pohyb, technika, rychlost i ten důraz. Uměli si vytvořit šanci… Vždyť my si tady nedokážeme rozebrat kombinačně obranu do dobrý pozice a fláknout to na bránu…

Honza  |  Škodovka   #324747 | odpovědět | 7.11 10:42

Frankenstein: (#324745) Snad si nemyslíš, že to jeden článek změní… Naopak si myslím, že těch kritik bylo už víc a nepadlo to na ornou půdu ani omylem.

Čekám velmi sebekritický videorozhovor mistra Krále s jeho mediálním posluhovačem.

Honza  |  Škodovka   #324604 | odpovědět | 4.11 12:41

Chuckie: (#324603) tak konečně vyhodí Martince…      

Honza  |  Škodovka   #324557 | odpovědět | 3.11 23:24

Ziri: (#324551) myslíš, že se tím zařídí správná funkce klávesových zkratek?

Honza  |  Škodovka   #324549 | odpovědět | 3.11 23:00

duki: (#324544) když vidím, co vydají jinde, ne že bych chtěl tyhle naše omlouvat, tak si nejsem jist, že to nějaký korektor a podobně, vyřeší.

Honza  |  Škodovka   #324548 | odpovědět | 3.11 22:54

Chuckie: (#324546) a všichni pak podezřívali z neschopnosti Krále… No ty ses pěkně odkopal… Co tam máš dál? Leze to z tebe jako z chlupatý deky…

Honza  |  Škodovka   #324331 | odpovědět | 31.10 15:53

„Odklad rozhodně není na pořadu dne. V situaci, v jaké se nacházíme, musíme zápas odehrát. Samozřejmě počítám s tím, že takové rozhodnutí vždy vyvolá nějaké reakce, ale myslím, že by mě fanoušci v Litvínově sežrali,“ říká pro web Seznam.cz trenér Jiří Šlégr.

No, trochu skrytě, ale jak jinak to pochopit…

Mně je to vlastně fuk. Ať si klidně vyhoví, nebo ať se navzájem pobijou…

Honza  |  Škodovka   #324329 | odpovědět | 31.10 15:26

Já jsem zvědav, kdy nějaká sračka dožene tu Gumovo partu. Ten nějak neskrytě říká, že jsou to pro lehké body a musí je mít       .

Nevím, mě to přijde takový srabácký… Na druhou stranu – sami si to schválili…

Honza  |  Škodovka   #324328 | odpovědět | 31.10 15:21

observer: (#324326) To ano. Já se vlastně jen podivuju nad tímto jedním rozhovorem. Kdybych nevěděl, kdo to řekl, tak bych si jeho zrovna pod tím nepředstavil.

Nejvíc bylo když obhajoval svoji cestu do číny…

Honza  |  Škodovka   #324323 | odpovědět | 31.10 14:13

Chuckie: (#324314) tedy ne že bych Jaryna považoval za myslitele, ale zrovna u tohoto rozhovoru bych ale řekl, že mu to zrovna pálilo. Abych řekl pravdu, nevidím tam zase nic moc včom by neměl pravdu. Až bych ho v tom nepoznával      .

Honza  |  Škodovka   #324214 | odpovědět | 30.10 08:50

duki: (#324210) A pak se třeba i Moták diví, když tam jde třeba mladej Galvas, který má úplně jiný ambice, do posledního mančaftu ligy.

Honza  |  Škodovka   #324182 | odpovědět | 29.10 21:26

duki: (#324163) Zajímavé ale je, že třeba ve finsku to prý jde i během sezony. Alespoň to tvrdí hráči, kteří tam hrajou. Po tréninku na ledě dostanou indivuduální plány a jedou. Ale zdejší bebíčka to asi mají jinak… Když pak jdpou náhdou ven, tak se strašně diví jak se jinde trénuje.

Nerozporuju co říkáš, jen je mi záhadou, že jinde to jde, tady ne.

Honza  |  Škodovka   #324116 | odpovědět | 29.10 15:40

observer: (#324113) pozor já neříkám že by to překroutili. To je trochu rozdíl.

A prostě to beru s rezervou…

Honza  |  Škodovka   #324110 | odpovědět | 29.10 14:47

observer: (#324104) A já si zas myslím že se v tomhle dělá trochu z komára velbloud. Někdy asi přání otcem myšlenky… Snad to zase nebyla nepochopená ironie…      .

A druhá věc. Ono někdy ty rozhovory (myšleno obecně)… On dá jeden rozhovor, stojí tam několik pisálků a každý to přepíše jinak… Já to beru s rezervou.

Honza  |  Škodovka   #324105 | odpovědět | 29.10 14:27

Cartman45: (#324101) No jestli smutný nevím, ale možný to samozřejmě je. Každopádně nemyslím si, že by to bylo v principu špatně. Ale jak psal Jiříček, tak v rozpisu je spoustu termínů a my hrajeme odložený zápas až v únoru… co si o tom myslet…

Honza  |  Škodovka   #324100 | odpovědět | 29.10 14:01

Jiricek: (#324099) Když zavedli přímý sestup, tak Dědek říkal, že jakmile se dole někdo namočí, tak ostatní se ho tam budou snažit všemožně podržet… To sedí.

Teď nechci kecat, ale myslím, že zrovna z Pardubic před pár dny někdo říkal, že s nima ani nikdo nechce měnit hráče… No nedivím se      

Nechali si (všichni) nasrat na hlavu od umaštěnýho…

Honza  |  Škodovka   #324098 | odpovědět | 29.10 13:48

fcela: (#324094) Jenže to je téměř 15 let starý rozhodnutí, nějak si tehdejší papaláši neuvědomovali, kam se juniorka do dnešního dne posune…

Honza  |  Škodovka   #324088 | odpovědět | 29.10 12:34

PMHEEEJA: (#324085) Já tu ironii mám i rád, ale tady už jsem i ztratil přehled co kdo a kdy myslí vážně a nevážně…

Honza  |  Škodovka   #324084 | odpovědět | 29.10 12:10

PMHEEEJA: (#324082) Ok trochu moje chyba, neuvedl jsem zdroj… Napravuji.

https://plzensky.denik.cz/…0190911.html

Jinak Jank je zraněný obránce a toto byla otázka mířená právě na úzký kádr. Čili pokud jsi chtěl odpověď, kde může Čihák zavřít ústa kritikům… Ale je mi jasný, že to asi stačit nebude, že se to nehodí do krámu.

A ještě… nevím z čeho usuzuješ, že se moje filozofie a filozofie klubu protínají. To si zase trochu domýšlíš. Že tu nenadávám na všechno možné i nemožné neznamená, že s tím souhlasím.

Honza  |  Škodovka   #324080 | odpovědět | 29.10 11:33

PMHEEEJA: (#324072) zase se, proboha, neupínej na jednu odpověď…

Nechtělo by při Jankově zranění pomýšlet také na posílení obranných řad? Jak už jsem zmínil, kádr máme letos užší než dřív, ale v záloze jsou naši mladí kluci s úspěchy ve svých kategoriích. Dávat šanci mladým hráčům a zabudovávat je do áčka je klubová, ale i moje filosofie. To neznamená, že bychom nekoukali ještě po nějakém zkušenějším hráči.

Honza  |  Škodovka   #324070 | odpovědět | 29.10 10:19

tyrion: (#324065) ty Čihákvo řeči byli spíš o tom, že přece neřekne do novin, pravý stav. Tak se to snažil otočit, že to je prostě takhle dobře.


 
Používáním tohoto webu souhlasíte s vyžitím cookies pro provoz webu. Další informace